Laat je niet tegenhouden door azijnpissers maat ik vind het heel sterk geschrevenquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Koud bad in F&S. Ik zal nog eens mijn kop boven het maaiveld uitsteken @:ggmm
Denk dat er een hoop users zijn in de sc die dat flikkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
Zo'n hekel aan mensen die je ophaalt om te lunchen en die dan zeggen 'ja ik kom eraan' om dan nog 5 minuten (of soms zelfs nog langer) te blijven zitten
Volgende keer zal ik wat minder schrijven, ik liet me even gaanquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door azijnpissers maat ik vind het heel sterk geschreven
Thats me. En dan nog even leeg kopje in de pantry afwassen, toiletteren, jas pakken en terug naar het bureau want druppel vergeten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
Zo'n hekel aan mensen die je ophaalt om te lunchen en die dan zeggen 'ja ik kom eraan' om dan nog 5 minuten (of soms zelfs nog langer) te blijven zitten
That’s me.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Thats me. En dan nog even leeg kopje in de pantry afwassen, toiletteren, jas pakken en terug naar het bureau want druppel vergeten.
Ik mis de Totti knuffels.quote:
Steek je druppel in je reet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Thats me. En dan nog even leeg kopje in de pantry afwassen, toiletteren, jas pakken en terug naar het bureau want druppel vergeten.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Steek je druppel in je reet.
lucillewerner.gifquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs op de verkoopfoto's is al te zien dat deze schoen je motorieke en fysieke problemen gaat opleveren. Les 1 bezuinig nooit op goed schoeisel.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Eddy Murphy eigenlijk nooit grappig gevonden
Die raakt al maanden geen bal, maar volgens het Feyenoordtopic is het een rampquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie dat Gimenez er drie maanden uit ligt, op naar het Feyenoord topic
[ afbeelding ]
We gaan er alleen maar op vooruitquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die raakt al maanden geen bal, maar volgens het Feyenoordtopic is het een ramp
Ze voelen zich kwetsbaar, alles voelt nu als een harde klapquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die raakt al maanden geen bal, maar volgens het Feyenoordtopic is het een ramp
Eddy Murphy is @Slobeend zijn favoriete afro american comedian.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Eddy Murphy eigenlijk nooit grappig gevonden
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
En met je Lingo spelletje verzuim je zonder enige gêne?quote:
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |