Ik begrijp dat je ziek bent, maar je hoeft niet mijn bovenbuurman met de dood te bedreigen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dit dragen mogen wat mij betreft tegen de muur.
Picsquote:Op woensdag 25 september 2024 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vandaag ook nieuwe schoenen gekocht (hardloopschoenen voor wedstrijden).
Zijn die anders dan hardloopschoenen voor trainen?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vandaag ook nieuwe schoenen gekocht (hardloopschoenen voor wedstrijden).
quote:
Lichter, sneller, minder ondersteuning en slijten ook wat sneller. Ik wil bij de marathon van Rotterdam een serieuze eindtijd neerzetten, en over een paar weken heb ik een halve marathon, dus dit leek mij een mooi momentquote:Op woensdag 25 september 2024 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn die anders dan hardloopschoenen voor trainen?
Dat gaat je geen flikker aan.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Vanavond cheeseburgers. Wat doen jullie?
Speel niet met mijn privéquote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik heb echt geen enkele behoefte om jou dat te vertellenquote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Geheimpje.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik ga je straks verrassen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
De like kreeg je omdat ik visueel ingesteld ben. Ik kan het altijd waarderen als mensen het 'cut-the-bullshit-principe' hanteren en gewoon gelijk naar pics vragen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dankje voor je like, moderator Onlogisch.
Ga je ook hardloopschoenen kopen? Beetje cardio zal je fluit aspiraties goed doen.
Pics (van je bulkresultaten).quote:Op woensdag 25 september 2024 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De like kreeg je omdat ik visueel ingesteld ben. Ik kan het altijd waarderen als mensen het 'cut-the-bullshit-principe' hanteren en gewoon gelijk naar pics vragen.
Vooruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je iets persoonlijks deelt verwacht jij dat wij hetzelfde doen, om er vervolgens misbruik van te maken. Ik ken jouw type persoon. Walgelijk ventje.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
7/10quote:Op woensdag 25 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door zijn wekker heengeslapen zijn
Staat met een lekke band tussen Gronau en Glanerbrug.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door zijn wekker heengeslapen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |