SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kut had zo grappige TT, LOL.
waar is de traditie trouwens om ff nog wat daar achter aan toe te voegen?
dit is saaiDo what you love, love what you do!![]()
Dat is Pechquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:48 schreef kree het volgende:
dit is saai
TT weg
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet je sneller zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:48 schreef kree het volgende:
dit is saai![]()
![]()
Ik had ook een TT
Maar het bekende rode schermpje kwam weer eens in beeldCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
ff doorpostenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja je was me voor
nouja wie weet volgende keertje weer![]()
![]()
Jus heeft anderen de kans gegevenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja je was me voor
nouja wie weet volgende keertje weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had ook een TT
Maar het bekende rode schermpje kwam weer eens in beeld
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus heeft anderen de kans gegeven![]()
![]()
Morgen heb ik een andere TT
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: