SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Blijf jij er dan wel in wonen?quote:
Well, now i'm not doing itquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Je komt zo precies eh ja, een klein beetje heleboel veel tekort
Dat klinkt heftig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Maar buuf vertelde ook ff wie mn achterburen zijn. En nu weet ik ook dat ik ipv rentemiddeling ga kijken naar t afmaken van de keet en ook een bord de tuin in.
Volgende week de makelaar maar eens bellen wat ik zoek en ze rond laten kijken.
Volgende project ook al op het oog?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Maar buuf vertelde ook ff wie mn achterburen zijn. En nu weet ik ook dat ik ipv rentemiddeling ga kijken naar t afmaken van de keet en ook een bord de tuin in.
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.quote:
je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:45 schreef Puala het volgende:
Nee, ik was van plan om hier nog zeker 2-3 jaar te blijven zitten eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende project ook al op het oog?
Ja daar ben je dan wel snel klaar mee. Ik heb dat 1 zomer gehad en daarna zijn die mensen gelukkig naar een ander huurhuis gegaan. Maar dan heb je zelf geen moment rust meer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hier vanaf april wekelijks behoorlijke geluidsoverlast van de schuinachterburen. En de nieuwe achterburen blijken vrienden te zijn van die buren.
een teamgenoot van me wil zn huis gaan verkopen omdat het dak kraakt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik was van plan om hier nog zeker 2-3 jaar te blijven zitten eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef Puala het volgende:
Dit om 3u snachts bijv.Die staat op je betaalde OnlyFansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |