SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2024 07:25:24 ]![]()
O
[ Bericht 100% gewijzigd door drakin op 20-09-2024 07:26:06 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
NietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, maar je was te laat. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Net als ikquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar je was te laat. 🤷♂️
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat is correct en tevens juist. Ik was ook te laat....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2783 / +183 / +33 / 6457 / 7373
2. aeque / 1205 / +221 / +35 / 2543 / 2939
3. KillemWieft / 907 / +17 / +5 / 374 / 594
4. Dr.Mikey / 651 / +7 / +4 / 1058 / 1399
5. Lovely / 610 / +46 / +0 / 2593 / 3089
6. hemarookworst / 499 / +55 / +10 / 1227 / 1568
7. HappyCharly / 361 / +3 / +17 / 1116 / 1282
8. MizzezAmy / 360 / +21 / +0 / 1687 / 1969
9. marc0871 / 341 / +2 / +0 / 201 / 297
10. Pinnenmutske / 330 / +45 / +2 / 762 / 974
11. mario390 / 319 / +5 / +45 / 166 / 261
12. loveyoulongtime / 306 / +4 / +0 / 1212 / 1379
13. Sally / 297 / +13 / +20 / 314 / 429
14. AardappelSchotel / 296 / +38 / +1 / 1437 / 1656
15. drakin / 290 / +1 / +1 / 626 / 792
16. Bally-b / 272 / +0 / +0 / 61 / 124
17. gebrokenglas / 251 / +13 / +0 / 784 / 975
18. Homijn / 250 / +0 / +0 / 131 / 189
19. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
20. maily / 239 / +19 / +1 / 1032 / 1196SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ff poepen zegt AS net en de TT is niet meer vol.
Betekend dat dat het gelukt is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 20-09-2024 08:11:49 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omg de vijzen zijn losquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:44 schreef maily het volgende:
Gepakt met 7.000 euro tabak bij je; dan ga je toch gewoon nog een keer naar Luxemburg
@:Dr.MikeyWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:44 schreef maily het volgende:
Gepakt met 7.000 euro tabak bij je; dan ga je toch gewoon nog een keer naar Luxemburg
@:Dr.MikeyKan het nog triester?quote:Met de Winkelbus, een dienst die prijsbewuste rokers op en neer rijdt.![]()
![]()
En sociaalquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar, roken is zo lekker tegendraads![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het "vrijheid blijheid" is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
ik verzon het niet.
onze avondfilosoof.![]()
![]()
Wie is dat?quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
ik verzon het niet.
onze avondfilosoof.![]()
Ja hoor. Is er iemand die anders beweert dan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is toch gewoon gezellig? Mensen op het terras hun eetlust bederven? Is gewoon sociaal![]()
Ow, gaat het over roken?quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is toch gewoon gezellig? Mensen op het terras hun eetlust bederven? Is gewoon sociaal![]()
![]()
Ik houd het op een koffiebolk hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar nu eerst even bruine trui breien.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Niet?quote:
Thee dan? 🫖Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hee die Greysquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ligt eraan
Meeste thee zit gewoon suiker bij in de zakjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb vaak geen pickwick of lipton zakjes, dus dat scheelt een boel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Ligt eraan
Meeste thee zit gewoon suiker bij in de zakjesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hier staan allerlei pakjes pelikaan theequote:Op vrijdag 20 september 2024 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb vaak geen pickwick of lipton zakjes, dus dat scheelt een boel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb voornamelijk losse theequote:Op vrijdag 20 september 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier staan allerlei pakjes pelikaan theeTrotste mama van Ambar
Ah, mooi.quote:
* gebrokenglas schenkt heet water in een (niet gebroken) glazen mok en presenteert aan ieniminimuis de doos met diverse theesmaken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is losse theequote:Op vrijdag 20 september 2024 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk losse thee
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met de harde werker ?
[ Bericht 7% gewijzigd door gebrokenglas op 20-09-2024 11:25:15 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Losse thee, dan heb je theebladeren in je thee? Of zeef je dat?quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk losse theeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jepquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat langzaam beter. Elke dag een klein stapje. Soms wel ineens een korte terugval maar dat hoort bij het proces?
Hoe met jou? Druk?
Kleine stapjes zijn beter dan grote
Hoe gek het ook klinkt
Die kleine zijn vaak van betere kwaliteit
Je stopt losse thee in een thee eiquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Losse thee, dan heb je theebladeren in je thee? Of zeef je dat?Trotste mama van Ambar
Een thee ei of een zeefje inderdaadquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Losse thee, dan heb je theebladeren in je thee? Of zeef je dat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
True.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Kleine stapjes zijn beter dan grote
Hoe gek het ook klinkt
Die kleine zijn vaak van betere kwaliteit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je stopt losse thee in een thee ei
Dat is vast lekkerder dan de thee in theezakken in de supermarkt (het soort dat ik dus koop).
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar zit vaak suiker bij inquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, ik weet wat je bedoelt.
Dat is vast lekkerder dan de thee in theezakken in de supermarkt (het soort dat ik dus koop).
Ja dat is afvaltheequote:Op vrijdag 20 september 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, ik weet wat je bedoelt.
Dat is vast lekkerder dan de thee in theezakken in de supermarkt (het soort dat ik dus koop).Trotste mama van Ambar
Waarom zouden ze dat doen? Om het zoeter (en dus lekkerder) te laten smaken?quote:
* gebrokenglas checkt de verpakking.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet alle supermarkttheezakjes hebben suiker, vooral de vruchtensmaakjesTrotste mama van Ambar
Staat er vaak niet opquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Om het zoeter (en dus lekkerder) te laten smaken?
* gebrokenglas checkt de verpakking.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Ligt eraan
Meeste thee zit gewoon suiker bij in de zakjes
Dit heb ik nog nooit gehoord!
Zou er in mn sterrenmuntthee ook suiker zitten? Zou wel verklaren waarom ik die zo lekker vind
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Oh ja
En zonnatura is helemaal ernstig
Die oplostheeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou maarzo kunnen jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou er in mn sterrenmuntthee ook suiker zitten? Zou wel verklaren waarom ik die zo lekker vindThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou, op het doosje Pickwick green tea: green tea![]()
Op een doos Picknick Original English ook 100% zwarte thee.
Geen suiker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kwam een pdfje tegen
https://www.poetsbus.nl/images/S2_TheeProject.pdfTrotste mama van Ambar
Je houdt van sterretjes?quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou er in mn sterrenmuntthee ook suiker zitten? Zou wel verklaren waarom ik die zo lekker vind![]()
Vallende sterren. En dan snel een wens doen!quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je houdt van sterretjes?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig bevat veel thee geen suiker, zoals die van Clipper. Echter vind je in vrijwel alle driehoekzakjes van Lipton, een deel van de huismerken van AH en in de helft van Pickwickthee suiker in de zakjes (0,1 tot 0,5 gr per 100 ml).Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, van muntjesquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je houdt van sterretjes?
Maar wat geeft het als er een beetje suiker in zit? Het is nooit veel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vruchtenthee en earl grey zijn voorbeelden van zwarte theesoorten waar smaakjes aan worden toegevoegd. Uiteraard bestaat er ook veel groene thee met smaakjes, dit staat dan op de verpakking aangegeven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, op het doosje Pickwick green tea: green tea![]()
Op een doos Picknick Original English ook 100% zwarte thee.
Geen suiker.
https://www.projectgezond.nl/thee-drinkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hetis een beetje hetzelfde als die Shakes en poeders voor sporten waar vaak suiker als vulmiddel in zitquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wat geeft het als er een beetje suiker in zit? Het is nooit veel.
Ongevraagd krijg je meer suiker binnen dan nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En heel veel goedkope vitamines hebben ook suiker als vulmiddelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
😟quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
En heel veel goedkope vitamines hebben ook suiker als vulmiddelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik wist niet dat het op google staat dat ene ieniminimuis het eens kon zijn met ene frietschotel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Google informeerde mij dat deze informatie correct juist is.Trotste mama van Ambar
Raarrrrquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het op google staat dat ene ieniminimuis het eens kon zijn met ene frietschotel.![]()
Google heeft geen idee wat een ieniminimuis is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het op google staat dat ene ieniminimuis het eens kon zijn met ene frietschotel.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Google heeft geen idee wat een ieniminimuis is.quote:Trotste mama van Ambar
Ik heb vandaag weer de aandachtsboog van een rechthoekTrotste mama van Ambar
Ja mijn blouse die ik wilde hebben is eindelijk gemaakt en komt volgende week
Trotste mama van Ambar
![]()
Hey Lovely
Verschrikkelijk laatste paar nachten met die klier hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik blokkeer iedereen, lijkt het net of ik alleen ben en punten pak
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja misschien wel zijn ook weinig punten maar wel sympathieker volk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:06 schreef Lovely het volgende:
Of in de nacht niet posten maar overdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef Lovely het volgende:
Ik blokkeer iedereen, lijkt het net of ik alleen ben en punten pak![]()
![]()
Iedereen mag posten Mikey ook in de nachtquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verschrikkelijk laatste paar nachten met die klier hier.
Overdag worden er ook plaatjes en smileys gepost
Dat is het spel en het mag gewoon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou overdag pakte ik gisteren aardig wat punten en ik was er geen eens veelquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja misschien wel zijn ook weinig punten maar wel sympathieker volk.
* Lovely stopt een natte vinger in Just zijn oorquote:
Ja ik weet het allemaal wel maar niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag posten Mikey ook in de nacht
Overdag worden er ook plaatjes en smileys gepost
Dat is het spel en het mag gewoon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat er ook bijna niemand meer isquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou overdag pakte ik gisteren aardig wat punten en ik was er geen eens veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna alles magquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely stopt een natte vinger in Just zijn oor![]()
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat er ook bijna niemand meer isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ben er ook een stuk minder omdat ik niet alles leuk vind.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik weet het allemaal wel maar niet vrolijk van.
Ik was er gisteren zelfs een hele dag niet. Dat is nog nooit gebeurd in mijn DTS carriere
Jeps beetje saai wel maar goed.. soms zijn er van die dagen/wekenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als het druk is ben jij er niet alleen als het rustig is en je punten kan pakken, net als Mario. Die komt ook niet als het druk is want zo zegt hij pak ik toch geen puntenquote:
Jij gaat mij inhalen denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou overdag pakte ik gisteren aardig wat punten en ik was er geen eens veel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ik ben er wanneer ik zin en tijd heb, ook als het druk isquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het druk is ben jij er niet alleen als het rustig is en je punten kan pakken, net als Mario. Die komt ook niet als het druk is want zo zegt hij pak ik toch geen punten
Ik ga kapper en boodschappen doen zaterdagavond visite hier.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik niet, vanmiddag aan de wandel..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie puntenscore per dagquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan het zien of ik je in ga halen of niet.. maand is toch bijna voorbijquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga kapper en boodschappen doen zaterdagavond visite hier.
Hoe bevalt het in je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga kapper en boodschappen doen zaterdagavond visite hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is de eerste vrijdag in maanden dat ik weer eens moet werken
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie puntenscore per dagWie is Lief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed genieten van de ruimte mooi rustig ook eigen balkonnetje is ook heerlijk maar wachten is nog op de gordijnen dan is het helemaal af.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in je nieuwe huis?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lovelyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou fijn dat je het er naar je zin hebt, hopelijk mag je daar nog hele mooi jaren belevenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed genieten van de ruimte mooi rustig ook eigen balkonnetje is ook heerlijk maar wachten is nog op de gordijnen dan is het helemaal af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel weg zijn uit dat 1 kamer appartement ben ik wel blij mee is nu ook net kermis daar ben optijd vertrokken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou fijn dat je het er naar je zin hebt, hopelijk mag je daar nog hele mooi jaren belevenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O dat is een pokkuhherrie de hele dag dan als je dat voor je deur hebtquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel weg zijn uit dat 1 kamer appartement ben ik wel blij mee is nu ook net kermis daar ben optijd vertrokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Veel mooi nieuw geluk toegewenst. Als ik zo las heb je een mooi paleisje gemaakt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel weg zijn uit dat 1 kamer appartement ben ik wel blij mee is nu ook net kermis daar ben optijd vertrokken.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hey Borrel
Nee, was het nog wat?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:JustinK heb je gisteren nog voetbal gekeken?![]()
Daar kies je zelf voor als je daar gaat wonen. Tenminste, dat is wat ik altijd te horen krijgquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een pokkuhherrie de hele dag dan als je dat voor je deur hebt![]()
![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Veel mooi nieuw geluk toegewenst. Als ik zo las heb je een mooi paleisje gemaakt.het is een wat ouder appartement wel maar mooi schilderwerk en inrichting qua meubels doet veel.
R.I.P DTS.![]()
gezellige drukte, toch?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor als je daar gaat wonen. Tenminste, dat is wat ik altijd te horen krijg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Woon ook in de binnenstad, Kermis voor de deur ook. Overdag prima avonds wel grimmig sfeertje. Zelf hou ik van in de stad wonen maar snap dat omgevinggeluid een groot probleem kan zijn. Nooit rustig.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat ouder maakt niet uit toch, zolang je er maar content mee bent.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewelhet is een wat ouder appartement wel maar mooi schilderwerk en inrichting qua meubels doet veel.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie puntenscore per dagWat is dit? Hou jij zelf een excel bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MizzezAmy schrijft op het lijstje
Ik woonde eerder aan de rand van de stad en later in het centrum vaak gedoe maar qua gemak als je wat nodig had wel weer prima.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Woon ook in de binnenstad, Kermis voor de deur ook. Overdag prima avonds wel grimmig sfeertje. Zelf hou ik van in de stad wonen maar snap dat omgevinggeluid een groot probleem kan zijn. Nooit rustig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: