Ik snap het (vandaag) wel. Ze zijn akkoord omdát ze er op vertrouwen dat ze het kunnen (en dus gaan) afschietenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar goed ik snap de ballen van het verhaal van Vroonhoven.
Wat is nou de conclusie. NSC geeft Wilders zijn noodwet want afspraak is afspraak. Maar ze hopen eigenlijk dat die noodwet gaat sneuvelen bij de rechter? Ze leek nog te verwachten dat er misschien een andere keuze uit kan rollen.
Maar ik hoorde Wilders net toch duidelijk zeggen, de noodwet komt er hoe dan ook want afspraak is afspraak?
Ze moeten zich even kunnen profileren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:52 schreef Puzzie het volgende:
Het blijft wel een hele domme actie van de NSC , want het kabinet laten vallen gaat vooral de NSC stemmen kosten
Ze zegt niet dat ze het kabinet gaan laten vallenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:52 schreef Puzzie het volgende:
Het blijft wel een hele domme actie van de NSC , want het kabinet laten vallen gaat vooral de NSC stemmen kosten
Dat weet ik maar daar gaat het dan wel op neerkomenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zegt nuet dat ze het kabinet gaan laten vallen
Ja oké misschien dat omdat Omtzigt thuis zit dat ze dan wel principieel kunnen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap het (vandaag) wel. Ze zijn akkoord omdát ze er op vertrouwen dat ze het kunnen (en dus gaan) afschieten
Ja, dat is het dus. Dan wordt het getorpedeerd door de Raad van State, zegt NSC: 'Hadden we toch een spoedwet moeten doen! Prachtig toch hoe ons systeem in elkaar zit!' Daar doet iedereen zijn plasje dan weer over en is er niets gebeurd behalve een paar weken, maanden, tijdverlies omdat we goddank nog wel een paar checks and balances hebben. Zo kan de NSC een kabinetscrisis voorkomen tot Wilders weer met een ander debiel plan komt om onze democratie om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar goed ik snap de ballen van het verhaal van Vroonhoven.
Wat is nou de conclusie. NSC geeft Wilders zijn noodwet want afspraak is afspraak. Maar ze hopen eigenlijk dat die noodwet gaat sneuvelen bij de rechter? Ze leek nog te verwachten dat er misschien een andere keuze uit kan rollen.
Maar ik hoorde Wilders net toch duidelijk zeggen, de noodwet komt er hoe dan ook want afspraak is afspraak?
Ik til deze even naar het nieuwe topic.
Hoe moet ik dat volgens jullie nou zien dat verhaal van van Vroonhoven?
't is goed, peak oneerlijkheid volgt. Ik ben er klaar mee. Fijne avond verder.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
't is goed, peak oneerlijkheid volgt. Ik ben er klaar mee. Fijne avond verder.
En snel door met 'minder ambtenaren'. Nu weet u waarom!quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:54 schreef TheVulture het volgende:
NSC wil dus niet op voorhand Wilders de middelvinger geven maar wacht op de munitie van het ambtenarenapparaat. Het is een keuze maar of het slim is voor de beeldvorming...
In dat geval zou het de PVV zijn die de steun voor het kabinet intrekt, niet de NSC.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik maar daar gaat het dan wel op neerkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |