Vind dit wel altijd extreem treurige verhalen. Net als van die tramaanslagen enzo. Net op de verkeerde plek, mes in je nek en klaar. Alles kapot, familie voor het leven getekend en een leven weg.quote:
Meen je nietquote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch allemaal al hier.
We wachten nog op Banshee voor dat oordeel.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:35 schreef quo_ het volgende:
Wat zou het deze keer zijn? Verwarde man, lage suikerspiegel of slechte jeugd gehad.
Of toch onder religieuze invloed?
Eeuuh, die moet nog beginnen...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lekker begin voor de nieuwe burgemeester van Rotterdam. Die zit er nog geen maand.
Oh, ome Abou had geloof ik 3 weken geleden officieel afscheid genomen van de Rotterdammers.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Eeuuh, die moet nog beginnen...
Allahu akbar?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn reactie is weg maar het bleek toch zo te zijn
Goh
Ja nu je het zegt, ik dacht eerst inderdaad, het zou je maar overkomen. Maar ik zou ook niet weten wat ik zou doen als het mijn vader, zus, partner enz was die er had gelopen...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind dit wel altijd extreem treurige verhalen. Net als van die tramaanslagen enzo. Net op de verkeerde plek, mes in je nek en klaar. Alles kapot, familie voor het leven getekend en een leven weg.
Néé, die slachtoffers zijn wél op de goede plek. Dat uitschot, die daders, dié zijn op de verkeerde plek...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind dit wel altijd extreem treurige verhalen. Net als van die tramaanslagen enzo. Net op de verkeerde plek, mes in je nek en klaar. Alles kapot, familie voor het leven getekend en een leven weg.
#RamboDirk, je plaatje kun je weer van stal halen...quote:Op donderdag 19 september 2024 21:37 schreef vacuum1 het volgende:
Dit is dus een terroristische aanslag:
"Getuigen ter plaatse zeggen dat de aangehouden man ’er duidelijk op uit was veel slachtoffers te maken’. Hij liep rond met twee grote messen. De man zou volgens getuigen onder het roepen van ’Allahoe akbar’ hebben ingestoken op iemand die daar toevallig was."
Dat viel mij ook op. De NOS spreekt over een 'steekpartij' inplaats van een aanslag. Het lijkt wel of de MSM dit bewust aan het downplayen is.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:23 schreef Mubassie het volgende:
Nog altijd niets op tt 101 te zien
Daar heeft de steker geluk mee gehad. In Rotterdam steken mensen normaal gesproken terug.quote:Toen hij zag wat er gebeurde, trad hij handelend op tegen de man. Met twee stokken wist hij de steker bewusteloos te slaan
Ja toen kon het publiek afscheid nemen, maar hij zit er nog tot oktober.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, ome Abou had geloof ik 3 weken geleden officieel afscheid genomen van de Rotterdammers.
Ach nu.nl schrijft niet eens dat die allah akbar riep.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:27 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. De NOS spreekt over een 'steekpartij' inplaats van een aanslag. Het lijkt wel of de MSM dit bewust aan het downplayen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |