Hmm raar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flophost cocototoGeen tag meer
1-2
Ik denk inderdaad dat in het buitenland mensen Azzenal - PSG massaal gaan overslaan.quote:Op maandag 30 september 2024 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Het mooiste affiche deze speelronde,50/50 wedstrijd tussen 2 kampioenen
Als Til speelt een 30/70 wedstrijd in het voordeel van Sporting
Logisch. Simpele overwinning Azzenalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat in het buitenland mensen Azzenal - PSG massaal gaan overslaan.
quote:1 Arsenal - PSG
1 Leverkusen - Milan
1 PSV - SCP
2 Girona - Feyenoord
2 Aston Villa - Bayern
2 Leipzig - Juventus
2 Benfica - Atlético
PSV - SCPquote:Fabio Maresca, die dinsdag vierde man zou zijn bij PSV - Sporting Clube de Portugal, moet thuis blijven. De Italiaan is van de Champions Leaguewedstrijd gehaald. Hij is in opspraak geraakt na een duel in de competitie van Koeweit.
Maresca zou afgelopen weekend een speler met de dood hebben bedreigd, zo melden verschillende media. “Ik vermoord je.” Dat zou de scheidsrechter hebben geroepen tegen een speler van Al-Arabi, Khaled Al-Murshed.
Het incident gebeurde tijdens de wedstrijd tegen Kuwait SC. Er zou ook aangifte zijn gedaan tegen de 43-jarige Maresca, zo meldt de Iitaliaanse sportkrant Corriere dello Sport.
Maresca wordt tijdens PSV - Sporting in Eindhoven vervangen door Daniele Doveri. De vierde man houdt onder meer het bord omhoog wanneer er gewisseld wordt of om aan te geven wat de extra tijd is. De wedstrijd in het Philips Stadion, die om negen uur begint, wordt geleid door Marco Gaudi.
https://www.omroepbrabant(...)r-straf-psv-sporting
https://www.uefa.com/uefa(...)-psv-vs-sporting-cp/quote:Referee
Marco Guida ITA
Assistant referees
Ciro Carbone ITA
Giorgio Peretti ITA
Video Assistant Referee
Aleandro Di Paolo ITA
Assistant Video Assistant Referee
Daniele Chiffi ITA
Fourth official
Daniele Doveri ITA
https://www.uefa.com/uefa(...)feyenoord/matchinfo/quote:Referee
Urs Schnyder SUI
Assistant referees
Marco Zürcher SUI
Benjamin Zürcher SUI
Video Assistant Referee
Fedayi San SUI
Assistant Video Assistant Referee
Nejc Kajtazovic SVN
Fourth official
Sven Wolfensberger SUI
Welke psv-vriendenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens mijn PSV-vrienden vanavond heel veel succes.
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
HAMBURGER SV
IK KIJK ALLEEN HAMBURGER SV
MAAR PSVAU ZOU DIT OOK KUNNEN WINNEN
4-1quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1 okt 21:00 PSV - Sporting CP | Ziggo Sport
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente
@:fetX 2-0
@:GGMM 1-2
@:PicoMMP 2-1
@:Scrummie 1-3
@:onlogisch 0-3
@:Mexicanobakker 3-2
@:Tarado 2-2
@:klaasweetalles 0-1
@:3rr0r 2-1
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:R-woud93 1-1
@:tong80
@:Bezsen 3-1
@:Pisces29 2-1
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin 1-2
Wow, maat. HSV is na PSV mijn favoriete club HET IS NIET TE GELOVEN MENSEN HSV IS MIJN TWEEDE CLUB GEWORDEN!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
HAMBURGER SV
IK KIJK ALLEEN HAMBURGER SV
MAAR PSVAU ZOU DIT OOK KUNNEN WINNEN
Zeldzaam sympathiek van je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens mijn PSV-vrienden vanavond heel veel succes.
mocht hij er vroegtijdig uitvliegen kan hij misschien Brian opvolgen in Rotterdamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Pepijntje Lijnders die niet weet of er lucht of zand in een bal zit gaat weer de oven in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |