Afgezien van het feit dat dit niet zo is, je kan moeilijk Brobbey of Nieuwkoop op goal zetten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is minder vaak geblesseerd dan een Brobbey of Nieuwkoop

Die schopt waarschijnlijk de verkeerde keeper neer dan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een klusje voor die Lotomba, even lekker lomp inkomen.

Ja en dan is de jongen van glas weer geblesseerd omdat hij vanavond een potje FIFA speelt; en dan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De maat met wie ik naar de Kuip was (niet Klaas) zei daarom ook dat het eigenlijk nu ideaal zou zijn als Wellenreuther geblesseerd raakt. Dan wordt de keuze tenminste voor hem gemaakt, kan je Bijlow laten staan en breng je Wellenreuther niet in een lastig pakket.

Luka kan er namelijk geen klote van, dus begrijp het wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja Luka, die is gisteren alweer niet ingevallen.

Twee maanden een soap voor een speler die slechter is dan Idrissi en Dilrosun.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Luka kan er namelijk geen klote van, dus begrijp het wel.
Wel leuk om de jubelverhalen hier rond zijn komst nog eens terug te lezen.

Wel gelachenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee maanden een soap voor een speler die slechter is dan Idrissi en Dilrosun.

Kwam ie niet door de keuring.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het over dit seizoen natuurlijk.

Nee nee, dat was Saussempten die gewoon een andere keeper hadden gekochtquote:

Give Benfica zee Cupquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
Kokcu gaat volgend jaar wel voor 80 miljoen weg. Sinds die gekke Duitser weg is staat die alweer op 2g/3a in 6 wedstrijden.

Ja mooi is dat altijd. Net als die Gnonto ofzo een paar seizoenen geleden. Dat was de volgende wereldster die wel even voor Feyenoord koos omdat hij dat zo'n prachtige club vond. Dat mensen constant helemaal losgaan op een naam die ze nooit hebben zien spelen blijft een bijzonder fenomeen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:39 schreef Bugno3 het volgende:

Alle leuke initiatieven van die man worden compleet de grond in geboord. Ik vind dat oprecht wel iets sneus hebben.quote:

quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Luka kan er namelijk geen klote van, dus begrijp het wel.
Dit was mijn jubelverhaal, ik blijk er zowaar verstand van te hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dat ie er is, maar ik vrees dat het alleen maar tegen kan gaan vallen vanaf hier.

Dat bekruipt mij ook ja, vooral omdat het ook nog zo'n keurige man is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle leuke initiatieven van die man worden compleet de grond in geboord. Ik vind dat oprecht wel iets sneus hebben.

Tsja, die man heeft jarenlang bij volgzaam volk gewerkt. Nederlanders zijn ook gewoon een apart slag.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle leuke initiatieven van die man worden compleet de grond in geboord. Ik vind dat oprecht wel iets sneus hebben.

Hopelijk blijft hij wel zichzelf.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]

Nou blijkbaar niet als hij al gestopt is met die Huddle en nu ook zijn Insta-storiesquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij wel zichzelf.

Een ruggengraat van een banaanquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet als hij al gestopt is met die Huddle en nu ook zijn Insta-stories

Heeft een banaan wel een ruggengraat? @GGMMquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een ruggengraat van een banaan
- Us Geertje

Anders leg je de grap van Geert even uit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een banaan wel een ruggengraat? @:ggmm

Hij werd ook gewoon schromelijk overschat door alle anti Bijlow luiquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een tegenvallen is dat zeg. Bijzonder hoe dat toch werkt dat ie als 2e keeper kon uitblinken wanneer hij erin moest, maar als 1e keeper zo onzeker is.

Nee, dat is duidelijk niet waar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is minder vaak geblesseerd dan een Brobbey of Nieuwkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |