Dat Minteh en Wieffer nog vertrokken heeft mij ook totaal overvallen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lag niet in de lijn der verwachting dat Geertruida zou vertrekken, dus ik snap volledig dat er geen schaduwlijst was met geschikte vervangers.
Nouja. Het is nog niet eens zozeer het punt of het nou echt onverwacht is...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Minteh en Wieffer nog vertrokken heeft mij ook totaal overvallen.
Iets anders inrichten, ik snap wat je bedoelt maar Wieffer voelde de momenten goed aan om achter te blijven hangen, de andere middenvelders zijn vooral goed in ‘beweging’.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je middenveld iets anders inrichten en Zerrouki is weg. Bijna elke tegenstander in de Eredivisie is minder dan wij dus dat moet best op te lossen zijn. Wellenreuther is prima te vervangen. Lotomba en Nieuwkoop. Tsja. Lood om oud ijzer?
Schrijnend inderdaad, wat een non-voetballerquote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Buitendam het volgende:
Mokerhard gelachen om Lotomba, trouwens. Die wist echt niet meer wat de voor- en achterkant van z’n directe tegenstander was.
Maar wat kan die Te Kloese het goed uitleggen he.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Minteh en Wieffer nog vertrokken heeft mij ook totaal overvallen.
Een STERREN maaltijdquote:Op donderdag 19 september 2024 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar wat kan die Te Kloese het goed uitleggen he.
Hebben jullie geen rechtsback nodig??quote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef Buitendam het volgende:
Mokerhard gelachen om Lotomba, trouwens. Die wist echt niet meer wat de voor- en achterkant van z’n directe tegenstander was.
Brengt ook 0 sfeer.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil nog wel even mijn beklag doen over die tering DJ Panic die voor de wedstrijd iedereens oren loopt te verkankeren. Hou die tering herrie lekker in de legioenszaal of wat dan ook, ik kan niet eens een normaal gesprek voeren met de mensen die om je heen zitten.
Godverdomme
Gezien de kwaliteiten die Leverkusen heeft gewoon ook 0-3 ofzo waarschijnlijk, hoogstens met tegengoals die er iets minder lachwekkend uitzien.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:37 schreef Middelpunt het volgende:
Dwight Tiendalli was beter dan Lotomba..
Onbegrijpelijke aankoop.
Stel nu dat je gewoon een vervanger van Wieffer en een vervanger van Minteh had gehad, dan had deze wedstrijd er heel anders uit gezien.
Het alternatief is niet beter.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Dit is inmiddels wel iets meer dan een klein dipje
Die ene bal die paxiao huizenhoog overschoot ipv een pass naar Gimenez vond ik wel typischquote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Dit is inmiddels wel iets meer dan een klein dipje
Dit zou ik ook wel willen zien. Al zijn Nieuwkoop en Bueno verdedigend wel kwetsbaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef Haringkop het volgende:
Maar goed ideale opstelling zou nu zijn (?)
Bijlow
Nieuwkoop - Beelen - Hancko - Bueno
Milambo - Timber - Hwang
Stengs - Gimenez / Ueda - Paixoa
En dan wellicht toch Stengs naar het middenveld en Moussa er in.
Ueda - Gimenez is echt loos om oud ijzer op dit moment.
Paixao is echt een ramp. Daar hadden we allang op moeten doorselecteren. Maar daarvoor haalden we een tyfus trage Kroaat als vervanger…quote:Op donderdag 19 september 2024 22:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die ene bal die paxiao huizenhoog overschoot ipv een pass naar Gimenez vond ik wel typisch
We werden alleen niet weggeblazen, dat had ik eigenlijk een stuk minder erg gevondenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV en Ajax zouden ook door Leverkusen weggeblazen worden, dit is gewoon het niveau waar we het in Nederland mee moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |