SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2024 20:27:33 ]![]()
Poep in je oog gekregen omdat AS ermee gooit?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Meh. Jullie lopen vanzelf wel af.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Waarom zou ik niet willen horen hoe je dag was? Dacht dat die juist andersom was
![]()
Voor ons wordt het al gauw als een verhoor.![]()
Die gooit zoiets heus niet naar mijquote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Poep in je oog gekregen omdat AS ermee gooit?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Poep in je oog gekregen omdat AS ermee gooit?![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Tweede helft redelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je weet het nooit zeker.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die gooit zoiets heus niet naar mij
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja, maar het verhoor is toch een teken dat we juist wel willen weten hoe je dag was?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Jullie lopen vanzelf wel af.
Voor ons wordt het al gauw als een verhoor.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Maar als je erom vraagt, zou hij het dan nog steeds niet doen?quote:
(ok, ik zou ook niet weten waarom je daarom zou vragen)
Zelfs dan niet denk ikquote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je erom vraagt, zou hij het dan nog steeds niet doen?
(ok, ik zou ook niet weten waarom je daarom zou vragen)
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oke. Kunnen we het nou weer over mij hebben?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als wij een kort en bondig verslag willen geven, komen er altijd vragen tussendoor, waardoor we de draad kwijt raken.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar het verhoor is toch een teken dat we juist wel willen weten hoe je dag was?
Wij hebben die draadjes voor communicatie niet.
Alleen de hoogst noodzakelijke.
Als we het nog konden redden met grommen en grauwen, hadden we dat nog gedaan.![]()
Hmmm dit is niet echt kort en bondigquote:Op donderdag 19 september 2024 20:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als wij een kort en bondig verslag willen geven, komen er altijd vragen tussendoor, waardoor we de draad kwijt raken.
Wij hebben die draadjes voor communicatie niet.
Alleen de hoogst noodzakelijke.
Als we het nog konden redden met grommen en grauwen, hadden we dat nog gedaan.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms heb je iets meer nodig dan een grom en een grauw en een schouderophaling om iets uit te leggen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm dit is niet echt kort en bondig
Nu moet ik mijn batterijtje weer even opladen.
Laters![]()
![]()
Pi-airThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: