Misschien is dat juist wel gevaarlijk, geen backup en 4 heren moeten dienen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel meevallen, hij is geen lid van een partij, dus
Ja, sowieso het verhullen van informatie.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bedoelt met het weigeren van het geven van de tapes en/of het ontbreken van delen ervan?
De stukken zijn er schijnbaar nog niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef kipknots het volgende:
Ik dacht dat het debat tot acht uur geschorst was?
Nogmaals: ze hervatten echt nóóit op tijdquote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef kipknots het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef kipknots het volgende:
Gaat dus wel op die eerder zwartgelakte bladzijdes over art 110/111quote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef kilon het volgende:
De ongelakte stukken zijn eruit, iets voor 20:00 dus nu zal nog wel leestijd gegund zijn
https://app.1848.nl/stati(...)41dfa5344dcfa23b.pdf
Naast klimaat en locatie die mensen tegenhouden, heb je ook nog eens 8% werkloosheid. Dat schrikt natuurlijk behoorlijk af. En ik denk dat iemand die vlucht voor oorlog sowieso liever wat verder van Rusland zit, straks vlucht je een volgende oorlog in.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze zijn in Zweden iets strenger dan hier de afgelopen jaren. Verder het land zo geisoleerd dat nu ze niet meer verreweg het meest vluchtelingenvriendelijke beleid van Europa hebben, vluchtelingen daar niet zo heel snel heen zullen gaan als ze er geen familie hebben zitten.
Laat ik me nou eens niet op het negatieve richten wat uit deze stats over ons land blijkt, maar de aandacht verplaatsen naar de ongelooflijke U-turn die Oostenrijk heeft gemaakt. Dit moeten wij toch ook kunnen?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
Over de beweringen van Schoof wat betreft landbouw en de staat van de natuur:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Nou ik las de eerste pagina en dat is allemaal extreem duidelijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef kilon het volgende:
De ongelakte stukken zijn eruit, iets voor 20:00 dus nu zal nog wel leestijd gegund zijn
https://app.1848.nl/stati(...)41dfa5344dcfa23b.pdf
Goeien leugens van Schoof dus. Ach Dick.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat dus wel op die eerder zwartgelakte bladzijdes over art 110/111
Niet als PVV de grooste kabinetspartij is die het al een gift vond aan de andere partijen dat klimaat een probleem is. Met BBB erbij die zegt dat de natuur in Nederland geweldig gaat. Met Schoof die ons het braafste jongetje van de klas noemt.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Laat ik me nou eens niet op het negatieve richten wat uit deze stats over ons land blijkt, maar de aandacht verplaatsen naar de ongelooflijke U-turn die Oostenrijk heeft gemaakt. Dit moeten wij toch ook kunnen?
Geweldige film. Hopkins op z'n best. Dat-ie de butler via een belletje laat weten dat mevrouw Nixon die 10 meter van hem vandaan zit van tafel wil, bordje leeggegeten.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, sowieso het verhullen van informatie.
Mooie scène in 'Nixon' (1994), Anthony Hopkins die als Nixon met een markeerstift in de weer is om de transcripten van de tapes te kuisen.
"N-word? N-WORD? Nixon can't say that! What's this... 'The Jews?''
Zonder vaselinequote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste pagina's is al extreem vernietigend.
Dit gaat bukken worden voor Schoof en co. En droog ja laat maar
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef Hanca het volgende:
Dit is inderdaad duidelijk, hier kan NSC nooit mee akkoord gaan. Enige redding voor Van Vroonhoven is nu zeggen: ik lees dit ook voor het eerst, als ik dit zo lees is de noodwet wat mijn partij betreft onhaalbaar.
Afleiding, rekken van tijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef koemleit het volgende:
los van de inhoud.
Wat zou de reden zijn om dit eerst zwart te lakken?
Dit is toch geen info die om wat voor reden dan ook geheim zou moeten zijn?
Lekker geloofwaardig na gisteren, als ze nu zegt de stukken voor het eerst te zien. Denk dat de enige optie is gewoon mee te gaan met de coalitiepartijen en de crisis uit te roepen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef Hanca het volgende:
Dit is inderdaad duidelijk, hier kan NSC nooit mee akkoord gaan. Enige redding voor Van Vroonhoven is nu zeggen: ik lees dit ook voor het eerst, als ik dit zo lees is de noodwet wat mijn partij betreft onhaalbaar.
".... I'd like to finish my diner in peace..."quote:Op donderdag 19 september 2024 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige film. Hopkins op z'n best. Dat-ie de butler via een belletje laat weten dat mevrouw Nixon die 10 meter van hem vandaan zit van tafel wil, bordje leeggegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |