SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn smaak is wel heel veel breder dan alleen Tool. Desalniettemin: Tool.Die zou ik best op mijn verjaardagsfeestje willen.
mijn zus zou helemaal te keer gaan bij dit plaatjequote:
al die kinderen opvangen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
mijn zus zou helemaal te keer gaan bij dit plaatje
inmiddels had hij tussendoor ook al islamitische dames aangetrokkenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik las iets met daten en moest direct denken aan de christelijke matches van @:Nattekat
heftig nieuws ditquote:Twee bitterbal-dieven zijn op heterdaad betrapt door de politie. In de nacht van 17 op 18 september werd in Valkenburg een voertuig gecontroleerd. In de auto werd een grote doos met bevroren bitterballen aangetroffen. De twee inzittenden bleken ook spullen bij zich te hebben die gebruikt worden bij inbraken en zijn daarom aangehouden.
Bij onderzoek van het voertuig werden ook diverse goederen aangetroffen die mogelijk gestolen waren.
Bevroren bitterballen
De politie vond het nogal opvallend om 's nachts bevroren bitterballen te vervoeren en gaat ervanuit dat deze mogelijk gestolen zijn. Vermoedelijk zijn de bitterballen afkomstig van een kantine of andere horeca-instelling.
waarom was ballie bevroren?quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik las iets met daten en moest direct denken aan de christelijke matches van @:Nattekat
IS GEEN HUMORquote:
Airco stond te koud.quote:
Zou hij in zijn profiel hebben staan dat hij enkel wil seksen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
hahahahaha
maar misschien kan @:nattekat hier al wat duidelijkheid in geven, kom je wel eens profielen tegen van vrouwen die zeggen 'wil gewoon gezellig seksen'?![]()
De vraag of zij hun profiel ook steeds vernieuwen hoeft niet gesteld te worden, gok ik.. Denk dat het bij vrouwen iets makkelijker gaat dan bij mannendenk ik
NK? neequote:Op donderdag 19 september 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij in zijn profiel hebben staan dat hij enkel wil seksen?
lekker naast de matrassenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd in het prachtige Mariahoeve@:4everblackeyed
nachtpon LEKKER TOCH
Dat zijn de ergste; die alleen gezellig willen seksen maar onder valse voorwendselen van een relatie een neukertje proberen te ronselen. Dan zijn al die christenvrouwen gewoon je eigen schuld.quote:
Geen geld. Hebben ze ook herenpyjama's? Dan fiets ik zo nog ff langs.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd in het prachtige Mariahoeve@:4everblackeyed
nachtpon LEKKER TOCH
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn, maar heftige functie. Ik wil hem niet![]()
kun je gehele nieuwe slaapkamer kopen!quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste; die alleen gezellig willen seksen maar onder valse voorwendselen van een relatie een neukertje proberen te ronselen. Dan zijn al die christenvrouwen gewoon je eigen schuld.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen geld. Hebben ze ook herenpyjama's? Dan fiets ik zo nog ff langs.
dat is je taak dan ook nietquote:
ow ik dacht zelf ook opleiden... maar dat hoeft niet? dan vinnik het primaquote:
opperuimdquote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef Crack_ het volgende:
maar thanks voor het melden want hoeft opzich niet openbaar![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
doei![]()
damn, maar heftige functie. Ik wil hem niet![]()
Neenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht zelf ook opleiden... maar dat hoeft niet? dan vinnik het prima
oh thanksquote:
mijn eigen post was te niet-anoniemquote:
Denk jij dan van niet?quote:
Dat denk ik ook. Maar ik vind een japon niet lekker slapen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, heb niet gekeken naar herenpyjama's maar denk dat zo'n nachtpon jou ook wel goed staat
Kans gemist om te achterhalen hoe je echt heet.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:13 schreef Crack_ het volgende:
mijn eigen post was te niet-anoniemmaar had ik niet door
dat scheelt, heb je ook niets gelezen van krek dr ieniemieniefoutjedingetjeinfoquote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Xilia het volgende:
Ik volg het hier weer eens niet geloof ik
Oei dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, heb je ook niets gelezen van krek dr ieniemieniefoutjedingetjeinfo
Crack de Cokequote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kans gemist om te achterhalen hoe je echt heet.![]()
maar jij vindt het nog te doen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit Rogan te kijken en Joe is al een uur aan het ranten over de maanlanding en de gast vindt het helemaal kut![]()
Waarom ga je niets nuttigers doen met je leven?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit Rogan te kijken en Joe is al een uur aan het ranten over de maanlanding en de gast vindt het helemaal kut![]()
Het is hilarischquote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jij vindt het nog te doen?
Het is hilarischquote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jij vindt het nog te doen?
Alsnog niet gekliktquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom ga je niets nuttigers doen met je leven?
ik heb even staan te kijken waarom ik die tekst zag... denk die post moet dan toch zwart zijn...quote:
Nee, ik denk eigenlijk dat hij best oprecht opzoek is naar een liefje. Seks komt dan vanzelf wel, meestalquote:Op donderdag 19 september 2024 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk jij dan van niet?
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind een japon niet lekker slapen.
wordt ie dan zwart? niet gewoon weg?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even staan te kijken waarom ik die tekst zag... denk die post moet dan toch zwart zijn...
doomscrollen op 9gag tot het tijd is om naar huis te gaanquote:Op donderdag 19 september 2024 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
beter. Kun je iets nuttigers doen met je leven
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doomscrollen op 9gag tot het tijd is om naar huis te gaan
de posts van mensen die ik als vriend heb aangemerkt in mijn abo worden zwart. hoef ik er niet naar te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wordt ie dan zwart? niet gewoon weg?
mss een pollquote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
ik zou nog even wachten tot je meer meningen hebt
Prinses dimmy is niet je vriendin?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de posts van mensen die ik als vriend heb aangemerkt in mijn abo worden zwart. hoef ik er niet naar te kijken
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Een poll over vreten in de KSC, wat denk je nou zelf wat hieruit komt?quote:
Genius!quote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de posts van mensen die ik als vriend heb aangemerkt in mijn abo worden zwart. hoef ik er niet naar te kijken
👀quote:Op donderdag 19 september 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een poll over vreten in de KSC, wat denk je nou zelf wat hieruit komt?
ooooh zoquote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendje of vriendinnetje zijn in mijn abo is geen complimentquote:Op donderdag 19 september 2024 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prinses dimmy is niet je vriendin?
groot voordeel, het werkt bij crewquote:
Ter aanvulling op foes?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendje of vriendinnetje zijn in mijn abo is geen compliment
je kan betaalde crew niet foeënquote:
niet leuk voor de kat ditquote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
groot voordeel, het werkt bij crew
je kan crew zeker bevriendenquote:
Oooooooh, zo! Smort.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan betaalde crew niet foeën
en als mod is het wel handig dat ik snel kan schakelen, een vriend te ontvrienden is eitje
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.samenchristen.nl/
Maar zit je de hele tijd tegen zo'n zwarte blok aan te kijken.quote:
ja dat wel maar beter dan teksten van sommige users hierquote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zit je de hele tijd tegen zo'n zwarte blok aan te kijken.
Oefquote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef Nizno het volgende:
K
[..]
ja dat wel maar beter dan teksten van sommige users hier
ut was maar een voorbeeld hequote:
correct en tevens juistquote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef Nizno het volgende:
K
[..]
ja dat wel maar beter dan teksten van sommige users hier
kun je lang wachtenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het @:dud0r is
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het @:dud0r is
ik zie een zwart vlak.quote:
vraag eens van welke vis die kibbeling gemaakt is?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef Ama het volgende:
Ik zit heel misschien te wachten op mijn kibbeling.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
zie je niet wat iemand heeft geschreven met zo'n zwart vlak?
Dit is zo random, durf niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag eens van welke vis die kibbeling gemaakt is?![]()
ben benieuwd wat ze zeggen
Poepvis @UitStralingquote:Op donderdag 19 september 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag eens van welke vis die kibbeling gemaakt is?![]()
ben benieuwd wat ze zeggen
wow damnquote:
zou ik ook niet durvenquote:
je kan zelf elke kleur kiezen voor je vriendenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow damnalsof ze het voor die reden zo gemaakt hebben
[..]
Ik vind het lekker dus ik vind wel prima zo.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow damnalsof ze het voor die reden zo gemaakt hebben
[..]
zou ik ook niet durventerwijl het volgens mij best een gebruikelijke vraag is, 'wat eet ik eigenlijk' maar toch
alleen de meest zwakzinnige van deze samenleving durven dingen niet te vragen, zelfs mn nichtje die is getrouwd met de prins van zwakziëmbe kan dit.quote:
en restvis van welke witvis ookquote:
Dat is echt een hele valide vraag!!quote:
Bangalijst?quote:
ohhhhhhhhquote:Op donderdag 19 september 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan zelf elke kleur kiezen voor je vrienden
dus ik kies zwart
Mn intentie zou ook puur interesse zijn, voor het eten maakt het niet uitquote:Op donderdag 19 september 2024 15:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het lekker dus ik vind wel prima zo.
Kan je hier ook kopen maar is duurder.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is echt een hele valide vraag!!
Want goede kibbeling maken ze van kabeljauw.
Dat krijg je 95% van de tijd niet meer.
De crewblocklist van Nizno.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bangalijst?
[..]
ohhhhhhhh
[..]
Mn intentie zou ook puur interesse zijn, voor het eten maakt het niet uitals het lekker is, is het lekker nomnom
Ja dat denk ik ook maar welke dan?!?!?!quote:
echt? nee toch?quote:
Ach ik eet ook met plezier een frikandel (speciaal). Moet je ook niet teveel bij nadenken.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar welke dan?!?!?!
[..]
echt? nee toch?
Ik dacht dat ze hier wel bepaalde vissoorten voor gebruikte
zie je @:ama, interessante vraag
Heb je al een date?quote:
of juist wel, het slaat nergens op dat wij bij het ene stukje vlees zeggen 'IEUWW' en bij het ander nietquote:Op donderdag 19 september 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik eet ook met plezier een frikandel (speciaal). Moet je ook niet teveel bij nadenken.
Oeiquote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Geen van mijn likes liket terug
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of juist wel, het slaat nergens op dat wij bij het ene stukje vlees zeggen 'IEUWW' en bij het ander nietdat is aangeleerd
Je zat nu toch op halalschatjes.nl?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik pak wel knakworstenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
jongens er is een hele handleiding over kibbeling gemaakt gewoon even lezen
oooooohquote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
Tegenwoordig eten we zo veel kibbeling dat het niet meer van de wangen gemaakt kan worden. De kabeljauw is ook schaarser, dus prijziger. Daarom gebruiken we veel goedkopere stukken witvissen zoals heek, schelvis, wijting en koolvis.
OHJAquote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
jongens er is een hele handleiding over kibbeling gemaakt gewoon even lezen
Man man man.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
deel je profiel met ons en wij geven je feedback waarmee je de wereld zult veroverenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg krekkie. Wil je met mij op date als ik terug ben van vakantie?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deel je profiel met ons en wij geven je feedback waarmee je de wereld zult veroveren
Iedereen gewoon liken uit pure wanhoop?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Man man man.
Moet ik even voor doen hoe het werkt?
mja, dat zeg ik super rationeel hoorquote:
dag twee waren het ontploffende walkie talkiesquote:Op donderdag 19 september 2024 16:05 schreef bitterbal het volgende:
moet nog steeds lachen om die ontploffende piepers
Gezelliequote:Op donderdag 19 september 2024 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeg krekkie. Wil je met mij op date als ik terug ben van vakantie?
@:nattekat zo doe je dat dus
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook beginnen met de dikkertjes.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die worden ritueel geslacht?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zat nu toch op halalschatjes.nl?
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dag twee waren het ontploffende walkie talkies
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook beginnen met de dikkertjes.
Benieuwd naar morgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dag twee waren het ontploffende walkie talkies
vandaag was dag 3quote:Op donderdag 19 september 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd naar morgen.
[..]
SOWquote:
SOWquote:Op donderdag 19 september 2024 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wie had dat verwachtquote:Op donderdag 19 september 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
ik had gelezen dat het voor mannen er lastig is om matches te krijgen
[..]
kun je tenminste echt wat voor elkaar betekenenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in de eerste plaats omdat daar een levensstijl achter zit die totaal niet bij mij past.
heul nie.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
En niet dat mannen niet leuk zijn ofzo, maar veel mannen liken ook gewoon allesen dan zien ze wel wie er terug liked
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
ik had gelezen dat het voor mannen er lastig is om matches te krijgen
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul nie.
er zijn echt wel vrouwen die ik naar links swipe
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
En niet dat mannen niet leuk zijn ofzo, maar veel mannen liken ook gewoon allesen dan zien ze wel wie er terug liked
aaah dus daar is Bitterbal naartoequote:Op donderdag 19 september 2024 16:13 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Nieuwe Ewout heet extreem afkicken in Thailand.
oopsquote:Op donderdag 19 september 2024 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
aaah dus daar is Bitterbal naartoe
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Weet alleen niet of najkaj jaren wil daten
Ben je eens niet kritisch als man en je bereid anderen een kans te geven is het ook weer niet goed.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Bioscoopquote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
zoek een activiteit waar ik niet zoveel hoef te lopen. das zo makkelijk nog niet
Sight seeing in een riksja.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
zoek een activiteit waar ik niet zoveel hoef te lopen. das zo makkelijk nog niet
Fietsen!quote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
waar lees je dit?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je eens niet kritisch als man en je bereid anderen een kans te geven is het ook weer niet goed.
Het gebruik van deze smiley in de betreffende post:quote:
Smurfenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
met een bootje. Naar de dierentuin. Tempels. Spa dagje. Thai boksen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
tempels is lopen, boksen is ook lopen , dierentuin is lopen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
met een bootje. Naar de dierentuin. Tempels. Spa dagje. Thai boksen.
Dierentuin is toch veel lopen?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
met een bootje. Naar de dierentuin. Tempels. Spa dagje. Thai boksen.
Een leuk terrasje uitzoeken en mensen kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ah, ja okequote:Op donderdag 19 september 2024 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gebruik van deze smiley in de betreffende post:
Heerlijk is dat.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Een leuk terrasje uitzoeken en mensen kijken
Ook heerlijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:46 schreef AirwiN het volgende:
Bij een food court gaan zitten en jezelf de hele dag volvreten.
ja dat heb ik nog niet gevonden. Ze hebben hier niet echt terrasjesquote:Op donderdag 19 september 2024 16:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Een leuk terrasje uitzoeken en mensen kijken
Gewoon iemand met een brede smaak.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja okeik vind het wel typisch want hoezo zou je alles liken
maar is niet echt een goed of fout, mogen ze helemaal zelf weten
Gat in de markt bal!!!quote:Op donderdag 19 september 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik nog niet gevonden. Ze hebben hier niet echt terrasjes
Nana Plaza danquote:Op donderdag 19 september 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tempels is lopen, boksen is ook lopen , dierentuin is lopen.
bootje is optie
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon iemand met een brede smaak.
Ice bar!quote:Op donderdag 19 september 2024 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh vinden mensen te warm
Ik zag in Praag trouwens terrassen met grote ventilatoren ernaast, zag er vreemd uitquote:Op donderdag 19 september 2024 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh vinden mensen te warm
denk dat ze dat hier idd niet hebbenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ice bar!
Denk wel dat je dan hoge stookkosten hebt maar ja, los wil misschien wel investeren
Aah zoquote:Op donderdag 19 september 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zo heet die plek. Nana is een wijk/area waar je heen gaat voor lady bars en zo
niet mijn plek. ben er jaren terug een keer savonds geweest. En toen liepen we ook met mannen daar en die werden gewoon door ladyboys in hun ballen vast gegrepenquote:
Oh dat is wel raar ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn plek. ben er jaren terug een keer savonds geweest. En toen liepen we ook met mannen daar en die werden gewoon door ladyboys in hun ballen vast gegrepen
Gezellig. Leuk voor bal.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:13 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Nieuwe Ewout heet extreem afkicken in Thailand.
Hmmquote:Op donderdag 19 september 2024 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn plek. ben er jaren terug een keer savonds geweest. En toen liepen we ook met mannen daar en die werden gewoon door ladyboys in hun ballen vast gegrepen
Heb ik al gezienquote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje pingpongen enzo
Wij houden je niet tegen om een vliegticket te boeken hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje pingpongen enzo
Geldquote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kan ook nog steeds niet wennen aan oude blanke mannen of lelijke en dan zo'n knap jong thaise vrouw aan de arm
Mijn overbuurman heeft er een hier naartoe gehaald.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kan ook nog steeds niet wennen aan oude blanke mannen of lelijke en dan zo'n knap jong thaise vrouw aan de arm
Ben al geweestquote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij houden je niet tegen om een vliegticket te boeken hoor.
en is ze gelukkig?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn overbuurman heeft er een hier naartoe gehaald.
Die pingpongt?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn overbuurman heeft er een hier naartoe gehaald.
Weet ik niet. Ze is altijd aardig, spreekt best behoorlijk Nederlands ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en is ze gelukkig?
Ik ken een thaise en die is frankrijk verhuist met een fransman. 2 kinderen. Ze komen nog elk jaar op vakantie in thailand maar weet niet of ze echt gelukkig is
Raak je vanzelf aan gewend. Had op Cyprus een aantal Amerikaanse vrienden (van 65+) met Filippijnse vriendinnen van in de twintig/dertig. Op een gegeven moment is het gewoon normaal. Hier ook zo'n buurman trouwens, oude Zwitserse snoepert met jonge Thaise vriendin. Maar allebei super leuke mensenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:59 schreef bitterbal het volgende:
De dames doen, is mijn ervaring, wel altijd erg hun best om de lokale taal te lerenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze is altijd aardig, spreekt best behoorlijk Nederlands ook.
Denk dat ik dat nooit normaal ga vinden. Zelfde als hotels waar vrouwen even voor een uurtje mee naar boven gaan. Net iets te vaak gezien.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Raak je vanzelf aan gewend. Had op Cyprus een aantal Amerikaanse vrienden (van 65+) met Filippijnse vriendinnen van in de twintig/dertig. Op een gegeven moment is het gewoon normaal. Hier ook zo'n buurman trouwens, oude Zwitserse snoepert met jonge Thaise vriendin. Maar allebei super leuke mensen
Hmm ja maar als zij tevreden zijn met de relatie, waarom zouden jij of ik er dan anders naar kijken als een relatie tussen twee nederlanders van dezelfde leeftijd?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik dat nooit normaal ga vinden. Zelfde als hotels waar vrouwen even voor een uurtje mee naar boven gaan. Net iets te vaak gezien.
Dat soort ongelijke verhoudingen trek ik niet zo goed. Zijn vast uitzonderingen, maar het is niet altijd pure liefde. Maar dat is het voor Nederlanders ook niet altijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja maar als zij tevreden zijn met de relatie, waarom zouden jij of ik er dan anders naar kijken als een relatie tussen twee nederlanders van dezelfde leeftijd?
Denk dat die mannen zichzelf wel wijs kunnen maken dat ze echt verliefd zijn en die dames ook op hen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort ongelijke verhoudingen trek ik niet zo goed. Zijn vast uitzonderingen, maar het is niet altijd pure liefde. Maar dat is het voor Nederlanders ook niet altijd.
Nee maar hoeft ook niet toch? Zolang mensen het maar leuk hebben met elkaar. Eén van die Amerikanen was ook meer gewoon vrienden met z'n vrouw dan wat anders, maar wel beste maatjes en ze hadden het oprecht leuk met elkaar. Wie ben ik dan om daarover te oordelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort ongelijke verhoudingen trek ik niet zo goed. Zijn vast uitzonderingen, maar het is niet altijd pure liefde. Maar dat is het voor Nederlanders ook niet altijd.
Dan vallen Aziatische vrouwen bovengemiddeld vaak op oudere blanke mannen misschien.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar hoeft ook niet toch? Zolang mensen het maar leuk hebben met elkaar. Eén van die Amerikanen was ook meer gewoon vrienden met z'n vrouw dan wat anders, maar wel beste maatjes en ze hadden het oprecht leuk met elkaar. Wie ben ik dan om daarover te oordelen.
Als iemand zo'n meisje in huis haalt om als slaaf te gebruiken is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat heb ik zelf niet meegemaakt tot nu toe.
denk dat ze op het paspoort vallenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan vallen Aziatische vrouwen bovengemiddeld vaak op oudere blanke mannen misschien.
Tip voor @Nattekatquote:Op donderdag 19 september 2024 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Die vriendinnen en thaise vrouwen die ik ken vinden het status verhogend als ze een westerse vriend hebben
Ken er hier ook enkele, ze zorgen op deze manier ook voor hun familie in Thailand, ze maken regelmatig geld over.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Die vriendinnen en thaise vrouwen die ik ken vinden het status verhogend als ze een westerse vriend hebben
Het doet er ook niet echt toe. Hoop altijd dat mensen gewoon gelukkig zijn, en de manier waarop kan voor iedereen verschillen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
Ik heb sowieso geen mening over wat er bij een ander achter de voordeur plaats vindt
ja klopt. Als ze nog hier zijn hebben ze er vaak ook meederequote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ken er hier ook enkele, ze zorgen op deze manier ook voor hun familie in Thailand, ze maken regelmatig geld over.
Waar is ie naar op zoek dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal niet goed genoeg is voor hem
Eén van mijn talenten.quote:
preciesquote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het doet er ook niet echt toe. Hoop altijd dat mensen gewoon gelukkig zijn, en de manier waarop kan voor iedereen verschillen.
Maar zijn ze christelijk of niet?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Ken iets teveel voorbeelden waarbij dat niet het geval was. Zelfs een collega die omgekocht werd om toch nog even relatie aan te houden totdat het paspoort er was.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het doet er ook niet echt toe. Hoop altijd dat mensen gewoon gelukkig zijn, en de manier waarop kan voor iedereen verschillen.
Hij vertelt vooral wat hij niet wil; niet dik, niet christelijk, geen kinderen...quote:Op donderdag 19 september 2024 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vertelt hij ook niet, beetje mysterieuze man.
Zou datenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
Margot Robbie met het intellect van Richard Feynman
Weten wat je niet wil kom je ook al een eind mee.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij vertelt vooral wat hij niet wil; niet dik, niet christelijk, geen kinderen...
Van the Wolf of Wallstreetquote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ik haar zie weet ik nog steeds niet waar ik haar van moet kennen
Misschien kan 'ie obv hiervan aangeven wat hij wel zoekt:quote:Op donderdag 19 september 2024 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weten wat je niet wil kom je ook al een eind mee.
Heb je Barbie niet gekeken?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehm nee, zoiets heb ik ook vaak.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die film heb ik wel gezien, maar kan me haar er echt niet van herinneren.
quote:
quote:
Barbiequote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die film heb ik wel gezien, maar kan me haar er echt niet van herinneren.
Zelfs ik heb die in de bioscoop gezien.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze beide niet gekeken. Schande he.
Wist ook niet wie taylor swift was, behalve vaag één of andere zangeres, totdat dimmy er hier veel over ging posten. Merk wel dat ik de laatste jaren, zeker zo zonder social media, steeds minder weet over die mainstream dingen. Zeker als het met muziek en andere bekende mensen te maken heeft. Niet dat ik die kennis dan verder mis in m'n levenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn mensen die (al dan niet bewust) ver weg blijven van heel veel mainstream dingen.
Boksquote:Op donderdag 19 september 2024 17:32 schreef Xilia het volgende:
En ik ben ook gewoon hopeloos met namen van acteurs, zangers etc.
Het kan alsnogquote:Op donderdag 19 september 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
gekkenhuisquote:Op donderdag 19 september 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Samequote:Op donderdag 19 september 2024 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist ook niet wie taylor swift was, behalve vaag één of andere zangeres, totdat dimmy er hier veel over ging posten. Merk wel dat ik de laatste jaren, zeker zo zonder social media, steeds minder weet over die mainstream dingen. Zeker als het met muziek en andere bekende mensen te maken heeft. Niet dat ik die kennis dan verder mis in m'n leven
Halverwege scrollen dan.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening dat is meer naakt dan toegestaan. Alleen tieten.
Dit is alleen tietenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening dat is meer naakt dan toegestaan. Alleen tieten.
Mijn welgemeende excuses aan de burgerrupsbrigadequote:Op donderdag 19 september 2024 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo, even in spoiler graag. Mensen lezen hier ook op het werk of in OV.
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses aan de burgerrupsbrigade
Chinese tomatensoep van de Chinees.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
sjow. 3 plakken wit brood met boter en een grote bak chinese tomatensoep. Mijn avond is nu al geslaagd
Dat waren loverboysquote:Op donderdag 19 september 2024 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer veilig thuis. Onderweg nog aan de stok gehad met twee kutmarokkanen, oh sorry, twee mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk in een dikke audi.
Ja heel simpel maar een hoop mensen kunnen hier zich weinig bij voorstellen. Geen TV kijken, ook geen streaming, zelden naar de film, op YT ook niet op de hersenloze bagger klikken die je standaard wordt voorgeschoteld maar zelf een beetje op zoek gaan, niet of alleen zeer selectief naar radio luisteren, geen SM accounts hebben maar ook daar alleen maar af en toe eens gericht wat dingen bekijken als het zo uitkomt.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist ook niet wie taylor swift was, behalve vaag één of andere zangeres, totdat dimmy er hier veel over ging posten. Merk wel dat ik de laatste jaren, zeker zo zonder social media, steeds minder weet over die mainstream dingen. Zeker als het met muziek en andere bekende mensen te maken heeft. Niet dat ik die kennis dan verder mis in m'n leven
Kom je wel nog af en toe buiten?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja heel simpel maar een hoop mensen kunnen hier zich weinig bij voorstellen. Geen TV kijken, ook geen streaming, zelden naar de film, op YT ook niet op de hersenloze bagger klikken die je standaard wordt voorgeschoteld maar zelf een beetje op zoek gaan, niet of alleen zeer selectief naar radio luisteren, geen SM accounts hebben maar ook daar alleen maar af en toe eens gericht wat dingen bekijken als het zo uitkomt.
Te vaak nogquote:Op donderdag 19 september 2024 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je wel nog af en toe buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet echt liever een jaar lang elke dag een emmer stront leeg dan dat ik daar naar kijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Ama het volgende:
Ik kijk ook wel regelmatig RTL boulevard.
commerciële nederlandse zenders kijk ik 0,0quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Ama het volgende:
Ik kijk ook wel regelmatig RTL boulevard.
Ik heel somsquote:Op donderdag 19 september 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
commerciële nederlandse zenders kijk ik 0,0
deze is leuker:quote:Op donderdag 19 september 2024 17:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik eet echt liever een jaar lang elke dag een emmer stront leeg dan dat ik daar naar kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |