SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn smaak is wel heel veel breder dan alleen Tool. Desalniettemin: Tool.Die zou ik best op mijn verjaardagsfeestje willen.
mijn zus zou helemaal te keer gaan bij dit plaatjequote:
al die kinderen opvangen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
mijn zus zou helemaal te keer gaan bij dit plaatje
inmiddels had hij tussendoor ook al islamitische dames aangetrokkenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik las iets met daten en moest direct denken aan de christelijke matches van @:Nattekat
heftig nieuws ditquote:Twee bitterbal-dieven zijn op heterdaad betrapt door de politie. In de nacht van 17 op 18 september werd in Valkenburg een voertuig gecontroleerd. In de auto werd een grote doos met bevroren bitterballen aangetroffen. De twee inzittenden bleken ook spullen bij zich te hebben die gebruikt worden bij inbraken en zijn daarom aangehouden.
Bij onderzoek van het voertuig werden ook diverse goederen aangetroffen die mogelijk gestolen waren.
Bevroren bitterballen
De politie vond het nogal opvallend om 's nachts bevroren bitterballen te vervoeren en gaat ervanuit dat deze mogelijk gestolen zijn. Vermoedelijk zijn de bitterballen afkomstig van een kantine of andere horeca-instelling.
waarom was ballie bevroren?quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik las iets met daten en moest direct denken aan de christelijke matches van @:Nattekat
IS GEEN HUMORquote:
Airco stond te koud.quote:
Zou hij in zijn profiel hebben staan dat hij enkel wil seksen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
hahahahaha
maar misschien kan @:nattekat hier al wat duidelijkheid in geven, kom je wel eens profielen tegen van vrouwen die zeggen 'wil gewoon gezellig seksen'?![]()
De vraag of zij hun profiel ook steeds vernieuwen hoeft niet gesteld te worden, gok ik.. Denk dat het bij vrouwen iets makkelijker gaat dan bij mannendenk ik
NK? neequote:Op donderdag 19 september 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij in zijn profiel hebben staan dat hij enkel wil seksen?
lekker naast de matrassenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd in het prachtige Mariahoeve@:4everblackeyed
nachtpon LEKKER TOCH
Dat zijn de ergste; die alleen gezellig willen seksen maar onder valse voorwendselen van een relatie een neukertje proberen te ronselen. Dan zijn al die christenvrouwen gewoon je eigen schuld.quote:
Geen geld. Hebben ze ook herenpyjama's? Dan fiets ik zo nog ff langs.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd in het prachtige Mariahoeve@:4everblackeyed
nachtpon LEKKER TOCH
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn, maar heftige functie. Ik wil hem niet![]()
kun je gehele nieuwe slaapkamer kopen!quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste; die alleen gezellig willen seksen maar onder valse voorwendselen van een relatie een neukertje proberen te ronselen. Dan zijn al die christenvrouwen gewoon je eigen schuld.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen geld. Hebben ze ook herenpyjama's? Dan fiets ik zo nog ff langs.
dat is je taak dan ook nietquote:
ow ik dacht zelf ook opleiden... maar dat hoeft niet? dan vinnik het primaquote:
opperuimdquote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef Crack_ het volgende:
maar thanks voor het melden want hoeft opzich niet openbaar![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
doei![]()
damn, maar heftige functie. Ik wil hem niet![]()
Neenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht zelf ook opleiden... maar dat hoeft niet? dan vinnik het prima
oh thanksquote:
mijn eigen post was te niet-anoniemquote:
Denk jij dan van niet?quote:
Dat denk ik ook. Maar ik vind een japon niet lekker slapen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, heb niet gekeken naar herenpyjama's maar denk dat zo'n nachtpon jou ook wel goed staat
Kans gemist om te achterhalen hoe je echt heet.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:13 schreef Crack_ het volgende:
mijn eigen post was te niet-anoniemmaar had ik niet door
dat scheelt, heb je ook niets gelezen van krek dr ieniemieniefoutjedingetjeinfoquote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Xilia het volgende:
Ik volg het hier weer eens niet geloof ik
Oei dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, heb je ook niets gelezen van krek dr ieniemieniefoutjedingetjeinfo
Crack de Cokequote:Op donderdag 19 september 2024 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kans gemist om te achterhalen hoe je echt heet.![]()
maar jij vindt het nog te doen?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit Rogan te kijken en Joe is al een uur aan het ranten over de maanlanding en de gast vindt het helemaal kut![]()
Waarom ga je niets nuttigers doen met je leven?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zit Rogan te kijken en Joe is al een uur aan het ranten over de maanlanding en de gast vindt het helemaal kut![]()
Het is hilarischquote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jij vindt het nog te doen?
Het is hilarischquote:Op donderdag 19 september 2024 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jij vindt het nog te doen?
Alsnog niet gekliktquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom ga je niets nuttigers doen met je leven?
ik heb even staan te kijken waarom ik die tekst zag... denk die post moet dan toch zwart zijn...quote:
Nee, ik denk eigenlijk dat hij best oprecht opzoek is naar een liefje. Seks komt dan vanzelf wel, meestalquote:Op donderdag 19 september 2024 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk jij dan van niet?
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind een japon niet lekker slapen.
wordt ie dan zwart? niet gewoon weg?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even staan te kijken waarom ik die tekst zag... denk die post moet dan toch zwart zijn...
doomscrollen op 9gag tot het tijd is om naar huis te gaanquote:Op donderdag 19 september 2024 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
beter. Kun je iets nuttigers doen met je leven
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doomscrollen op 9gag tot het tijd is om naar huis te gaan
de posts van mensen die ik als vriend heb aangemerkt in mijn abo worden zwart. hoef ik er niet naar te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wordt ie dan zwart? niet gewoon weg?
mss een pollquote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
ik zou nog even wachten tot je meer meningen hebt
Prinses dimmy is niet je vriendin?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de posts van mensen die ik als vriend heb aangemerkt in mijn abo worden zwart. hoef ik er niet naar te kijken
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef AirwiN het volgende:
Een poll over vreten in de KSC, wat denk je nou zelf wat hieruit komt?quote:
Genius!quote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de posts van mensen die ik als vriend heb aangemerkt in mijn abo worden zwart. hoef ik er niet naar te kijken
👀quote:Op donderdag 19 september 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een poll over vreten in de KSC, wat denk je nou zelf wat hieruit komt?
ooooh zoquote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendje of vriendinnetje zijn in mijn abo is geen complimentquote:Op donderdag 19 september 2024 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prinses dimmy is niet je vriendin?
groot voordeel, het werkt bij crewquote:
Ter aanvulling op foes?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendje of vriendinnetje zijn in mijn abo is geen compliment
je kan betaalde crew niet foeënquote:
niet leuk voor de kat ditquote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
groot voordeel, het werkt bij crew
je kan crew zeker bevriendenquote:
Oooooooh, zo! Smort.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan betaalde crew niet foeën
en als mod is het wel handig dat ik snel kan schakelen, een vriend te ontvrienden is eitje
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.samenchristen.nl/
Maar zit je de hele tijd tegen zo'n zwarte blok aan te kijken.quote:
ja dat wel maar beter dan teksten van sommige users hierquote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zit je de hele tijd tegen zo'n zwarte blok aan te kijken.
Oefquote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef Nizno het volgende:
K
[..]
ja dat wel maar beter dan teksten van sommige users hier
ut was maar een voorbeeld hequote:
correct en tevens juistquote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef Nizno het volgende:
K
[..]
ja dat wel maar beter dan teksten van sommige users hier
kun je lang wachtenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het @:dud0r is
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het @:dud0r is
ik zie een zwart vlak.quote:
vraag eens van welke vis die kibbeling gemaakt is?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef Ama het volgende:
Ik zit heel misschien te wachten op mijn kibbeling.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
zie je niet wat iemand heeft geschreven met zo'n zwart vlak?
Dit is zo random, durf niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag eens van welke vis die kibbeling gemaakt is?![]()
ben benieuwd wat ze zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |