Met een wedstrijd minder gespeeldquote:Op woensdag 18 september 2024 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ajax staat nu boven Feyenoord
Dat ga ik ze zo even vertellen daar
Dat valt best mee. Een wedstrijdje of 300, daar mag je best blij mee zijn. Ook al is het Klaassen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Alsof er een wereldster terugkeert
Jij bent toch kaal GGMM?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
Het blijft een vreemd gezicht, Klaassen met haar.
Ja dat zal even wennen zijn als je de sfeer bij PSV gewend bentquote:Op woensdag 18 september 2024 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Alsof er een wereldster terugkeert
Dacht zoiets een tijdje geleden te hebben gelezen.quote:
Geylquote:Op woensdag 18 september 2024 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken @:ggmm niet anders dan met een mooie bos krullen.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dacht zoiets een tijdje geleden te hebben gelezen.
My bad.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken @:ggmm niet anders dan met een mooie bos krullen.
3-0 tegen een gemankeerd elftal dat bovendien met een man minder speelt.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Kijk Feyenoord zo rol je een tegenstander op
Je lijkt op Freddie Mercuryquote:Op woensdag 18 september 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Getekend door artiest @:johannes_vermeer
Ja men vergeet nog wel eens dat de eredivisie onderin niet zo sterk isquote:Op woensdag 18 september 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Weer een cadeautje. @:mexicanobakker
Als ze niets doen; geen sfeer, theaterpubliek, als stoeltjes verklede mensen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zal even wennen zijn als je de sfeer bij PSV gewend bent
Brood en spelen, brood en spelen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk ze eens juichen om Wout Weghorst, die sukkels.
Letterlijk bijna elk team in de Eredivisie. Kijk morgen maar naar Feyenoord - Leverkusen als je echt een gemankeerd elftal wil zien.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3-0 tegen een gemankeerd elftal dat bovendien met een man minder speelt.
Dat is dan ook de reden dat onze trainer hem wilde hebben; staat op de goede plek en versnelt de aanval door 1 keer door te passen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Deefy gaat tenminste wel vaak op de goede plek staan voor de combinatie
En als hij mag starten maakt hij geheid het eerste doelpuntquote:Op woensdag 18 september 2024 21:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat onze trainer hem wilde hebben; staat op de goede plek en versnelt de aanval door 1 keer door te passen.
Mvggodquote:Op woensdag 18 september 2024 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Chuba chuba chuba hop hop hop @:Oriente
Jij mag 7 keer klappen voor Ajax hoorquote:Op woensdag 18 september 2024 21:50 schreef Adames het volgende:
Dit wordt helaas geen zevenklapper meer
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Ajax is Feyenoord op alle fronten voorbij
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Ajax is Feyenoord op alle fronten voorbij
Nou niet. Die gaan morgen eerst eraf.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
Heel benieuwd hoe Feyenoord deze CRISIS gaat managen.
Die worden alle hoeken van het veld getoond morgen lolquote:Op woensdag 18 september 2024 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
Heel benieuwd hoe Feyenoord deze CRISIS gaat managen.
Die was vorige week ook al erg goed. AZ weer een paar prima talentjes.quote:
Klopt 4 doelpuntenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:33 schreef KingRoland het volgende:
wtf 2-2 in de 1e helftik heb een hoop gemist
Zwart beeldquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:54 schreef GGMM het volgende:
Van de 6 minuten voetballen houden ze nu al 4 minuten Ihattaren in beeld. Doet @:trein2000 de regie ofzo?
Laat het voetbal gewoon zien zeg.
Hamburgers flippen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
Mo niet in de basis, die klap komt hij niet meer teboven
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:24 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook, even om te zien hoe Ihattaren het doet
We worden beflikkerdquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Happy hour bij de Febo
Wat toevallig.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk mee
Schenk net een heerlijk bakje koffie in
@:jojoortje
Met een Ihattaartje?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk mee
Schenk net een heerlijk bakje koffie in
@:jojoortje
Dit kan écht nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een Ihattaartje?
[ afbeelding ]
Fatbike opvoeren @Zipportalquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Die Godts komt ook niemand voorbij hè.
POL / Het fatbike debatquote:
is niet nieuws hequote:
Dat mag toch helemaal niet?quote:
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meer mensen die de Eredivisie een beetje gezien hebben na het al zoveel jaren gevolgd te hebben?
Ik snap het wel. Buitenlands voetbal vind ik sowieso geen reet aan. Maar of PSV nou de zoveelste lelijke tinnen schaal wint of niet kan me eerlijk gezegd allemaal niet zo heel veel meer boeien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Het enige voetbal wat ik leuk vind. Ik heb ooit jaren geleden een abo genomen op "iets" (ik weet niet meer waar het toen zat) om de premier league te zien maar dat kan me dus echt helemaal geen zak schelen.
Nee daar hebben meer Feyenoorders 'opeens' last vanquote:Op zaterdag 21 september 2024 20:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Buitenlands voetbal vind ik sowieso geen reet aan. Maar of PSV nou de zoveelste lelijke tinnen schaal wint of niet kan me eerlijk gezegd allemaal niet zo heel veel meer boeien.
Als ik in Duitsland of Engeland ben ga ik sowieso veel liever naar de kleinere en lager spelende clubs dan naar die commerciele gedrochten in de Premier League of bovenin de Bundesliga.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Buitenlands voetbal vind ik sowieso geen reet aan. Maar of PSV nou de zoveelste lelijke tinnen schaal wint of niet kan me eerlijk gezegd allemaal niet zo heel veel meer boeien.
In het Feyenoordtopic kom ik niet meer. De mensen daar hebben er mede voor gezorgd dat ik die club een niet al te warm hart meer toedraag.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar hebben meer Feyenoorders 'opeens' last van
Daar zitten wel een paar aparte figuren ja (ik noem geen namen)quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic kom ik niet meer. De mensen daar hebben er mede voor gezorgd dat ik die club een niet al te warm hart meer toedraag.
We willen namenquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar aparte figuren ja (ik noem geen namen)
Dat vinden we allemaal érg jammer.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic kom ik niet meer. De mensen daar hebben er mede voor gezorgd dat ik die club een niet al te warm hart meer toedraag.
(Maar dit begrijp jij volkomen natuurlijk)
Jou mocht ik wel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaal érg jammer.
Ziggiequote:Op zaterdag 21 september 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Het enige voetbal wat ik leuk vind. Ik heb ooit jaren geleden een abo genomen op "iets" (ik weet niet meer waar het toen zat) om de premier league te zien maar dat kan me dus echt helemaal geen zak schelen.
En wat een slappe hap zeg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar aparte figuren ja (ik noem geen namen)
Waarom wil je zo graag dat Ajax wint?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
dit italiaan moet weghorst wisselen maar doet dat niet
nee ik wil onrust bij 020quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat Ajax wint?
Grimsby Town!quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ik in Duitsland of Engeland ben ga ik sowieso veel liever naar de kleinere en lager spelende clubs dan naar die commerciele gedrochten in de Premier League of bovenin de Bundesliga.
Net als zijn chickquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een 13 in een dozijn is dat toch.
Zelfs onder Stinho heb ik Ajax nog niet zo'n aanvallend onmachtige kutwedstrijd zien spelen vorig seizoen.quote:
Het ging de eerste helft aardig gelijk op, dus greep Farioli in.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs onder Stinho heb ik Ajax nog niet zo'n aanvallend onmachtige kutwedstrijd zien spelen vorig seizoen.
Gaat ie weer klagen in de media.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is er met die italiaan aan de hand
durft hij weghorst niet te wisselen ofzo
Dan kun je er echt helemaal niets vanquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax staat virtueel onder Feyenoord.
HAHHAHA
Gelukkig maar, na vorig seizoen was ik wel weer een beetje klaar met NECquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:23 schreef Zorro het volgende:
NEC maakt nog niet echt werk van het ontvluchten van de degradatiezone
Joh.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat ie weer klagen in de media.
Ajax had die clown nooit moeten nemen.
20 is wel meer dan een paarquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brobbeast mag nog een paar minuten mee doen.
We overdrijven graag, onderdeel van de actquote:
Welke act vind jij nu ECHT vermoeiend?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We overdrijven graag, onderdeel van de act
*koopt een brilletjequote:
Geen op dit moment nu ik er zo over na denk/quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke act vind jij nu ECHT vermoeiend?
Gelukkig hebben de andere Nederlandse clubs wel goede resultaten laten zien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:31 schreef RipCity het volgende:
Ajax in Europa gaat een paar hilarische avonden opleveren
Hij doet mij een beetje denken aan moderator onlogisch.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
De scheidsrechter heeft het niet meer onder controle.
OMDAT HJET ajax is......quote:
Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OMDAT HJET ajax is......
Handen voor/naast je gezicht is toch geen ‘natuurlijke’ positie van de hand.quote:
Tot morgenquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:36 schreef Zorro het volgende:
Daarom kijk ik dus NOOIT naar die amsterdammers, ik heb geen zin om me ELKE wedstrijd weer te ergeren aan die scheidsrechters
Nisk ervan. Dit is het eredivisietopic en ik kijk NEC-Heracles!quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nisk ervan. Dit is het eredivisietopic en ik kijk NEC-Heracles!
Nee, joh, als je goed tussen de regels door leest, dan zie je dat het een zeer duidelijke (flauwe) grap was.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je wat geprikkeld overkomen
Hahahaha
Ondertussen hebben ze nog altijd balbezit.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:38 schreef ISVV het volgende:
Lol Henderson die die bal laat lopen, mokerdomme vent
Daar heeft ie toch een gezicht voor??quote:
Frits Jim kan je op 2 meter nog laten schieten. Alle schoten met 3 km/hquote:
Beeresteijn?quote:
Ik heb wel eens een auto ongeluk op de snelweg gehad dat ik in de vangrail ben beland (met m'n neus naar het inkomende verkeer)quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst ontsnapt?
Dan moet je je hoofd omdraaien. Staat je neus weer in de goede richtingquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto ongeluk op de snelweg gehad dat ik in de vangrail ben beland (met m'n neus naar het inkomende verkeer)
Dus daar denk ik
Dit kan zo een Babbelboxmoment zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto ongeluk op de snelweg gehad dat ik in de vangrail ben beland (met m'n neus naar het inkomende verkeer)
Dus daar denk ik
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus daar denk ik
Zal dan wel geen penalty zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
Go ahead loopt iets teveel terug.
Denk 1-2 brobbie zo helaas
Beter met je neus dan je zijkantquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus daar denk ik
Ik herhaal, mokerdomme ventquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze nog altijd balbezit.
Speler die echt zo vaak totaal uit het niets scoort. Heeft Ajax gered vandaag, zoals zo vaak vroeger. Altijd opstellen.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En toch is Feyenoord veel beter dan dit Ajax.
Als je het Feyenoord topic mag geloven en Stijn.
Voetballend heb je er echt geen klote aanquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Speler die echt zo vaak totaal uit het niets scoort. Heeft Ajax gered vandaag, zoals zo vaak vroeger. Altijd opstellen.
Alsof ze betere voetballers hebben op die positie (lol)quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Voetballend heb je er echt geen klote aan
Het is niet zo dat hij er om bekend staat dat hij elke wedstrijd scoort...
Je heb er wat aan als de wedstrijd op slot is en je opportunistische gaat voetballen...en zo scoorde hij dus ook vandaag met een lange bal die hij kopte
De scheid wordt alleen naar het scherm als er een fout is gemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel heel apart dat die scheidsrechter dat hands moment niet gaat bekijken op zijn scherm.
Zoals een handsbal in het strafschopgebied over het hoofd zien.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De scheid wordt alleen naar het scherm als er een fout is gemaakt
Heb het niet uitgebreid terug gekeken maar in eerste instantie dacht ik toch wel aan een pingel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel heel apart dat die scheidsrechter dat hands moment niet gaat bekijken op zijn scherm.
Gewoon lafheid. Deze valt in dezelfde categorie als vorig jaar het penaltymoment met Wieffer en Lang.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je bedoelt een handsbal in strafschopgebied niet zien en geen penalty aan GAE geven?quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De scheid wordt alleen naar het scherm als er een fout is gemaakt
Dat was zwaar op de bal, weet jij ook wel. Echt zet je er over heen.quote:Op zondag 22 september 2024 08:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gewoon lafheid. Deze valt in dezelfde categorie als vorig jaar het penaltymoment met Wieffer en Lang.
Matig elftal zonder Saraoui. Nee.quote:Op zondag 22 september 2024 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal Robin de boel snel op de rails krijgen in Heerenveen?
Gelukkig wordt er aanvallend voetbal gespeeld dus dat maakt allemaal niet uitquote:Op zondag 22 september 2024 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Matig elftal zonder Saraoui. Nee.
Als de journalistjes maar vermaakt worden.quote:Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er aanvallend voetbal gespeeld dus dat maakt allemaal niet uit
Kan gewoon vooral niet dat je hier Guardiola-voetbal mee denkt te gaan spelen. Dan zijn verdedigers sowieso al -10 slechter.quote:Op zondag 22 september 2024 12:26 schreef hhh38 het volgende:
Die verdediging van Heerenveen kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |