quote:Op woensdag 18 september 2024 22:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]Heb je als troll ook een bron voor deze video?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je denkt dat dit geen kind is maak ik me ernstig zorgen.
Wait….. whut??quote:Op woensdag 18 september 2024 21:58 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Een demonstratie is niet een parade, welk concreet politiek doel heb jij voor ogen waar die demonstraties als drukmiddel voor konden worden gebruikt? Demonstraties tegen AH en zo om dadels van gestolen Jezidische dorpen uit de winkel te halen? Oproep aan het kabinet om niet F16 onderdelen te verkopen aan Mosoel?
Oh shit. Ik hoop dat de Iron Dome bijgevuld is want dit worden weer 200 á 300 raketten en drones die ze weer automatisch uit de lucht moeten laten knallen. The horror.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
Iran heeft rechten
[ x ]
En Israël ook
[ x ]
Wat in het vat zit, verzuurt niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:44 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Oh shit. Ik hoop dat de Iron Dome bijgevuld is want dit worden weer 200 á 300 raketten en drones die ze weer automatisch uit de lucht moeten laten knallen. The horror.
Als israel burgerslachtoffers maakt is het 'genocide'.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:55 schreef XLVNB het volgende:
Feit: 4500+ gewonde/dooie Hezbolla strijders (terroristen). Tot nu toe 3!!!!! onschuldige slachtoffers in de media (die arts, discutabel).
Kap met dit gejank dat het OnMeNseLiJk is. Perfect uitgevoerde operatie.
Iran:quote:Op woensdag 18 september 2024 23:05 schreef Ali_boo het volgende:
Iran heeft rechten
[ x ]
En Israël ook
[ x ]
Blaffende honden bijten nietquote:Woofwoof woofwoofWOOFWOOF!!!
Ik ken de uitspraak, maar wat bedoel je ermee in deze context? Ik vind het een beetje raar..quote:Op woensdag 18 september 2024 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat in het vat zit, verzuurt niet.²
Woefwoefwoef;beepbeepbeep.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iran:
[..]
Blaffende honden bijten niet
Boemquote:
Van wie heeft die ambassadeur die pager gekregen? Van Israël?quote:
Ze jagen iets na wat toch niet te verslaan is. Het is als Hydra de draak uit de Griekse Mythologie.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:55 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak, maar wat bedoel je ermee in deze context? Ik vind het een beetje raar..
Blaas één testikel weg en er groeien er weer twee voor terug?quote:Op donderdag 19 september 2024 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze jagen iets na wat toch niet te verslaan is. Het is als Hydra de draak uit de Griekse Mythologie.²
Die zullen zeker een groot aantal boze brieven schrijven.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[ x ]
Ik ben benieuwd hoe het morgen eruit ziet. Een hoop boze Hezbollah strijders in ieder geval
Bezorgd per postduif.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die zullen zeker een groot aantal boze brieven schrijven.
Matig, maar ik waardeer je inzet.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Blaas één testikel weg en er groeien er weer twee voor terug?
From the liver to the kneequote:Op donderdag 19 september 2024 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Matig, maar ik waardeer je inzet.
israel creëert met dit gedrag de Hamas en HezboLlah strijders van morgen.
{²
Laten we het hopen, dat die ook weer geliquideerd worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[ x ]
Ik ben benieuwd hoe het morgen eruit ziet. Een hoop boze Hezbollah strijders in ieder geval
Ten eerste zullen er dankzij de afgelopen dagen minder kinderen worden geboren uit Hezbollahvaders. En daarnaast: Ze staan voor joker. Ze zijn volledig vernederd. Het was Nasrallah die de pager met de bom aan de Iraanse ambassadeur gaf. Nou nou, wat een geniaal strateeg.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Matig, maar ik waardeer je inzet.
israel creëert met dit gedrag de Hamas en HezboLlah strijders van morgen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |