14 dagen wettelijke bedenktijd zonder opgaaf van reden. En opnieuw aanvragen is gewoon ingangsdatum ook later.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Steeds bij dezelfde leverancier?
Yes. Mijn contract bij Greenchoice eindigt (helaas) na 3 jaar over iets meer dan een maand.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Steeds bij dezelfde leverancier?
ah dan is de ingangsdatum nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:18 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Yes. Mijn contract bij Greenchoice eindigt (helaas) na 3 jaar over iets meer dan een maand.
Nu dan inmiddels voor de derde keer een nieuw contract afgesloten bij Vattenfall. Maar dus al twee keer geannuleerd en nieuw afgesloten omdat de prijzen blijven dalen.
Vooralsnog wel ja! Minimaal 14 dagen na aanvragen, maar zit er nu nog even voor.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan is de ingangsdatum nog steeds hetzelfde.
Wij hebben hetzelfde, het consumentenbond-contract is helaas bijna ten einde. Ik moet nog even gaan uitzoeken wat de goedkoopste optie is, we hebben tegenwoordig ook zonnepanelen dus dat speelt een grote rol.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:18 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Yes. Mijn contract bij Greenchoice eindigt (helaas) na 3 jaar over iets meer dan een maand.
Nu dan inmiddels voor de derde keer een nieuw contract afgesloten bij Vattenfall. Maar dus al twee keer geannuleerd en nieuw afgesloten omdat de prijzen blijven dalen.
Die hadden wij dan (denk ik) dus ook, dezelfde! Gas voor (nu met hogere belastingen ipv 86ct) 1,04 euro nog?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde, het consumentenbond-contract is helaas bijna ten einde. Ik moet nog even gaan uitzoeken wat de goedkoopste optie is, we hebben tegenwoordig ook zonnepanelen dus dat speelt een grote rol.
Ja, 1,04 en 0,22 idd, aflopend op 21/10.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:26 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Die hadden wij dan (denk ik) dus ook, dezelfde! Gas voor (nu met hogere belastingen ipv 86ct) 1,04 euro nog?
Hier ook zonnepanelen, dus was behoorlijk puzzelen wat handig was met de a) tarieven, b) terugleverkosten en/of c) welkomstbonus.
WGR / Energietarieven #32 Gokken op lagere prijzen ;)quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:29 schreef F_r het volgende:
Ons contact loopt ook af of is al afgelopen. Zonnepanelen en warmtepomp en een elektrische auto. Ik krijg het maar lastig uitgezocht.
next energie?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:29 schreef F_r het volgende:
Ons contact loopt ook af of is al afgelopen. Zonnepanelen en warmtepomp en een elektrische auto. Ik krijg het maar lastig uitgezocht.
Laatst had Kruidvat IKEA-kadokaarten met 10% korting. Daar heb je nu uiteraard niks meer aan (sorry), maar geen idee hoe vaak ze die actie hebben. In de gaten houden kan geen kwaad! Ik zag het voorbij komen bij Porterenee, anders had ik het niet geweten.quote:Op maandag 30 september 2024 11:55 schreef Donna het volgende:
Binnenkort verhuizen dus ik moet in korte tijd zoveel mogelijk sparen als ik kan. Hand op de knip!
Ahhh goede tip idd. Gelukkig hoef ik eigenlijk niks nieuws.quote:Op maandag 30 september 2024 14:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Laatst had Kruidvat IKEA-kadokaarten met 10% korting. Daar heb je nu uiteraard niks meer aan (sorry), maar geen idee hoe vaak ze die actie hebben. In de gaten houden kan geen kwaad! Ik zag het voorbij komen bij Porterenee, anders had ik het niet geweten.
Sowieso de laatste dagen voorraadkasten leeg maken. pannenkoeken eten enzo... komen die weinig gebruikte dingen ook eens een keer opquote:Op maandag 30 september 2024 15:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhh goede tip idd. Gelukkig hoef ik eigenlijk niks nieuws.
Stof op de markt is trouwens goedkoper (voor gordijnen) en die dingen naaien is ook simpel. Kun je op besparenquote:Op maandag 30 september 2024 11:55 schreef Donna het volgende:
Binnenkort verhuizen dus ik moet in korte tijd zoveel mogelijk sparen als ik kan. Hand op de knip!
Heb vorig jaar met cashback heel veel gordijnen kant en klaar goedkoop gescoord bij Bonprix. Hopelijk kan ik die hergebruikenquote:Op maandag 30 september 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stof op de markt is trouwens goedkoper (voor gordijnen) en die dingen naaien is ook simpel. Kun je op besparen
Super fijn!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb vorig jaar met cashback heel veel gordijnen kant en klaar goedkoop gescoord bij Bonprix. Hopelijk kan ik die hergebruiken![]()
Ik denk dat de kosten voornamelijk in de vloeren en het schilderen gaan zitten. Maar heb nu een bekende die bij Karwei werkt en die heeft goede korting en kan ook een hoop voor me regelen.
Tja, wat is wijsheid? Het is een leuk apparaat om te zien, je krijgt het cadeau. Het is een makkelijk apparaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de categorie "hier heb ik geen idee van"
Mijn moeder wil me de Blond Amsterdam Senseo-apparaat geven met de feestdagen (maar dat ik even moest nadenken erover of ik het wilde). Echt twijfel ik, want zijn die koffiepads niet duurder dan filterkoffie? Ik drink om de dag een pot thee (vier schepjes filterkoffie) en soms nog een bakje oploskoffie (twee schepjes per grote mok).
Ik heb totaal geen flauw idee hoelang ik met een zak filterkoffie doe, 36 pads voor +/- 5,-¤
Dus zeg yes of no tegen De Blond Amsterdamkoffie?
En met 36 pads in de aanbieding ben je nog goedkoper uit. AH heeft met enige regelmaat senseo en Perla koffiepads in de aanbieding voor de helft.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tja, wat is wijsheid? Het is een leuk apparaat om te zien, je krijgt het cadeau. Het is een makkelijk apparaat.
Met 36 pads voor 5 euro ben je nog altijd niet duur uit.
Maar als je je huidige koffie ook wel prima vindt…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |