abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215020920
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
Spoilers!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 september 2024 @ 18:56:38 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_215021037
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Steeds bij dezelfde leverancier?
14 dagen wettelijke bedenktijd zonder opgaaf van reden. En opnieuw aanvragen is gewoon ingangsdatum ook later.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_215021228
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Steeds bij dezelfde leverancier?
Yes. Mijn contract bij Greenchoice eindigt (helaas) na 3 jaar over iets meer dan een maand.
Nu dan inmiddels voor de derde keer een nieuw contract afgesloten bij Vattenfall. Maar dus al twee keer geannuleerd en nieuw afgesloten omdat de prijzen blijven dalen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 september 2024 @ 19:35:30 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_215021361
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:18 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Yes. Mijn contract bij Greenchoice eindigt (helaas) na 3 jaar over iets meer dan een maand.
Nu dan inmiddels voor de derde keer een nieuw contract afgesloten bij Vattenfall. Maar dus al twee keer geannuleerd en nieuw afgesloten omdat de prijzen blijven dalen.
ah dan is de ingangsdatum nog steeds hetzelfde.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_215021770
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ah dan is de ingangsdatum nog steeds hetzelfde.
Vooralsnog wel ja! Minimaal 14 dagen na aanvragen, maar zit er nu nog even voor.
Contract loopt dan van 22-10 t/m 30-09 (Zo geeft Vattenfall dat aan). Welkomstbonus voor iets meer dan 11 maanden contract scheelt per maand aanzienlijk.
pi_215021901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:18 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Wij hebben hetzelfde, het consumentenbond-contract is helaas bijna ten einde. Ik moet nog even gaan uitzoeken wat de goedkoopste optie is, we hebben tegenwoordig ook zonnepanelen dus dat speelt een grote rol.
Doneer mij Jumbo servieszegels
pi_215022115
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:16 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wij hebben hetzelfde, het consumentenbond-contract is helaas bijna ten einde. Ik moet nog even gaan uitzoeken wat de goedkoopste optie is, we hebben tegenwoordig ook zonnepanelen dus dat speelt een grote rol.
Die hadden wij dan (denk ik) dus ook, dezelfde! Gas voor (nu met hogere belastingen ipv 86ct) 1,04 euro nog?

Hier ook zonnepanelen, dus was behoorlijk puzzelen wat handig was met de a) tarieven, b) terugleverkosten en/of c) welkomstbonus.
pi_215022456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:26 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Die hadden wij dan (denk ik) dus ook, dezelfde! Gas voor (nu met hogere belastingen ipv 86ct) 1,04 euro nog?

Hier ook zonnepanelen, dus was behoorlijk puzzelen wat handig was met de a) tarieven, b) terugleverkosten en/of c) welkomstbonus.
Ja, 1,04 en 0,22 idd, aflopend op 21/10.

Vind het altijd zo’n rotklus om uit te moeten zoeken, maar die deal heeft ons de afgelopen drie jaar echt veel geld bespaard, zeker voor we zonnepanelen hadden.
pi_215052105
Ons contact loopt ook af of is al afgelopen. Zonnepanelen en warmtepomp en een elektrische auto. Ik krijg het maar lastig uitgezocht.
  Spellchecker zaterdag 21 september 2024 @ 12:31:16 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215052126
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:29 schreef F_r het volgende:
Ons contact loopt ook af of is al afgelopen. Zonnepanelen en warmtepomp en een elektrische auto. Ik krijg het maar lastig uitgezocht.
WGR / Energietarieven #32 Gokken op lagere prijzen ;)
Misschien kunnen ze je hier helpen?
pi_215052134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:29 schreef F_r het volgende:
next energie?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_215127589
Zuunig; betaalpakket omgezet zodat er geen 2x25cent per maand bovenop komt, maar slechts 1x25cent. :9
Oranjepakket bij de ING, met tweede rekeninghouder en creditcard, per 2025: 6,90 per maand.
Oranjepakket extra, inclusief kosten tweede rekeninghouder en inclusief creditcard; 6,65 per maand.

Twee keer klikken en komend jaar wel 3 hele euro's bespaard. :9
pi_215130414
Oooh nog een verandering
Als ik een leuke knutsel tegenkom moet ik eerst materiaal opmaken voordat ik wat start
Dat geeft A) meer voldoening omdat dingen sneller af komen en B) je koopt niet voor duizend ideeën spullen en C) meer overzicht met minder rommel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 30 september 2024 @ 11:55:21 #14
382129 crew  Donna
pi_215135357
Binnenkort verhuizen dus ik moet in korte tijd zoveel mogelijk sparen als ik kan. Hand op de knip!
pi_215136749
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 11:55 schreef Donna het volgende:
Binnenkort verhuizen dus ik moet in korte tijd zoveel mogelijk sparen als ik kan. Hand op de knip!
Laatst had Kruidvat IKEA-kadokaarten met 10% korting. Daar heb je nu uiteraard niks meer aan (sorry), maar geen idee hoe vaak ze die actie hebben. In de gaten houden kan geen kwaad! Ik zag het voorbij komen bij Porterenee, anders had ik het niet geweten.
  Moderator maandag 30 september 2024 @ 15:11:32 #16
382129 crew  Donna
pi_215137089
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 14:52 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Laatst had Kruidvat IKEA-kadokaarten met 10% korting. Daar heb je nu uiteraard niks meer aan (sorry), maar geen idee hoe vaak ze die actie hebben. In de gaten houden kan geen kwaad! Ik zag het voorbij komen bij Porterenee, anders had ik het niet geweten.
Ahhh goede tip idd. Gelukkig hoef ik eigenlijk niks nieuws. _O_
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 september 2024 @ 15:47:54 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_215137416
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 15:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ahhh goede tip idd. Gelukkig hoef ik eigenlijk niks nieuws. _O_
Sowieso de laatste dagen voorraadkasten leeg maken. pannenkoeken eten enzo... komen die weinig gebruikte dingen ook eens een keer op ;)
pi_215137595
quote:
Stof op de markt is trouwens goedkoper (voor gordijnen) en die dingen naaien is ook simpel. Kun je op besparen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:49:12 #19
382129 crew  Donna
pi_215143730
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Stof op de markt is trouwens goedkoper (voor gordijnen) en die dingen naaien is ook simpel. Kun je op besparen :)
Heb vorig jaar met cashback heel veel gordijnen kant en klaar goedkoop gescoord bij Bonprix. Hopelijk kan ik die hergebruiken :Y

Ik denk dat de kosten voornamelijk in de vloeren en het schilderen gaan zitten. Maar heb nu een bekende die bij Karwei werkt en die heeft goede korting en kan ook een hoop voor me regelen. :Y)
pi_215143744
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Heb vorig jaar met cashback heel veel gordijnen kant en klaar goedkoop gescoord bij Bonprix. Hopelijk kan ik die hergebruiken :Y

Ik denk dat de kosten voornamelijk in de vloeren en het schilderen gaan zitten. Maar heb nu een bekende die bij Karwei werkt en die heeft goede korting en kan ook een hoop voor me regelen. :Y)
Super fijn!
pi_215167220
In de categorie "hier heb ik geen idee van"
Mijn moeder wil me de Blond Amsterdam Senseo-apparaat geven met de feestdagen (maar dat ik even moest nadenken erover of ik het wilde). Echt twijfel ik, want zijn die koffiepads niet duurder dan filterkoffie? Ik drink om de dag een pot thee (vier schepjes filterkoffie) en soms nog een bakje oploskoffie (twee schepjes per grote mok).

Ik heb totaal geen flauw idee hoelang ik met een zak filterkoffie doe, 36 pads voor +/- 5,-¤

Dus zeg yes of no tegen De Blond Amsterdamkoffie?
pi_215167310
Ik zeg altijd nee tegen Senseo, al kreeg ik geld toe.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 14:50:48 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215167399
c_/ is 7 gram bonen
1 kg goede bonen segafredo oid = 10 euro Aldi bonen 6 euro
1 kg is 140 bakjes = 0.07 euro per c_/

Bonenmachine kopen desnoods op marktplaats

En je wil nooit meer andere c_/
  donderdag 3 oktober 2024 @ 15:06:43 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215167528
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de categorie "hier heb ik geen idee van"
Mijn moeder wil me de Blond Amsterdam Senseo-apparaat geven met de feestdagen (maar dat ik even moest nadenken erover of ik het wilde). Echt twijfel ik, want zijn die koffiepads niet duurder dan filterkoffie? Ik drink om de dag een pot thee (vier schepjes filterkoffie) en soms nog een bakje oploskoffie (twee schepjes per grote mok).

Ik heb totaal geen flauw idee hoelang ik met een zak filterkoffie doe, 36 pads voor +/- 5,-¤

Dus zeg yes of no tegen De Blond Amsterdamkoffie?
Tja, wat is wijsheid? Het is een leuk apparaat om te zien, je krijgt het cadeau. Het is een makkelijk apparaat.

Met 36 pads voor 5 euro ben je nog altijd niet duur uit.

Maar als je je huidige koffie ook wel prima vindt…
The love you take is equal to the love you make.
pi_215168043
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Tja, wat is wijsheid? Het is een leuk apparaat om te zien, je krijgt het cadeau. Het is een makkelijk apparaat.

Met 36 pads voor 5 euro ben je nog altijd niet duur uit.

Maar als je je huidige koffie ook wel prima vindt…
En met 36 pads in de aanbieding ben je nog goedkoper uit. AH heeft met enige regelmaat senseo en Perla koffiepads in de aanbieding voor de helft.
pi_215168101
Niet iedereen heeft zo'n sterke mening over koffie (it meeee) en als je nu oploskoffie drinkt, denk ik dat je dat ook niet hebt.

Vraag me wel af, waarom specifiek dit? Is het een doorgeefcadeau? Zou je niet kunnen bedenken wat je voor de waarde van dat apparaat liever zou hebben?

als het een doorgeefcadeau is en de schenker ook niet de middelen heeft om ook iets anders van dezelfde waarde te geven, zou ik het aannemen en heel blij doen. En dan of in gebruik nemen naast de oploskoffie of ipv.

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 03-10-2024 17:05:18 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215168305
Dan doe ik het gewoon niet :) idd wat ik nu drink is goedkoper dan
Dank jullie wel
pi_215168315
Oh ja, mijn moeder vroeg of ik het wilde hebben of een ander cadeau. In het gezin waar ik uit kom is een verlanglijstje een boodschappenlijstje. Dus als je van iets nee denkt zeg je dat gewoon en krijg je wat anders
pi_215168448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 14:38 schreef exode het volgende:
Ik zeg altijd nee tegen Senseo, al kreeg ik geld toe.
Dit is het enige juiste antwoord.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_215168485
Ik ben weer in de markt voor nieuwe provider voor telefoon en internet. Vooralsnog lijkt Odido-Ben de goedkoopste opkomst (met cashbackxl). Ja bah, Odido, maar goedkoop is goedkoop.
Nog uitzonderlijke aanbiedingen bekend?
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_215168936
Ik vind Senseo juist ideaal voor mensen die weinig koffie drinken. Je hoeft niet gelijk een pot te zetten en hebt altijd verse koffie. Ja, zo’n mega duur apparaat geeft vast veel lekkerdere koffie, maar is het geld niet waard als je vrijwel geen koffie drinkt. En ik vind oploskoffie aan gasten aanbieden wel echt pauperig.

Ik koop altijd huismerk zakken als ze 1+1 gratis zijn. Dan is het bij AH ¤4,99 voor 72 stuks, dus 5,5 cent per kopje. Oploskoffie (die mee gaat op vakantie ) is 3,39 voor 25 sticks en is met max 25% korting voor ¤2,54 te koop voor 25 sticks. Dat is 10 cent per kopje. Zo’n grote pot oploskoffie is vast goedkoper per kopje, maar geen idee hoeveel koppen je daaruit haalt.

Ik krijg overigens nooit klachten over Senseo. Ik drink geen koffie en m’n man maakt het niet uit. Maar als je weinig gasten krijgt en je zelf prima oploskoffie drinkt is zo’n extra apparaat in de keuken wel een beetje zonde van de ruimte en het geld. Dan kun je beter een ander cadeau vragen.
pi_215168993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:59 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind Senseo juist ideaal voor mensen die weinig koffie drinken. Je hoeft niet gelijk een pot te zetten en hebt altijd verse koffie. Ja, zo’n mega duur apparaat geeft vast veel lekkerdere koffie, maar is het geld niet waard als je vrijwel geen koffie drinkt. En ik vind oploskoffie aan gasten aanbieden wel echt pauperig.

Ik koop altijd huismerk zakken als ze 1+1 gratis zijn. Dan is het bij AH ¤4,99 voor 72 stuks, dus 5,5 cent per kopje. Oploskoffie (die mee gaat op vakantie ) is 3,39 voor 25 sticks en is met max 25% korting voor ¤2,54 te koop voor 25 sticks. Dat is 10 cent per kopje. Zo’n grote pot oploskoffie is vast goedkoper per kopje, maar geen idee hoeveel koppen je daaruit haalt.

Ik krijg overigens nooit klachten over Senseo. Ik drink geen koffie en m’n man maakt het niet uit. Maar als je weinig gasten krijgt en je zelf prima oploskoffie drinkt is zo’n extra apparaat in de keuken wel een beetje zonde van de ruimte en het geld. Dan kun je beter een ander cadeau vragen.
Opzich als je kantoorkoffie ook zonder problemen drinkt is een senseo niet heel veel anders. En we hebben nogal wat kantoormensen in Nederland dus snap het wel.
pi_215169021
quote:

Ja :) ik vraag wat anders, waarmee ik meer plezier van heb :)
En ja , klinkt ondankbaar, maar dat gebeurt wederzijds, vinden we beiden fijn
pi_215169233
quote:
En ik vind oploskoffie aan gasten aanbieden wel echt pauperig.
Ik krijg liever oploskoffie aangeboden dan Senseo.
Ik beide gevallen hoor ik het graag voor iemand de moeite doet. Neem ik lekker een glaasje water oid.

Mijn schoonouders zetten 2 kopjes met 1 milde pad :r :r :r
pi_215169493
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik krijg liever oploskoffie aangeboden dan Senseo.
Ik beide gevallen hoor ik het graag voor iemand de moeite doet. Neem ik lekker een glaasje water oid.

Mijn schoonouders zetten 2 kopjes met 1 milde pad :r :r :r
Ik krijg alles liever dan Senseo. Oploskoffie jaren gedronken tijdens kamperen, prima. Daarna jaren een bonenmaler en duwpot, meer dan prima.

Als je het alleen voor bezoek koopt, zou ik een klein filter apparaat kopen. Koffie kan je invriezen, zowel bonen als gemalen.

Onze koffie is goedkoop (want bonen), ons apparaat is tegenwoordig wel duur. Die luxe gaf ik mezelf tijdens de lockdown.

En ten aanzien van telefoon en internet aanbieders; er zijn nu best veel aanbiedingen maar je kan ook wachten tot Black Friday en Cyber Monday waar alle providers weer gaan stunten vermoed ik.
pi_215170077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:00 schreef exode het volgende:
En ten aanzien van telefoon en internet aanbieders; er zijn nu best veel aanbiedingen maar je kan ook wachten tot Black Friday en Cyber Monday waar alle providers weer gaan stunten vermoed ik.
Stunten providers dan ook ja?

Zou dat goed genoeg zijn dat het 2 maanden volle prijs betalen uitbalanceert?

Verder zweer ik bij de mokapot. Lekkerste koffie van de wereld O+
pi_215170154
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je kunt dan alle jaren hierna natuurlijk ook in de stuntperiode overstappen.

Senseo stinkt veel meer dan alle andere koffie. Ik drink het niet maar de geur is echt anders.
Spoilers!
pi_215170183
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je kunt dan alle jaren hierna natuurlijk ook in de stuntperiode overstappen.

Senseo stinkt veel meer dan alle andere koffie. Ik drink het niet maar de geur is echt anders.
Ja dat schoot wel even door mijn hoofd, maar dat staat of valt bij of die providers idd stunten. 2 telabos plus internet dus kan wel wat geld schelen per jaar.

Ik gok het er wel op en wacht ^O^
Op het lijstje van Black Friday dingen.

Verder ben ik ook in de markt voor een waterkoker, voor het eerst een lijstje ervoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vanyel op 03-10-2024 19:53:36 ]
pi_215171740
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Verder zweer ik bij de mokapot. Lekkerste koffie van de wereld O+
Dit was de Black Friday deal van Ziggo vorig jaar:
https://www.ct.nl/nieuws/ziggo-black-friday-deal-2023/

En deze van Vodafone:
https://www.fytisii.nl/blog/vodafone-black-friday-deals

Wij wachten op de november acties (waaronder Black Friday) voor een nieuwe tv geen zuinige aankoop ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 oktober 2024 @ 22:19:41 #40
39237 crew  H_T
2733
pi_215172268
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben weer in de markt voor nieuwe provider voor telefoon en internet. Vooralsnog lijkt Odido-Ben de goedkoopste opkomst (met cashbackxl). Ja bah, Odido, maar goedkoop is goedkoop.
Nog uitzonderlijke aanbiedingen bekend?
Ik kan/mag ook weer overstappen, maar ik vind geen van de algemeen beschikbare aanbiedingen genoeg de moeite waard (ik had net 12 maanden Ziggo voor half geld met een contract van 12 maanden), dus ik wacht even af wat er rond black friday te krijgen is :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 oktober 2024 @ 22:24:14 #41
39237 crew  H_T
2733
pi_215172323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:30 schreef exode het volgende:

[..]

En deze van Vodafone:

Wij wachten op de november acties (waaronder Black Friday) voor een nieuwe tv geen zuinige aankoop ;)
Meervoordeel.nl geeft tv's weg als je overstapt naar Ziggo. Of het interessant is, is aan jou :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_215173849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 22:24 schreef H_T het volgende:

[..]
Meervoordeel.nl geeft tv's weg als je overstapt naar Ziggo. Of het interessant is, is aan jou :P
Voor mij niet, ik krijg nogal veel personeelsvoordeel ;)
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:41:39 #43
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215275251
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:18 schreef exode het volgende:

[..]
Voor mij niet, ik krijg nogal veel personeelsvoordeel ;)
Dan nog kan het interessant zijn al je die tv doorverkoopt en daarmee je maandelijkse lasten meer omlaag haalt netto dan met een kortingsactie.

Moet je alleen wel vantevoren even kijken wat die tv opbrengt op marktplaats, want je zal niet de enige zijn die dit doet.
pi_215275543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:30 schreef exode het volgende:

[..]

En deze van Vodafone:

Ik ben al zeker 25 jaar Ziggo/Casema lid. En bijna elk jaar bel ik met de vraag wat kunnen jullie aan mijn prijs doen als ik blijf. En dat lukt altijd. Maar nu zie ik een dyson fohn aanbieding die ik zou willen. Heeft iemand van jullie tips hoe me dat zou kunnen lukken?
pi_215277303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:41 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Dan nog kan het interessant zijn al je die tv doorverkoopt en daarmee je maandelijkse lasten meer omlaag haalt netto dan met een kortingsactie.

Moet je alleen wel vantevoren even kijken wat die tv opbrengt op marktplaats, want je zal niet de enige zijn die dit doet.
Ik kan niet overstappen naar een provider waar ik al klant ben ;)

Ik zie dat je bij een 2 jaar contract een tv kan krijgen met een waarde van ¤700. Dat is een stuk lager dan mijn korting in die 2 jaar.

Maar wellicht voor iemand hier wel interessant. (Al zijn de reviews van de website nogal matig)
pi_215354317
Zó jammer, als ik allerlei plus-producten koop bij Lidl maar vergeet mijn kaart te scannen :{ en dat de cassiere het dan ook niet even vraagt. Daar gaat m'n voordeel.
pi_215361826
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef Hupje het volgende:
Zó jammer, als ik allerlei plus-producten koop bij Lidl maar vergeet mijn kaart te scannen :{ en dat de cassiere het dan ook niet even vraagt. Daar gaat m'n voordeel.
Ik was even in de war omdat ik dacht dat je producten van de Plus bedoelde :')
pi_215361913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef Hupje het volgende:
Die caissières in de LIDL waar ik kom spreken geen woord Nederlands.
pi_215362262
Ik ben weer in de markt voor een lidmaatschap bij enquetebureaus. Heeft iemand tips voor fatsoenlijke bedrijven? Kantar, Gfk en Euroclix heb ik al.

Ik heb het online enquetetopic nog even opgezocht maar dat is alweer 6 jaar inactief. Vroeger liep dat echt goed.
Spoilers!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 15:46:42 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215362297
quote:
Of oude spulletjes verkopen :) scheelt ook weer verhuizen.
Fear is the cockblocker of dreams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')