Peter denkt er TOTAAL anders overquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baka voor Mauro en Saibari voor Til
Vandaag niet, maar normaal wel een van je beste spelers zekerquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Haal even met Tillman je beste speler eruit..
Heel cliché, maar die moet echt eens gaan leveren. Die blessure(s) hielp(en) al niet mee en hij levert ook weinig in de minuten die hij wel maakt.quote:
Bakayoko uit vorm die dan ook nog een slechte wedstrijd speelt. Dat is een beetje het niveau van Lang op dit moment.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heel cliché, maar die moet echt eens gaan leveren. Die blessure(s) hielp(en) al niet mee en hij levert ook weinig in de minuten die hij wel maakt.
Heeft ook door dat het een kwestie van tijd zou zijn voordat Saibari zijn plek over zou nemen. Faked daarom maar een blessure denk ik.quote:
*Faket.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heeft ook door dat het een kwestie van tijd zou zijn voordat Saibari zijn plek over zou nemen. Faked daarom maar een blessure denk ik.
Mooie analyse kameraadquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heeft ook door dat het een kwestie van tijd zou zijn voordat Saibari zijn plek over zou nemen. Faked daarom maar een blessure denk ik.
Als niet iedereen fit is zijn ze inderdaad al in volle gang!quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:12 schreef PSVCL het volgende:
De blessures beginnen weer net wanneer iedereen fit is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |