SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
Wage wage wiede wiede wiede wagen
JustinK kwam op FOK! om een bolkje te wagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je iedereen weggebolktquote:![]()
Niemand hier op een middag is bijzonderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo heb ik het het liefstquote:Op woensdag 18 september 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je iedereen weggebolkt![]()
Niemand hier op een middag is bijzonder![]()
![]()
Dat dacht ik al, houdt je meer tijd over om iets anders te doenquote:
Uhu, druk genoegquote:Op woensdag 18 september 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, houdt je meer tijd over om iets anders te doen![]()
![]()
Daar merk ik niets van dat je druk bentquote:
Multitaskingquote:Op woensdag 18 september 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar merk ik niets van dat je druk bent![]()
![]()
Ik vraag mij oprecht af, hoe jij je werk kan doen als je iedere minuut hier typtquote:
En dat is niet vervelend bedoeld of zo ik vraag het mij echt af ( algaathetmijgeenreetaan)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geheim van de Smidquote:Op woensdag 18 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af, hoe jij je werk kan doen als je iedere minuut hier typt
En dat is niet vervelend bedoeld of zo ik vraag het mij echt af ( algaathetmijgeenreetaan)![]()
![]()
Goed bewaren dan dat geheimquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: