SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Ben je boos?quote:
doe maar 2x dat linker bordjequote:Op woensdag 18 september 2024 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voortreffelijk gegeten weer
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 18 september 2024 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voortreffelijk gegeten weer
[ afbeelding ]
Er waait een bijzonder windje door dat kutland,quote:Op woensdag 18 september 2024 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Die moordenaar van Jamal Khashoggi timmert aardig aan de weg tegen de radicale islam en dat is politiek gezien toch een van de machtigste Islamieten ter wereld.
"we will destroy radical islam, today because we are young now"
Van die kerel gaan we nog heel veel horen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks naar Ko Pha Ngan in het vliegtuig inchecken als skippybal in plaats van bitterbal.
en een groot glas bierquote:
1 oktoberquote:Op woensdag 18 september 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Wanneer ging je nog maar weer richting het eiland? @:bitterbal
ik had het dan ook over mezelfquote:Op woensdag 18 september 2024 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Biba drinkt niet.
Anders hadden we nu wel The Hangover part 2 taferelen gezien
Tot over een jaartje.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:52 schreef bitterbal het volgende:
spannend
wist niet dat het al kon
Dan is er minder (officiële) instroom. Doel gehaald.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dan wordt het vooral minder inzichtelijk hoeveel het zijn.
heb je een reserve telefoon voor als het mis gaat?quote:
ja maar gaat toch niet misquote:Op woensdag 18 september 2024 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een reserve telefoon voor als het mis gaat?
Iphone. Dat gaat niet misquote:Op woensdag 18 september 2024 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een reserve telefoon voor als het mis gaat?
geen idee, nooit gehadquote:
Is zo gebeurd joh, hier gisteren ook gedaanquote:
ja? oke nu durf ik weerquote:Op woensdag 18 september 2024 14:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is zo gebeurd joh, hier gisteren ook gedaan
Koekoekquote:Op woensdag 18 september 2024 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat weet je niet. In Lebanon ging het ook mis met de update
Waren vast android pagersquote:Op woensdag 18 september 2024 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig is biba altijd zeer positief over het Joodse volk.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is biba altijd zeer positief over het Joodse volk.
Wat?quote:Op woensdag 18 september 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Geachte US, klik op de volgende link om uw reservatie te voltooien en nogmaals onze grote dank voor uw stralende inzet.
Helaas er zijn geen kaarten meer beschikbaar
Penny de Jagerquote:Op woensdag 18 september 2024 15:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat?
Holliday on ice, de grote Hans Kazan show, ‘dans dans dans’ onder leiding van Penny de Jager of Ome Willem?
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Penny de Jager![]()
Zou die nog een beetje kunnen wiebeldansen, die moet haast toch wel 300 jaar oud zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]Best leuk en hipjes zo nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tradwives zijn dat denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:32 schreef Ygritte het volgende:
Hoezo vond men julio aantrekkelijk btw
Ze is 76quote:Op woensdag 18 september 2024 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best leuk en hipjes zo nog.
Echt zo foutquote:Op woensdag 18 september 2024 15:36 schreef UitStraling het volgende:
En zo'n pak van de C&A ook echt
Julio woont trouwens op iets van 300 meter afstand van ons familiehuis in Marbella, Elvira Heightsquote:
Lijken me zeker de mergelgrotten en 100 procent zeker dat hij denkt "olla die raros chica gaatos ik eens mooi oplaaios esta noche"quote:Op woensdag 18 september 2024 15:45 schreef Ygritte het volgende:
Zouden ze dat trouwens ergens in de mergelgrotten in limburg hebben opgenomen?![]()
Ik moet ook vreselijk lachen om hoe hij vol verbazing naar haar zit te kijken trouwens![]()
Staat ie daar een beetje lullig met die boa in z’n handen
Ongetwijfeld. Vraag is of dat wederzijds was :quote:Op woensdag 18 september 2024 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijken me zeker de mergelgrotten en 100 procent zeker dat hij denkt "olla die raros chica gaatos ik eens mooi oplaaios esta noche"
Ik had een poster van zijn schoondochter op mijn slaapkamerquote:Op woensdag 18 september 2024 15:32 schreef Ygritte het volgende:
Hoezo vond men julio aantrekkelijk btw
Zit wat te googelen en Rick haar toenmalige man was wel een heel ander tiepje.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Vraag is of dat wederzijds was :
Wie nietquote:Op woensdag 18 september 2024 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een poster van zijn schoondochter op mijn slaapkamer
Ik denk dat je in je handjes mag knijpen als je er halverwege de 70 nog zo (fit) uit mag zien.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:00 schreef UitStraling het volgende:
Penny was ergens wel fascinerend in haar uiterlijk, ik denk dat ik daar een enorme wilde losgeslagen sloer van zou hebben gemaakt
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:02 schreef kwiwi het volgende:
Altijd leuk als de garage op je voice mail inspreekt: uhm er is een klein ongelukje geweest met je auto tijdens het repareren van het deukje, nu moeten we dat ook repareren en kun je de auto pas 2 dagen later ophalen. Ehh, wat voor ongelukje?
"Ja frau Kwiwi, wir sind ein bisschen rennen gefahren und haben donuts gemacht mit deine qwuatrto und ja passiert"quote:Op woensdag 18 september 2024 16:02 schreef kwiwi het volgende:
Altijd leuk als de garage op je voice mail inspreekt: uhm er is een klein ongelukje geweest met je auto tijdens het repareren van het deukje, nu moeten we dat ook repareren en kun je de auto pas 2 dagen later ophalen. Ehh, wat voor ongelukje?
mwa als het maar twee dagen extra duurt is hij niet op een haar na total lossquote:Op woensdag 18 september 2024 16:02 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Ja frau Kwiwi, wir sind ein bisschen rennen gefahren und haben donuts gemacht mit deine qwuatrto und ja passiert"
das wel knapquote:Op woensdag 18 september 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]Was gelukkig niet mijn kwattro. Het was de.. gwattro?
![]()
Blijkbaar hebben ze deukje eruit gehaald, hele deur opnieuw gespoten, en net nadat de deur er weer in zat per ongeluk zelf een nieuw deukje gemaakt in dezelfde deur![]()
Nee moest ook wel lachen om de voicemail, hoe ze het zeidenquote:Op woensdag 18 september 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als het maar twee dagen extra duurt is hij niet op een haar na total loss
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Blijkbaar hebben ze deukje eruit gehaald, hele deur opnieuw gespoten, en net nadat de deur er weer in zat per ongeluk zelf een nieuw deukje gemaakt in dezelfde deur![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
![]()
5 daagjes. En ik denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 18 september 2024 16:31 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang heb je vakantie @:dr_flash ? En belangrijker, gaan de CherryPacks ingezet worden?
Hulp nodig bij de bevalling lijkt me geen overbodige luxe voor jou.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou toch weer heb. Een SMS van "UPS" dat mijn pakket bij de douane ligt en ik $ 1,63 moet betalen, omdat het gewicht niet klopt. En als ik het niet vandaag betaal wordt het teruggestuurd naar de afzender.
1. Sinds wanneer moet ik de Nederlandse douane in dollars betalen?![]()
2. Ik heb allen maar dingen onderweg met US Postal, die komen via PostNL binnen
3. Hoezo krijg ik nu een SMS met zo'n korte termijn?
4. Hoezo moet ik mijn telefoonnummer opgeven als jullie mij prima een SMS weten te sturen?
5. De gelinkte site https://hometrack-ups.info blijft blanco op de PC
6. Gare brakke Nederlands vertaalde interface ("hulp nodig bij de bevalling?")
7. Aangeven wie de verzender is kunnen ze ook niet
Je stuurt whataver the fuck het mag zijn maar lekker terug naar de afzender, ik hou mijn creditcardgegevens nog maar even voor me.
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hulp nodig bij de bevalling lijkt me geen overbodige luxe voor jou.
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hulp nodig bij de bevalling lijkt me geen overbodige luxe voor jou.
Beetje dom om spul dat in dezelfde periode geleverd is de blijven gebruiken.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:20 schreef Haags het volgende:
Dit is echt next level briljant hoor wat er ook vandaag weer speelt in Libanon @:Wereldgozer
Hahaha geniaal gewoon. Dag later, bijna precies hetzelfde tijdstip ook.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje dom om spul dat in dezelfde periode geleverd is de blijven gebruiken.
Ik zat net ook te genietenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahaha geniaal gewoon. Dag later, bijna precies hetzelfde tijdstip ook.
Wat ontploft er morgen?
Heb nog niets gelezen, wat nu dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat net ook te genieten
Weer exploderende apparaten in Libanon: ruim honderd gewonden en meerdere doden - https://nos.nl/l/2537649quote:Op woensdag 18 september 2024 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb nog niets gelezen, wat nu dan?
Misschien hadden die anderen geen contact met de buitenwereld en ontplofte die pager op het bericht:quote:Op woensdag 18 september 2024 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje dom om spul dat in dezelfde periode geleverd is de blijven gebruiken.
Zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Morgen ontploffen alle... Android-telefoons?
Ik zou de haatbaardentrimmers laten ontploffen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Morgen ontploffen alle... Android-telefoons?
Die hebben ze niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou de haatbaardentrimmers laten ontploffen.
Maar ze trimmen hun haatbaard nietquote:Op woensdag 18 september 2024 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou de haatbaardentrimmers laten ontploffen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ze trimmen hun haatbaard niet
Vorige maand nog promotie gekregen omdat hij zo'n mooie partij pagers voor weinig op de kop had getiktquote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk dat de centrale inkoper van Hezbollah een zware dag heeft.
Dat snap ik ook wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens dit kan niet met normale telefoons e.a. apparaten.
Deze waren speciaal geprepareerd daarvoor.
Door de accu niet alleen met lithium te vullen maar met een andere kathalysator die er een krachtig explosief van maakt
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vorige maand nog promotie gekregen omdat hij zo'n mooie partij pagers voor weinig op de kop had getikt
Die jongens zijn met flinke korting alles te verkopen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vorige maand nog promotie gekregen omdat hij zo'n mooie partij pagers voor weinig op de kop had getikt
Wel een beetje losplaining dit.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou voor de zekerheid hè.
Was ook niet voor jou bedoelt hè? Als intellectueel.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een beetje losplaining dit.
Dank voor deze duidingquote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou bedoelt hè? Als intellectueel.
Worden nog steeds veel verkocht hoor.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Laatste keer dat ik een pager zag was in een aflevering van ER in 1992
Dat is wel bijzonder want de eerste aflevering was volgens mij in 1994.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Laatste keer dat ik een pager zag was in een aflevering van ER in 1992
Hij bedoelt moslim jaartellingquote:Op woensdag 18 september 2024 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder want de eerste aflevering was volgens mij in 1994.
Die zijn nog niet zover die zitten pas in de 1400'squote:Op woensdag 18 september 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij bedoelt moslim jaartelling
Het is nog maar half 7.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Zo, deze kutdag zit er ook weer op.
hij is in de tijdzone van ballie gaan zittenquote:
Ik ben bij m'n moeder gaan eten vandaag, zeer strategischquote:Op woensdag 18 september 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben kapot, iemand die wil koken voor mij?
thuisbesmurfd.nlquote:Op woensdag 18 september 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
kom maar, heb pastaschelpjes met witte saus... en kom nu niet op de naam van de sausquote:Op woensdag 18 september 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Dimmyplainingquote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn nog niet zover die zitten pas in de 1400's
nicequote:Op woensdag 18 september 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n moeder gaan eten vandaag, zeer strategisch
oeh, dat wil ik welquote:Op woensdag 18 september 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom maar, heb pastaschelpjes met witte saus... en kom nu niet op de naam van de saus
quote:
quote:Water, room 6,1% (melk), raapzaadolie, gemodificeerd maïszetmeel, gerookt varkensspek 2,7% (varkensvlees, water, zout, dextrose, stabilisator: E451, antioxidant: E301, aroma, rookaroma, conserveermiddel: E250), ham 2,7% (varkensvlees, water, zout, glucosestroop, stabilisator: E451, antioxidant: E301, conserveermiddel: E250), cheddarkaas 2,5% (melk, zout, stremsel, zuursel), pecorino 0,6% (schapenmelk, zout, stremsel), grana padano 0,6% (melk, zout, stremsel, conserveermiddel: EI-lysozym), aroma's (melk), rookaroma, maïszetmeel, zout, specerijen (nootmuskaat, zwarte peper), kokosolie, stabilisatoren: E415 en E412, melkeiwit, E = door EU goedgekeurde hulpstof.
Ik heb ook witte saus.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom maar, heb pastaschelpjes met witte saus... en kom nu niet op de naam van de saus
vandaar ook. als je geen zin hebt in kokkerellen dan is t ideaalquote:Op woensdag 18 september 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja denk dat dit het wordt, meest makkelijke ook
thanks girliequote:Op woensdag 18 september 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar ook. als je geen zin hebt in kokkerellen dan is t ideaal
tis de KSC, allemaal rare vogelsquote:
en wel visch?quote:
Leiden is niet te ver?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
nice hier wonen die te ver weg, kan ik ook langskomen bij jouw mams?
Limburg heet datquote:Op woensdag 18 september 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
En dan ook nog het ver wegge brabant
Vroeger toch gewoon topo gehadquote:Op woensdag 18 september 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij daar wat van weet
stadskind
Haha ja dit ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat programma Ontvoerd leuk om te kijken, maar als ze aan het einde het kind niet meenemen heb ik altijd het idee dat ik een uur voor niks heb zitten kijken
oh okeequote:Op woensdag 18 september 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger toch gewoon topo gehad
rare kwiebusquote:
Ik heb ze weer terug in bed gestopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liggen de kindertjes rustig te slapen nu?
Wat deed je dan behalve lullen als brugman?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Afgewerkt, dat waren weer 12 boeiende en zeer lucratieve uurtjes van high grade steel quality.
ik <------
Vooral lullen als Brugman, dat is mijn werk.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat deed je dan behalve lullen als brugman?
Zijn er daar mensen die je wel geloven eigenlijk?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral lullen als Brugman, dat is mijn werk.
Ja hoor iedereen en die kun je hier ook wel vinden hoor, alleen de wat ernstigere autisten en de wereldvreemden niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn er daar mensen die je wel geloven eigenlijk?
Jochie tochquote:Op woensdag 18 september 2024 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor iedereen en die kun je hier ook wel vinden hoor, alleen de wat ernstigere autisten en de wereldvreemden niet.
Da's het mooiste stukjequote:Op woensdag 18 september 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
En dan ook nog het ver wegge brabant
Zou niet best wezen voor de rest van de wereld.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moest eens weten oude brombeer.
Kan je vijf mensen noemen hier die het geloven?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor iedereen en die kun je hier ook wel vinden hoor, alleen de wat ernstigere autisten en de wereldvreemden niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de humor tussendoorOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
veel plezierquote:Op woensdag 18 september 2024 20:11 schreef mschol het volgende:
even thuis geweest om even wat naar binnen te werken, nu weer oppad
Wat ga je doen? 👀quote:Op woensdag 18 september 2024 20:11 schreef mschol het volgende:
even thuis geweest om even wat naar binnen te werken, nu weer oppad
Ik wacht nog altijd op de dag dat ik gebeld wordt door een callcenter en dat ik dan denk ‘hey verrek, heb ik US nou aan de telefoon?’quote:Op woensdag 18 september 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
thnxquote:
naar de hoeren natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de dag dat ik gebeld wordt door een callcenter en dat ik dan denk ‘hey verrek, heb ik US nou aan de telefoon?’
Ik heb dit trouwens in het echt wel gehad met een vriend van vroeger‘hey jopie ben jij het’ uuuh ja?
je werkt dus bij een keukenboerquote:Op woensdag 18 september 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd voor kerstlichtjesquote:
Echt he. Ik liep net naar beneden om het eten op te warmen een ineens boemdonker buitenquote:
Ja nu je het zegt, ik ga meteen solliciteren bij een callcenter, dolletjes lijkt me dat.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de dag dat ik gebeld wordt door een callcenter en dat ik dan denk ‘hey verrek, heb ik US nou aan de telefoon?’
Ik heb dit trouwens in het echt wel gehad met een vriend van vroeger‘hey jopie ben jij het’ uuuh ja?
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet ze nog wel kopen.quote:
ik heb mn kerstboom al staanquote:Op woensdag 18 september 2024 20:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet ze nog wel kopen.
Maar ze liggen al wel in de action
de lampjes onder mn raam hangen er nogquote:Op woensdag 18 september 2024 20:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet ze nog wel kopen.
Maar ze liggen al wel in de action
👀quote:Op woensdag 18 september 2024 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mn kerstboom al staan
en de lampjes voor het raam hangen ook.
staat en hangt gewoon het hele jaar doorquote:
Jeetjequote:Op woensdag 18 september 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat en hangt gewoon het hele jaar door
Dat is wel erg enthousiast.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat en hangt gewoon het hele jaar door
ze staan van april tot oktober niet aan hoorquote:
Toen ik alleen woonde had ik ook de kerstboom van oktober tot pasen staan. Dat kan ik nu niet meer makenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze staan van april tot oktober niet aan hoor
ik heb een lego kerstboom van 25cm, die staat in een windlicht met huisjes en dingen van die kerstdorpjes er om heen. En dan boven aan zit een glazen plaat waar lampjes aan hangen en daar staat de rest van het dorp op. Windlicht is 1.20m hoog...quote:Op woensdag 18 september 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen ik alleen woonde had ik ook de kerstboom van oktober tot pasen staan. Dat kan ik nu niet meer maken
Ohh ok. Ik had echt een kerstboom van 2+ meter staan van oktober tot pasenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een lego kerstboom van 25cm, die staat in een windlicht met huisjes en dingen van die kerstdorpjes er om heen. En dan boven aan zit een glazen plaat waar lampjes aan hangen en daar staat de rest van het dorp op. Windlicht is 1.20m hoog...
ook mooi, alleen ik vond de legokerstboom in het windlicht mooier dan een grote boom.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh ok. Ik had echt een kerstboom van 2+ meter staan van oktober tot pasen
Misschien die piepers een keer in Tupperware doosjes bewarenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:20 schreef Haags het volgende:
Dit is echt next level briljant hoor wat er ook vandaag weer speelt in Libanon @:Wereldgozer
welke lego kerstboom? 👀quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook mooi, alleen ik vond de legokerstboom in het windlicht mooier dan een grote boom.
Hoewel met de lampjes aan het vanaf buiten ook lijkt of er gewoon een boom van anderhalve meter staat
dezequote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlindervleugel á la grenobloise, gekonfijte ama, citrus en een duxelles van etto's
oh ja nog ff een kipcorn in de pan mikkenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlindervleugel á la grenobloise, gekonfijte ama, citrus en een duxelles van etto's
Culiquote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja nog ff een kipcorn in de pan mikken
👀quote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen kerstboom of ruimte voor een boom.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze ballen vind ik ook wel grappig
Kun je iemand mee doodgooienquote:Op woensdag 18 september 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze ballen vind ik ook wel grappig
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je iemand mee doodgooien
een beetje springstof er in en dan kunnen ze ontploffenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja als je Shohei Ohtani heet wel jaquote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh is dat niet meer middageten?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had net scones met clotted cream
Is vooral lekkerquote:Op woensdag 18 september 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat niet meer middageten?
Tegenwoordig kan alles blijkbaar. Ik kom vaak 's ochtends de keuken in en dan ligt de 'breakfast pizza' al in de ovenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat niet meer middageten?
Nu pas aan de high tea?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had net scones met clotted cream
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles blijkbaar. Ik kom vaak 's ochtends de keuken in en dan ligt de 'breakfast pizza' al in de oven
Hé? Welke keuken? Je eigen?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles blijkbaar. Ik kom vaak 's ochtends de keuken in en dan ligt de 'breakfast pizza' al in de oven
Verder niet echt iets in huisquote:Op woensdag 18 september 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu pas aan de high tea?
Geen liters sterke koffie?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik eet s’ochtends een banaan en eet dan pas om 12:30. Of dat goed is weet ik niet maar om 11:30 rammel ik al dan.
handjes boven de dekenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker slapen kidsTot morgen
had niet anders verwachtquote:
En dat vinden mensen schijnbaar leukquote:Op woensdag 18 september 2024 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik liep net naar beneden om het eten op te warmen een ineens boemdonker buiten
Pepsi in de aanbieding bij die grenze.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:44 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik ging kijken wat ik voor eten kan maken want de lintworm in mij moet eten.
quote:
staat ie online? dan kijken we meequote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Jezus heb je die folder weleens gezien van ze? Allemaal vreten.
we??quote:Op woensdag 18 september 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat ie online? dan kijken we mee
We hebben meer Jan nodig in Foqueville.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Jezus heb je die folder weleens gezien van ze? Allemaal vreten.
koninklijk meervoud inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
we??
WE?! keizerlijk majesteit koningshuis of wat was het
PLURALIS MAJESTATISquote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
we??
WE?! keizerlijk majesteit koningshuis of wat was het
ohja!quote:Op woensdag 18 september 2024 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
koninklijk meervoud inderdaad
maar nee, ik ga er vanuit dat als die link gedeeld wordt jij mee gaat kijken
dit klinkt dan weer als een ziektequote:
dat inderdaadquote:
https://diegrenze.nl/wp-c(...)-Week-38-39-2024.pdfquote:Op woensdag 18 september 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat ie online? dan kijken we mee
whaaaaaaquote:Op woensdag 18 september 2024 21:36 schreef Nizno het volgende:
ow het gaat over medikamente die grenze
daar slenter ik altijd door de winkel zonder folders te bekijken.
Heb ik 4 chupa chups lolly geur kaarsen vandaan
die yumyum noodles zijn goed gekeurd voor even snel iets naar binnen werkenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://diegrenze.nl/wp-c(...)-Week-38-39-2024.pdf
Maar die zooi is allemaal over datum.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:36 schreef Nizno het volgende:
ow het gaat over medikamente die grenze
daar slenter ik altijd door de winkel zonder folders te bekijken.
Heb ik 4 chupa chups lolly geur kaarsen vandaan
Dat geldt voor de halve folder.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
die yumyum noodles zijn goed gekeurd voor even snel iets naar binnen werken
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
en draadloze koortsthermometers zijn ook verrekte handig!!!
ik sta elke keer naast het stopcontact te meten nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar komt Deadpool op 1 oktober op Disney+. Zo gaan de geruchten.
Overdatum bendequote:Op woensdag 18 september 2024 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar die zooi is allemaal over datum.
Snap niet dat het nog verkocht mag worden.
Is wel van een tukker trouwens.
laatst bij de aldi lagen er wandklokkenquote:
Zo flauw als kippenpoep is dat allemaal hè?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:47 schreef Ygritte het volgende:
Omdat het soms geven en nemen is ging ik laatst mee naar deadpool en wolverine.
Ik wordt echt te oud voor die shit…..
ah vandaar....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |