SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op woensdag 18 september 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
O maar hij heeft huurtoeslag en zorgtoeslag meeberekend en die krijg ik helemaal niet, dus er gaat meer af.
Dat heb ik ook. Geen recht op, maar het wordt wel meegenomen in de berekening. Zo kan ik ook iets mooier laten zien dan dat het wordt. In voorbeeldberekeningen van het nibud zag ik dat alle studenten er zo'n 100 euro op achteruit gaan per maand.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:47 schreef mschol het volgende: [..] knab zegt 30 euro in de plus.. maar daar zit al 18 euro huurtoeslag en 11 euro zorgtoeslag in (geen recht op)
Daarvoor is de kleine ondernemers regeling Verder kan nl die zzp’ers missen als kiespijn Het is een te groot risico als je als land veel mensen hebt rondlopen die niet verzekerd zijn van inkomen als ze (echt) ziek wordenquote:Op woensdag 18 september 2024 08:12 schreef CherryLips het volgende: [..] Je hebt ook veel kleinere zzp'ers die helemaal geen 200 per maand kunnen missen. Die sieraden zitten te knutselen aan de keukentafel als leuke bijverdienste wanneer de kinderen op school zitten. Die er niet zoveel aan overhouden maar wel genoeg om er iets extra's van te kunnen doen.
Daarvoor is de kleine ondernemers regeling Verder kan nl die zzp’ers missen als kiespijn Het is een te groot risico als je als land veel mensen hebt rondlopen die niet verzekerd zijn van inkomen als ze (echt) ziek wordenquote:Op woensdag 18 september 2024 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 september 2024 08:12 schreef CherryLips het volgende: [..] Je hebt ook veel kleinere zzp'ers die helemaal geen 200 per maand kunnen missen. Die sieraden zitten te knutselen aan de keukentafel als leuke bijverdienste wanneer de kinderen op school zitten. Die er niet zoveel aan overhouden maar wel genoeg om er iets extra's van te kunnen doen.
snap ikquote:Op woensdag 18 september 2024 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ergens solliciteren, ben het een beetje beu aan het worden zo.
Dat is veel geld voor een student per maand.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:50 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/16578
[quote][b]Op woensdag 18 september 2024 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Geen recht op, maar het wordt wel meegenomen in de berekening. Zo kan ik ook iets mooier laten zien dan dat het wordt. In voorbeeldberekeningen van het nibud zag ik dat alle studenten er zo'n 100 euro op achteruit gaan per maand.
Dan heb ik ook net CAO verhoging gehadquote:
En tijd om meer te werken hebben ze niet, want er hangt een langstudeerboete boven hun hoofd.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:53 schreef Nizno het volgende:
ja die studenten hebben straks niet eens nagels over om hun kont mee te krabben
Ze hebben wel hoge rekeningen?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Mensen moeten meer kijken naar wat ze wel hebben in plaats wat ze niet hebben, dan ben je veel gelukkiger.
En studentenkamers kosten soms meer dan mijn hypotheekquote:Op woensdag 18 september 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En tijd om meer te werken hebben ze niet, want er hangt een langstudeerboete boven hun hoofd.
Wat kutmaatregel was dat en gaat het weer worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En tijd om meer te werken hebben ze niet, want er hangt een langstudeerboete boven hun hoofd.
Gelukkig wordt het OV ook meer uitgekleed, zijn ze de halve dag onderweg als ze bij de ouders blijven wonen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En studentenkamers kosten soms meer dan mijn hypotheek
die kosten meestal zoniet altijd meer dan mijn hypotheek..quote:Op woensdag 18 september 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En studentenkamers kosten soms meer dan mijn hypotheek
Maar ze hebben ook bier voor een halve euro en de verantwoordelijkheden van een baby kangoeroe.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben wel hoge rekeningen?
Jep, god, wat was ik blij dat die is teruggedraaid. Gaat hard met je geld dan hoor.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat kutmaatregel was dat en gaat het weer worden.
Wie zijn de "ze" in dit verhaal?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook bier voor een halve euro en de verantwoordelijkheden van een baby kangoeroe.
Weet je wat die dozen kosten jonge.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
studenten maar gezamenlijk onder de brug laten wonen
ik doneer wel een paar kartonnen dozen
ik laat de kartonboer de dozen wel onder de brug stortenquote:Op woensdag 18 september 2024 08:59 schreef Nizno het volgende:
studenten maar gezamenlijk onder de brug laten wonen
ik doneer wel een paar kartonnen dozen
Oooh wacht, ik lees het, ik had studenten in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie zijn de "ze" in dit verhaal?
Hier vallen ook gewoon gezinnen onder he?
ik denk dat ik dat wel kan missen aangezien ik er volgens KNAB 2 euro op vooruit gaquote:Op woensdag 18 september 2024 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je wat die dozen kosten jonge.
I know, i know. Ik studeerde lang vanwege dat ik allerlei medische problemen met mijn lijf kreeg.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, god, wat was ik blij dat die is teruggedraaid. Gaat hard met je geld dan hoor.
Ik weet niet of je elke Greet en Mohammed zo in het ziekenhuis kan neerzetten.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Arme gezinnen vind ik altijd raar, er staan 1 miljoen vacatures open in Nederland, hups hups werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |