Hij snapt het wel. Verdoe je tijd hier niet aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Of doe je gewoon dom. Dit waren piepers die aangeschaft waren door Hezbollah en door hun leden gebruikt werden voor de communicatie. Duidelijker kan ik het niet maken. Maar je zal het nog steeds wel niet snappen.
Volgende keer moet Nazrallah ze toch maar even van binnen bekijken voor hij ze uitdeelt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:21 schreef Aether het volgende:
Hezbollah official: Exploded pagers were a new brand, replaced cellphones at Nasrallah’s order
https://www.timesofisrael(...)at-nasrallahs-order/
Zijn niet voor niets zoveel nobel prijs winnaars.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:18 schreef gwn_een_user het volgende:
was israël niet ook verantwoordelijk voor het stuxnet virus?
die mensen zijn wel echt technisch extreem hoog begaafd man
moet wel heel spannend werk zijn
Of Netanyahu negeerde de berichten, omdat hij een oorlog nodig had.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:30 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Doch een grote smet dat ze 7 oktober niet op de radar hadden…
Ze zijn dus gewoon vierkant geplayed door de mossad. Ze hebben gewoon bommen gekregen die pieper-functionaliteit hadden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:21 schreef Aether het volgende:
Hezbollah official: Exploded pagers were a new brand, replaced cellphones at Nasrallah’s order
quote:The airline Lufthansa announced it is suspending all flights to Tel Aviv and Tehran through to Thursday, citing the “recent change in the security situation”. A statement by Lufthansa reads:
During this period, the Israeli and Iranian airspace will also be bypassed by all Lufthansa Group Airlines.
It added that it was closely monitoring the situation and “will assess it further in the coming days”.
Nasrallah = Mossadquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:21 schreef Aether het volgende:
Dank voor je tijd. Toch denk ik dat we te ver uit elkaar staan om tot common ground te komen. Even goede vrienden. Maar ik waardeer je handreiking wel degelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:38 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve redelijk en iedereen hier weet dat. Dat je om de haverklap van jezelf moet zeggen dat je een fijne vent bent, en heel redelijk is een lachwekkende act. Je bent gewoon een ranzige islamist.
OW NEEquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
In het gunstigste geval heb je 8000 semi gecastreerde hezbollah extremisten tegen je in het harnas gejaagd.
Bron?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben heel redelijk en best bereid om in de spiegel te kijken, sta ik zelfs bekend om
Tien tot twintig gram springstof in pager, door speciale tekst naar de pager te sturen wordt springstof tot ontploffing gebracht.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:36 schreef Tjacka het volgende:
Maar hoe kan zo'n pager dan zo erg ontploffen dan?
Bron?quote:Op woensdag 18 september 2024 00:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tien tot twintig gram springstof in pager, door speciale tekst naar de pager te sturen wordt springstof tot ontploffing gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |