quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte val je daar niet meer onder?
quote:Lilliputter, een volwassene met een eindlengte die minder is dan 145 cm.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn eindlengte is ook onder de 145cm.
Maar ik heb de dames er nooit over horen klagen!
Jij zegt tegen de dames doe je mond eens open, even kijken of ik hem zie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn eindlengte is ook onder de 145cm.
Maar ik heb de dames er nooit over horen klagen!
"Hee, niet spugen!"quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zegt tegen de dames doe je mond eens open, even kijken of ik hem zie.
Gekke vrouwenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
De dames op FOK! zijn wel verwend geraakt. 6 van mijn 8 dates ben ik weggelachen met 26cm... Ja dat doet je zelfvertrouwen geen goed
Pleonasme.quote:
Ja maar ging zo lekker hier, werd hier niet uitgelachen om 26cmquote:
Pas maar op, mijn parkiet is net wakker.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar ging zo lekker hier, werd hier niet uitgelachen om 26cmWarm bad hier.
Ah. Dan is het goed.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die schrikt dan weer van een boomstam aangezien ze stokkie gewend is om op te zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op, mijn parkiet is net wakker.
Hier lachen we niemand uitquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze haar nageltjes in jouw stammetje zet als ze er op gaat zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die schrikt dan weer van een boomstam aangezien ze stokkie gewend is om op te zitten.
Kinky welquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze haar nageltjes in jouw stammetje zet als ze er op gaat zitten.
Is ook zonde van ieders tijd wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier lachen we niemand uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |