SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mantingh zag een overtreding op Dams.
Die al gewisseld is.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ga denk ik een filmpje kijken, tenzij Twente enorm gaat scoren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Feyenoord schakelt zo massaal in voor de Arne hype.![]()
Flink op mijn bek gegaan bij hardlooptraining
Blijkbaar is dat stappen naar voren zetten voor mij ook lastig @onlogischMakkelijk eerste![]()
Zat er wel een idee achter?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is dat stappen naar voren zetten voor mij ook lastig @:onlogisch![]()
Is er ook iets dat je wel goed kan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is dat stappen naar voren zetten voor mij ook lastig @:onlogischWhat can change the nature of a man?![]()
Albert ziet wat wij niet zien.quote:
Niemand eigenlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: