SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mantingh zag een overtreding op Dams.
Die al gewisseld is.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ga denk ik een filmpje kijken, tenzij Twente enorm gaat scoren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Feyenoord schakelt zo massaal in voor de Arne hype.![]()
Flink op mijn bek gegaan bij hardlooptraining
Blijkbaar is dat stappen naar voren zetten voor mij ook lastig @onlogischMakkelijk eerste![]()
Zat er wel een idee achter?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is dat stappen naar voren zetten voor mij ook lastig @:onlogisch![]()
Is er ook iets dat je wel goed kan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijkbaar is dat stappen naar voren zetten voor mij ook lastig @:onlogischWhat can change the nature of a man?![]()
Albert ziet wat wij niet zien.quote:
Niemand eigenlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
PSV en Feyenoord na de eerste speelronde stijf onderaan in de competitiefase. Geweldige reclame voor het Nederlands voetbal.![]()
Gewoon omdraaien die ranglijst dus.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:31 schreef Wertha het volgende:
PSV en Feyenoord na de eerste speelronde stijf onderaan in de competitiefase. Geweldige reclame voor het Nederlands voetbal.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zat er wel een idee achter?![]()
![]()
Dan staat Ajax nu 4e.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon omdraaien die ranglijst dus.What can change the nature of a man?![]()
Die Lang moet er nog even in komen he?
Mischien dat ie in mei weer een beetje de oude is.Un dann rettet kein Kavallerie,
Neequote:Op dinsdag 17 september 2024 20:31 schreef Wertha het volgende:
PSV en Feyenoord na de eerste speelronde stijf onderaan in de competitiefase. Geweldige reclame voor het Nederlands voetbal."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Een verdediging met Ledezma, Dams, Flamingo en als keeper dan Drommel is natuurlijk alles behalve Champions League niveau. Eerder middenmoot Eredivisie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Een nulletje of 5/6 had ook niet raar geweest. Toch niet verwacht.AZ
ALKMAAR![]()
Ja eens maar ik had Juve ook wat minder verwacht en PSV aan de bal wat beter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een verdediging met Ledezma, Dams, Flamingo en als keeper dan Drommel is natuurlijk alles behalve Champions League niveau. Eerder middenmoot Eredivisie.
ja, jammer.![]()
In dit soort potjes met Guusje Til op het middenveld spelen is ook wel een beetje vragen om problemen. Dacht dat hij meer voor de eredivisie was, raar van Boszquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens maar ik had Juve ook wat minder verwacht en PSV aan de bal wat beter.
ja, jammer.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De eer gered.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Nou van dat gezeur dat Juventus nog geen tegendoelpunt heeft zijn we ook af.Un dann rettet kein Kavallerie,
Helaas spelen we op gras.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:36 schreef Adames het volgende:
3-1
Op papier is dat een verwachte uitslagWhat can change the nature of a man?![]()
Komt dat niet doordat Saibari nog niet fit is en Tillman 'linksbuiten' moet staan vanwege de blessures van Lozano en Lang die niet 100% is?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In dit soort potjes met Guusje Til op het middenveld spelen is ook wel een beetje vragen om problemen. Dacht dat hij meer voor de eredivisie was, raar van Bosz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: