Als je een kutnaam hebt en een lul bent, dan ben je wel echt het bokje.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
Bezos is ook gewoon een kutnaam.
Groeps!quote:
Luuntjequote:
Lord!quote:
Eeuwig Lord.quote:
Eternal Stigquote:
Binnenkort te zien op een boerderij ergens in de Cotswolds.quote:
The Stig's Farming Cousin!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Binnenkort te zien op een boerderij ergens in de Cotswolds.
quote:Op woensdag 18 september 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Farming Cousin!
Ik ookquote:
Sallyquote:
Ooehhhh yes!!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Farming Cousin!
Misschien een overall aan?quote:
Ik zit overal aan!quote:Op woensdag 18 september 2024 13:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien een overall aan?
Ohquote:
Nee, ik ben van de hands-on aanpakquote:
Vind dat echt niet kunnen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de hands-on aanpak
Soms moet je de handen vuil makenquote:Op woensdag 18 september 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind dat echt niet kunnen.
Whehe, natte vingers.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms moet je de handen vuil maken
Zie je nu wel, je snapt het welquote:
Ja, maar ik ben netjes.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je nu wel, je snapt het wel
Leugens!quote:
Neen kindeke.quote:
ZEGquote:
Wat nu weer?quote:
Gij zijt jonger dan ik!quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gij zijt jonger dan ik!
Oudjequote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gij zijt jonger dan ik!
Dat denk ik welquote:
Jij bent ouderquote:
quote:
quote:
Lord!quote:
Stigs!quote:
Prima hoor, vandaag op kantoorquote:
Nog niks te klagen.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, vandaag op kantoor
En daar?
Komt nog welquote:
Zeker binnen nu en een uur.quote:
Echte Nederlanderquote:Op donderdag 19 september 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker binnen nu en een uur.
Luuntjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |