Ik ben een vroege millennial en weet waar Abraham de mosterd haalt maar heb principes als een echte boomer!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan gratis de app downloaden
Ik vind dat ook wel wat kut voor boomernederland naarja
Jammer dat zo’n pauperbedrijf hoofdsponsor mag zijn van een prachtclub.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bij geloof ik iedereen, zullen wel 'te veel' op hebben gezeten.
Ik heb gewoon een abonnement op ziggoquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Ziggo kan geen openzender regelen ofzo?
Wat een treurnis.
In België is dat toch veel beter geregeld
Je hebt zelfs AC milan - Liverpool en Atlético Madrid - RB Leipzig beschikbaar op open net.
Jullie zijn gewoon keihard in de kont geneukt door de Nederlandse TV maffia
Beelen heeft een blessure toch?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zou hansco daar zetten
[ link | afbeelding ]
Ik zou de vaseline er alvast maar bij pakken klaas.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
We gaan ze kapoet maken
Hier in Tilburg kan ik het Vlaams bijna horen maar ik zie nietsquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Je hebt zelfs AC milan - Liverpool en Atlético Madrid - RB Leipzig beschikbaar op open net.
Hij zorgt maar dat hij donderdag inzetbaar isquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beelen heeft een blessure toch?
En Young Boys dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Waarom haalt een club als Feyenoord uberhaupt Gijs Smal. Dat is toch niet het niveau dat je moet nastreven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar elke avond nachtmerries over. Durf ik best toe te geven.
Of Zerrouki. Weg met die Twente troep. Nooit begrepen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom haalt een club als Feyenoord uberhaupt Gijs Smal. Dat is toch niet het niveau dat je moet nastreven.
Nu heb ik me voor niets een helft lang ingehouden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
En Young Boys dan?
Dat vindt GGMM denk ik wel interessant
Hij was transfervrij toch? Met de situatie Hartman kan ik het nog wel begrijpen, normaal is het je 3e Lb lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom haalt een club als Feyenoord uberhaupt Gijs Smal. Dat is toch niet het niveau dat je moet nastreven.
Ziggogo app op TV zegt dat ik Ziggo netwerk moet hebben. Mijn telefoon doet daar minder moeilijk over alleen is dat scherm zo klein.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziggogo app of website openen en dan kijken. Deze is wel gratis te bekijken
Zal je hele CL seizoen nodig hebben
Ja en AirPlay werkt niet fatsoenlijkquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:45 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ziggogo app op TV zegt dat ik Ziggo netwerk moet hebben. Mijn telefoon doet daar minder moeilijk over alleen is dat scherm zo klein.
Sorryquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik me voor niets een helft lang ingehouden.
Gijs Smal was goedkoop...gratis dus en te Kloesse denkt dat elke goedkope speler een topper kan worden bij Feyenoordquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was transfervrij toch? Met de situatie Hartman kan ik het nog wel begrijpen, normaal is het je 3e Lb lijkt mij.
Gelukkig las ik dat met Nadje de nieuwe Pogba is binnen gehaald.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gijs Smal was goedkoop...gratis dus en te Kloesse denkt dat elke goedkope speler een topper kan worden bij Feyenoord
Ik kreeg een jaar gratis een abonnement op ziggo sportquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Pogba ziet er fysiek wel wat anders uit.....quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig las ik dat met Nadje de nieuwe Pogba is binnen gehaald.
Maar dan niet sterk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig las ik dat met Nadje de nieuwe Pogba is binnen gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |