quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..
Veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sterkte maatquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Michael J Firefoxquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
Ik moet ineens aan Michael J. Fox denken.
Die zie je ook nooit bij haxball?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
National Treasurequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
Jonge jonge jongequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte maat
Het goede nieuws is dat je wel binnen korte tijd de blender uit de deur kan doen.
Positief blijven maar, wellicht tegen de tijd dat het erger zou worden zijn er goede ontwikkelingen op medisch gebied.quote:
Precies, @Caland heeft bijvoorbeeld zijn been kunnen behouden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Positief blijven maar, wellicht tegen de tijd dat het erger zou worden zijn er goede ontwikkelingen op medisch gebied.
Das niet zo mooi vriend. Sterkte.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bah ellende. Hoe ben je erachter gekomen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, maar ik heb wel al moeite met lopen en autorijden. Binnenkort krijg ik medicijnen want het is nog vers zeg maar. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging. Ik zag het al aankomen,, de diagnose kwam niet als een verassingquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:24 schreef Coco het volgende:
Ajax moet morgen ook.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Twente - Heerenveen is nu ook
Ik dacht dat dat niet mocht tijdens de CL
Ze doen het stiekem.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Anderlecht speelt ook tegen Genk straks om 20uquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Dit riekt naar competitievervalsing.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Waar merkte je het vooral aan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, maar ik heb wel al moeite met lopen en autorijden. Binnenkort krijg ik medicijnen want het is nog vers zeg maar. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging. Ik zag het al aankomen,, de diagnose kwam niet als een verassing
Dat is vreselijk om te horen, veel sterkte gozert.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging.
Amateurvoetbal mocht sowieso altijd wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Anderlecht speelt ook tegen Genk straks om 20u
Denk dat ze er geen neuk om geven
Die hebben een opt-out aangevraagdquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
Oncontroleerbare trillingen in mijn lichaam en iedere dag kon ik steeds minder goed lopen. Ook mijn armen en vingers beginnen bewegen steeds moeizamer.quote:
Dat zou ik soms meer mensen willen adviseren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging.
Dat klinkt behoorlijk kut.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oncontroleerbare trillingen in mijn lichaam en iedere dag kon ik steeds minder goed lopen. Ook mijn armen en vingers beginnen bewegen steeds moeizamer.
De eerste 20 minuten vond ik PSV nog min of meer de bovenliggende partijquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het toch niet helemaal gelijkwaardig deze 1e helft.
2e helft zal Juve het wel geloven en dan kan Rikkert weer een stukje tikken dat het niet zoveel scheelde.
Sterkte ik zal voor je biddenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, maar ik heb wel al moeite met lopen en autorijden. Binnenkort krijg ik medicijnen want het is nog vers zeg maar. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met werken omdat het niet meer ging. Ik zag het al aankomen,, de diagnose kwam niet als een verassing
Nee, eerste kwartiertje was het nog wel prima maar daarna valt het wel erg tegen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het toch niet helemaal gelijkwaardig deze 1e helft.
2e helft zal Juve het wel geloven en dan kan Rikkert weer een stukje tikken dat het niet zoveel scheelde.
Wasbak is breed genoegquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft Zipportal al 20 jaar parkinson
Ziggo is aids in zijn puurste vormquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef Parafernalia het volgende:
Hoezo wordt dit nou weer niet uitgezonden?
Mwah 15 minuten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten vond ik PSV nog min of meer de bovenliggende partij
20 minuten vind ik ruim, begin was wel redelijk ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten vond ik PSV nog min of meer de bovenliggende partij
Gohquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft Zipportal al 20 jaar parkinson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |