Live tijdens een verkrachting over Feyenoord pratenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Leverkussen.
Ik hoop zo dat Smal gaat spelen.
Praat eens normaal.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Live tijdens een verkrachting over Feyenoord praten
In de Eredivisie kan dat makkelijk, zeker tegen clubs als Go Ahead Eagles, Ajax en NEC.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Til en Luuk de Jong kan toch ook niet in de as.
Noem je Dombo nou een loser?quote:
Ho maar.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Nu al 2-0 achter staan, dat McKennie hoor PSV
Ho maar weerquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Alsof je iets anders had verwachtquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
Maar het was zo'n goede transfer periode voor PSV!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof je iets anders had verwacht
In de eredivisie kom je wel weg met zo'n zwakke verdediging, maar niet in de CL
Ze hebben nog evenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ryan Flamingo, deze zomer aangetrokken door PSV, gaat tijdens de interlandperiode in gesprek met journalist Lars Jesse van Eijden van podcast Het Sportpaleis. Als Van Eijden de multifunctionele voetballer van PSV vraagt naar de doelstelling, volgt er een ambitieus plan: "Met PSV willen we natuurlijk kampioen worden. Ons doel is om de Champions League te winnen. Dat is echt uitgesproken ja. Dat is ons doel en daar gaan we voor", zegt Flamingo, die een glimlach niet kan onderdrukken als hij zegt dat PSV dit seizoen de Champions League wil winnen.
Flamingo vervolgt: "Bosz zegt gewoon letterlijk van: we moeten de Johan Cruijff Schaal winnen, kampioen worden, de KNVB Beker winnen en de Champions League winnen", geeft de verdediger van de Brabanders
[ afbeelding ]
Nee dit is niet serieusquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ryan Flamingo, deze zomer aangetrokken door PSV, gaat tijdens de interlandperiode in gesprek met journalist Lars Jesse van Eijden van podcast Het Sportpaleis. Als Van Eijden de multifunctionele voetballer van PSV vraagt naar de doelstelling, volgt er een ambitieus plan: "Met PSV willen we natuurlijk kampioen worden. Ons doel is om de Champions League te winnen. Dat is echt uitgesproken ja. Dat is ons doel en daar gaan we voor", zegt Flamingo, die een glimlach niet kan onderdrukken als hij zegt dat PSV dit seizoen de Champions League wil winnen.
Flamingo vervolgt: "Bosz zegt gewoon letterlijk van: we moeten de Johan Cruijff Schaal winnen, kampioen worden, de KNVB Beker winnen en de Champions League winnen", geeft de verdediger van de Brabanders
[ afbeelding ]
Voor eredivisie begrippen ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar het was zo'n goede transfer periode voor PSV!
Indien animo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor eredivisie begrippen ja.
Ps straks hax in de rust?
Dat was een knappe 2-1 overwinning van Club Brugge ja. Tegen Dender.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jah dender had niet echt een moeilijk programma en verloor gewoon van Club Brugge
Het is niet zoals in Nederland dat de slechtste ploegen een stelletjes amateurs zijn die met 9-1 onderuit gaan.
Gooi. Heerenveen in de Belgische 2e divisie en het kan daar amper mee.
Wat een totale gekquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Juve uit verliezen is geen schande, maar op zich zou ik nu wel tekenen voor een 2-0. Dat is wel een beetje triest.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben nog even
In dit format vallen alleen de meest zwakzinnige clubs af voor de winterstop
Graag, ik weet niet hoe lang ik nog hax kan spelenquote:
Heb je een ziekte?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graag, ik weet niet hoe lang ik nog hax kan spelen
???quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graag, ik weet niet hoe lang ik nog hax kan spelen
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..quote:
Zelfs Brian Priske wist hier vier keer tegen te scoren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof je iets anders had verwacht
In de eredivisie kom je wel weg met zo'n zwakke verdediging, maar niet in de CL
Oh.. sterkte.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Sinds gisteren heb ik te horen gekregen dat ik Parkinson heb..
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat was een knappe 2-1 overwinning van Club Brugge ja. Tegen Dender.
Ondertussen werd USG vernederd door Slavia Praag en verloor Cercle kansloos van Molde. Maar de Turkse competitie is slechter hoor.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fake news.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Brian Priske wist hier vier keer tegen te scoren.
Op 't veld dat zie ik zelfs nog wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PSV weet ook weer waar het staat
Thanks manquote:
Wtf.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck... Sterkte jongen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |