Feyenoord tegen Leverkussen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef Durmada het volgende:
PSV blijkt ook niet zo goed. Nu vrees ik wel heel erg voor de rest van de eredivisie in Europa.
echt een verschil idd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Koopmeiners pist mokertje hard over Veerman en Schouten heen.
Heel leuk feitje dit, bedanktquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Sabata het volgende:
nou dat ging snel. ook wel leuk voor mckennie aangezien die ooit naar Juve kwam vanuit Schalke dat toen net geïmplodeerd was.
Weer zakken naar plek 15 op de coeffientenranglijst.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef Durmada het volgende:
PSV blijkt ook niet zo goed. Nu vrees ik wel heel erg voor de rest van de eredivisie in Europa.
Niet direct door een fout, verder helaas volgens verwachting.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt straks "We begonnen sterk, daar hadden we meer mee moeten doen. Maar door zo'n foutje komt Juventus op voorsprong en vanaf dat moment liepen we achter de feiten aan"
Jah dender had niet echt een moeilijk programma en verloor gewoon van Club Bruggequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een competitie waarin een nietszeggend clubje als Dender in bovenste regionen verblijft vind je serieus beter?
Live tijdens een verkrachting over Feyenoord pratenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Leverkussen.
Ik hoop zo dat Smal gaat spelen.
Praat eens normaal.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Live tijdens een verkrachting over Feyenoord praten
In de Eredivisie kan dat makkelijk, zeker tegen clubs als Go Ahead Eagles, Ajax en NEC.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Til en Luuk de Jong kan toch ook niet in de as.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |