SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2024 18:38:28 ]![]()
Succesquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
helllooooo
ik kom hier wat gezelligheid brengen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
goeie TT
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Kom mee naar boven, NU!quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Vrouwonvriendelijk plaatje in de OP zeg!![]()
tis een manquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Vrouwonvriendelijk plaatje in de OP zeg!
zijn menboopsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Vrouwonvriendelijk plaatje in de OP zeg!, waar begon dat en kan ik nog een tr zetten?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Btje spuug danquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vaseline voor je holletje is op, eerst ff naar Kruidvat toe.![]()
Ik vind deze opmerking heel denigrerend voor reetridders.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vaseline voor je holletje is op, eerst ff naar Kruidvat toe.![]()
perfect plaatje in de OP
Zie mij niet lachen
geen olie in huis?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vaseline voor je holletje is op, eerst ff naar Kruidvat toe.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lachen verboten vandaar die smiliequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: