Daar zat ik nou toevallig net aan te denken. Wat als iemand net met een kleintje op zijn heup rondloopt als die pieper in zijn broekzak ploft ? Is toch beslist minder.....quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WAAROM DENKT ER NIEMAND AAN DE KINDEREN
Omdat wie het doet, ook iets zegt over het waarom. En terroristen opblazen is een zeer nobel doel. Zeker als de actie echt zo gericht blijkt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Ik sta ook altijd te kijken van de hersenacrobatiek waartoe mensen in staat zijn om acties enkel te beoordelen op wie ze uitvoert.
Hezbollah heeft echt nog genoeg capaciteit om heel vervelend te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar 2300 al dan niet tijdelijk arbeidsongeschikten is wel een flinke dreun. Van een paar honderd zal hun gezicht of verblijfplaats nu ook bekend zijn. Dit levert heel veel intel op. Als Israel de komende maand aanvalt dan is dat tegen een ernstig verzwakt Hezbollah.
Dat is eigenlijk wat ik ook zeg. Dat jij het nu goed vind (neem ik aan), komt omdat Israel dit gedaan heeft. De actie wordt dus beoordeeld aan de hand van diegene die hem uitvoert.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Omdat wie het doet, ook iets zegt over het waarom. En terroristen opblazen is een zeer nobel doel. Zeker als de actie echt zo gericht blijkt.
Aan de hand van de doelwitten. Hamas/Hezbollah-terroristen opblazen is een nobel doel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik ook zeg. Dat jij het nu goed vind (neem ik aan), komt omdat Israel dit gedaan heeft. De actie wordt dus beoordeeld aan de hand van diegene die hem uitvoert.
Maar dat heeft niets te maken met "hersenacrobatiek" maar gewoon met feiten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik ook zeg. Dat jij het nu goed vind (neem ik aan), komt omdat Israel dit gedaan heeft. De actie wordt dus beoordeeld aan de hand van diegene die hem uitvoert.
Uitvoerder en slachtoffer zijn natuurlijk altijd gerelateerd en niet willekeurigquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan de hand van de doelwitten. Hamas-terroristen opblazen is een nobel doel.
Meer op wie je het uitvoert. Als Rusland terroristen uitschakelt vind ik dat ook fijn. Ook al vind ik de russen niet zo liefquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lol nu is het wachten op de eerste Putin fan; die claimed dat Oekraïners terroristen zijn..quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meer op wie je het uitvoert. Als Rusland terroristen uitschakelt vind ik dat ook fijn. Ook al heb ik een tering hekel aan de russen.
Dat zijn de fans van Greet, Zelensky is de hoofdterrorist.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:09 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lol nu is het wachten op de eerste Putin fan; die claimed dat Oekraïners terroristen zijn..
Ja. Probleem is wel met zo redeneren dat het moeilijk objectief is vast te stellen wie terrorist is. Je kunt wel zeggen dat bij het uitschakelen van terroristen het humanitair oorlogsrecht niet meer van toepassing is, maar dan verklaart iedereen zijn tegenstander tot terrorist, wat sowieso al gebeurt. Het is heel erg afhankelijk van perspectief.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meer op wie je het uitvoert. Als Rusland terroristen uitschakelt vind ik dat ook fijn. Ook al vind ik de russen niet zo lief
edit: oke iets netter beschreven zo
Deze twee feiten vind ik zo wild. Als fulltime baan berichtjes overtypen voor een pager en in termen van vandaag sparen voor een telefoon met cola drinken. Al is AI vandaag de dag ook nog vaak stiekem iemand uit India die het werk doet. Gek trouwens dat de space maxer in IKEA kleuren is ipv Pepsi.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je hebt een pieper en een pager. Op een pieper zie je alleen het telefoonnummer staan van degene die je gebeld heeft zodat je zelf een telefooncel kon zoeken en terugbellen.
Bij een pager kon iemand iets inspreken en dan typte iemand in een centrale dat over en stuurde de tekst naar je pager.
Eerst liep de hele klas met gele piepers die je van abnamro kreeg. Later kon je sparen voor een pager bij pepsi, toen liep de hele klas daarmee. En een jaar later had iedereen een mobieltje.
Dit was de pager die je bij pepsi kon [ afbeelding ]sparen:
Een bom gooien was nog veel erger met veeeeeel meer burgerslachtoffers.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar zat ik nou toevallig net aan te denken. Wat als iemand net met een kleintje op zijn heup rondloopt als die pieper in zijn broekzak ploft ? Is toch beslist minder.....
Bij nader inzien is dit bloedbad toch niet echt leuk, het idee is geweldig hoor. In de 1ste instantie puur genieten hier toen ik het las. Maar toch... wat is oorlog een ellende. Helaas met miljoenen moslims in de buurt onoverkomelijk.
Nuja, ook genoeg onzinbanen tegenwoordig.. misschien nog wel meer zelfs. Toen kreeg je er tenminste nog iets leuks voor in de plaats.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:13 schreef Glazenmaker het volgende:
Als fulltime baan berichtjes overtypen voor een pager en in termen van vandaag sparen voor een telefoon met cola drinken.
Je was te snelquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:09 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lol nu is het wachten op de eerste Putin fan; die claimed dat Oekraïners terroristen zijn..
Of bommenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Een beduidend betere manier van oorlogvoeren dan lukraak bonnen afschieten
Maar dit is een onzinbaan waar de meest vage shit voorbij komt. Die banen zijn er nog wel, maar met video en foto erbij lijkt het mij een stuk minder grappig dan in de jaren 90.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, ook genoeg onzinbanen tegenwoordig.. misschien nog wel meer zelfs. Toen kreeg je er tenminste nog iets leuks voor in de plaats.
Ze krijgen de persvoorlichter niet opgepiept.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Hezbollah
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Een beduidend betere manier van oorlogvoeren dan lukraak bonnen afschieten
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ze krijgen de persvoorlichter niet opgepiept.
Bakje water onder in de oven leggen en dan 15 minuten op 200 gradenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ze krijgen de persvoorlichter niet opgepiept.
Als willekeurige burgers in Libanon het doelwit waren dan had je het terreur mogen noemen. Nu is het gewoon een briljante militaire actie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |