Dat zegt niks. Niet iedereen kijkt direct als hun pieper afgaat en ze boodschappen aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de NOS zie je juist precies dat in een filmpje, dat het plotseling ontploft in een tas bij iemand die in de supermarkt loopt. En een ander filmpje zie je de schade van iemand die hem op tafel had liggen meen ik.
Het is nu een jaar verder... denk dat de kans anders ook niet erg groot was.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:44 schreef crystal_meth het volgende:
De kans dat die gijzelaars zullen vrijkomen lijkt me nu wel erg klein geworden.
Israel zal zoveel mogelijk mensen hebben willen verminken. Dan werkt het beste als je 10 seconden na het signaal pas ontploft.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Niet iedereen kijkt direct als hun pieper afgaat en ze boodschappen aan het doen zijn.
Het feit dat je in andere filmpjes de slachtoffers ziet stoppen met hun bezigheden, naar hun pieper ziet kijken die dan ontploft zegt een stuk meer.
Ja dat hij x seconden na ontvangst ontploft bijvoorbeeld. Niet dat het lezen van het berichtje de ontploffing activeert. Of je beschrijft het in je eerste bericht verkeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Niet iedereen kijkt direct als hun pieper afgaat en ze boodschappen aan het doen zijn.
Het feit dat je in andere filmpjes de slachtoffers ziet stoppen met hun bezigheden, naar hun pieper ziet kijken die dan ontploft zegt een stuk meer.
Yep, dat dacht ik ook. Gewoon massaal een onzinbericht versturen en 10 seconden daarna het explosief activeren voor optimaal effect.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Israel zal zoveel mogelijk mensen hebben willen verminken. Dan werkt het beste als je 10 seconden na het signaal pas ontploft.
Vast iets over 72 maagden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, dat dacht ik ook. Gewoon massaal een onzinbericht versturen en 10 seconden daarna het explosief activeren voor optimaal effect.
Benieuwd wat er in dat onzinbericht stond
Mohammed neukt Allah in den bips?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, dat dacht ik ook. Gewoon massaal een onzinbericht versturen en 10 seconden daarna het explosief activeren voor optimaal effect.
Benieuwd wat er in dat onzinbericht stond
Dat eerste bedoelde ik. En dan eerder dat het versturen van dat bericht en het activeren van het explosief 2 aparte handelingen zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat hij x seconden na ontvangst ontploft bijvoorbeeld. Niet dat het lezen van het berichtje de ontploffing activeert. Of je beschrijft het in je eerste bericht verkeerd.
Ik zou er gewoon elke keer ééntje afmaken, maar het handige is: Netanyahu boeit die gijzelaars echt geen flikker, dus ze kunnen doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:44 schreef crystal_meth het volgende:
De kans dat die gijzelaars zullen vrijkomen lijkt me nu wel erg klein geworden.
1 woord: onschuldige omstanders.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als willekeurige burgers in Libanon het doelwit waren dan had je het terreur mogen noemen. Nu is het gewoon een briljante militaire actie.
Die gijzelaars zijn niet in handen van Hezbollah. Dus het is sowieso lastig. Zou Hezbollah er een aantal hebben dan werden er vanavond vast wel wat live onthoofd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon elke keer ééntje afmaken, maar het handige is: Netanyahu boeit die gijzelaars echt geen flikker, dus ze kunnen doen wat ze willen.
Hezbollah is een terreurgroepering, politieke of militaire tak maakt daarin geen verschil. Het gedachtegoed dat men nastreeft is namelijk precies hetzelfde: antiwesters, anti-Israël en antisemitisch.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Er is natuurlijk een militaire én politieke tak van Hezbollah, door de chaos in Libanon speelt Hezbollah ook een rol in hulp aan burgers, inclusief medische zorg. Het is de vraag of gewoon onafhankelijk medisch personeel zo'n pieper heeft of dat die persoon niet ook gewoon lid van Hezbollah is. Dat laatste lijkt me logischer.
Tis wat. Op 7 oktober zijn ook heel wat onschuldige omstanders omgekomen in Israëlquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1 woord: onschuldige omstanders.
Kijk maar wat je er mee doet. In de tussentijd ga ik me vermaken als je het niet erg vindt.²
Rooksignalenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn van smartphone naar pager gegaan, misschien gaan ze nu per briefpost of postduif communiceren.
dit was best een vorm van vermakenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1 woord: onschuldige omstanders.
Kijk maar wat je er mee doet. In de tussentijd ga ik me vermaken als je het niet erg vindt.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |