abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:23:57 #226
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215011693
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als willekeurige burgers in Libanon het doelwit waren dan had je het terreur mogen noemen. Nu is het gewoon een briljante militaire actie.
medisch personeel wat die dingen veel gebruikte o.a.

nice...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215011715
Nu de ziekenhuizen bombarderen waar al die hezbollah lui in verblijven :9~
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 20:24:37 #228
441859 crew  Lenny77
pi_215011721
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

nice...
Blijkbaar toch niet volgens sommige bronnen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_215011728
quote:

[..]

nice...
Heb tot nu toe nog 0 berichten gelezen van medisch personeel wat er door geraakt is. Kan het gemist hebben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215011735
Nu piepen ze wel anders, die Hezbollah...
pi_215011750
Wat een dijenkletser dit, geniaal.
pi_215011758
quote:

[..]

nice...
Wederom: zolang dat medische personeel hun pager niet van een Hezbollah vriendje heeft gekregen hoeft het nergens bang voor te zijn. Alleen de pagers van Hezbollah leden zijn ontploft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:26:31 #233
459912 FlippingCoin
pi_215011770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Heb tot nu toe nog 0 berichten gelezen van medisch personeel wat er door geraakt is. Kan het gemist hebben
zeiden die lullen net op tv bij het journaal
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_215011806
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Een permanente staat van half-oorlog zoals nu is ook niet eeuwig vol te houden. Op zeker moment trekken investeerders gewoon weg. Migranten blijven thuis. Jongeren proberen het te ontvluchten. Toeristen hoeven ze al helemaal niet meer te verwachten. Mobilisatie ontneemt mensen van de arbeidsmarkt. Steeds meer mensen keren zich van Israel af, ook in de media. Dit "low intensity conflict' is voor Israel echt geen 10 jaar vol te houden.
Snap je standpunt, nu beter, dank voor je uitleg

Alleen zullen ze het niet lang volhouden nee. Om al de redenen die je hierboven noemt. Tegelijkertijd zijn ze sluw genoeg om het vuile werk door een ander te laten doen. Het enige wat ontbreekt atm zijn een paar false flag events

ISIS zal binnenkort vast weer haar gezicht laten zien ergens in Europa/Westen :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:29:52 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215011815
Heel jaren '90

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
1990's Motorola Pager Commercial (video)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215011816
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet alleen dat, Israël loopt qua gevechtscapaciteit en capabiliteiten alleen maar uit op hun vijanden.

Deze pagers zijn daar wel het lichtend voorbeeld van.
Klopt, maar ze missen mankracht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215011827
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
zullen wel weer de joden zijn
Dat geven ze in dit geval ook gewoon toe
pi_215011836
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt, maar ze missen mankracht
Totaal niet gezien het enorme aantal reservisten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215011841
Er is natuurlijk een militaire én politieke tak van Hezbollah, door de chaos in Libanon speelt Hezbollah ook een rol in hulp aan burgers, inclusief medische zorg. Het is de vraag of gewoon onafhankelijk medisch personeel zo'n pieper heeft of dat die persoon niet ook gewoon lid van Hezbollah is. Dat laatste lijkt me logischer.
pi_215011865

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
pi_215011888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Er is natuurlijk een militaire én politieke tak van Hezbollah, door de chaos in Libanon speelt Hezbollah ook een rol in hulp aan burgers, inclusief medische zorg. Het is de vraag of gewoon onafhankelijk medisch personeel zo'n pieper heeft of dat die persoon niet ook gewoon lid van Hezbollah is. Dat laatste lijkt me logischer.
Jep. We gaan het merken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215011946
Op meerdere filmpjes zie je trouwens dat slachtoffers eerst merken dat ze een berichtje op hun pager krijgen, kijken
wat er staat en dat het apparaat pas ontploft als ze het al vast hebben gepakt of aan het lezen zijn.

Dat zal ook voor veel meer schade hebben gezorgd dan wanneer het plotseling ontploft. Anders zou het
ontploft zijn in een jaszak, tas of dashboard ipv dat de slachtoffers het in hun handen hebben en hun ogen erop hebben gericht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:39:44 #243
459912 FlippingCoin
pi_215011968
quote:
Een van de slachtoffers zou een tienjarig meisje zijn, meldt Middle East Eye.
nou fantastisch
pi_215011994
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nou fantastisch
Moet jij weten.
pi_215011999
Fucking leip, James Bond shit
pi_215012010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Nu is het wel fijn dat het bij Hezbollah is gebeurd, maar dit zou zomaar eens heel kut voor iedereen met een laptop of mobiel kunnen worden.
In principe kan Israel/USA/Rusland/China/Iran/etc. dus iedereen op de wereld/ of bepaalde individuen uitschakelen.

:{

* Houtenbeen gooit zijn laptop en mobiel maar in de prullenbak
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:44:16 #247
459912 FlippingCoin
pi_215012018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Moet jij weten.
psychopaat
  dinsdag 17 september 2024 @ 20:44:35 #248
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215012020
De kans dat die gijzelaars zullen vrijkomen lijkt me nu wel erg klein geworden.
are we infinite or am I alone
pi_215012028
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op meerdere filmpjes zie je trouwens dat slachtoffers eerst merken dat ze een berichtje op hun pager krijgen, kijken
wat er staat en dat het apparaat pas ontploft als ze het al vast hebben gepakt of aan het lezen zijn.

Dat zal ook voor veel meer schade hebben gezorgd dan wanneer het plotseling ontploft. Anders zou het
ontploft zijn in een jaszak, tas of dashboard ipv dat de slachtoffers het in hun handen hebben en hun ogen erop hebben gericht.
Bij de NOS zie je juist precies dat in een filmpje, dat het plotseling ontploft in een tas bij iemand die in de supermarkt loopt. En een ander filmpje zie je de schade van iemand die hem op tafel had liggen meen ik.

https://nos.nl/artikel/25(...)-in-libanon-en-syrie
pi_215012042
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 20:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Bij de NOS zie je juist precies dat in een filmpje, dat het plotseling ontploft in een tas bij iemand die in de supermarkt loopt. En een ander filmpje zie je de schade van iemand die hem op tafel had liggen meen ik.
Ja dat iedereen een berichtje krijgt betekent natuurlijk niet dat ook alle 3000 meteen kijken. Maar je vergroot de kans met veelvoud.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop