medisch personeel wat die dingen veel gebruikte o.a.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als willekeurige burgers in Libanon het doelwit waren dan had je het terreur mogen noemen. Nu is het gewoon een briljante militaire actie.
Blijkbaar toch niet volgens sommige bronnen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
medisch personeel wat die dingen veel gebruikte o.a.
nice...
Heb tot nu toe nog 0 berichten gelezen van medisch personeel wat er door geraakt is. Kan het gemist hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nice...
Wederom: zolang dat medische personeel hun pager niet van een Hezbollah vriendje heeft gekregen hoeft het nergens bang voor te zijn. Alleen de pagers van Hezbollah leden zijn ontploft.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nice...
zeiden die lullen net op tv bij het journaalquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb tot nu toe nog 0 berichten gelezen van medisch personeel wat er door geraakt is. Kan het gemist hebben
Snap je standpunt, nu beter, dank voor je uitlegquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een permanente staat van half-oorlog zoals nu is ook niet eeuwig vol te houden. Op zeker moment trekken investeerders gewoon weg. Migranten blijven thuis. Jongeren proberen het te ontvluchten. Toeristen hoeven ze al helemaal niet meer te verwachten. Mobilisatie ontneemt mensen van de arbeidsmarkt. Steeds meer mensen keren zich van Israel af, ook in de media. Dit "low intensity conflict' is voor Israel echt geen 10 jaar vol te houden.
Klopt, maar ze missen mankrachtquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, Israël loopt qua gevechtscapaciteit en capabiliteiten alleen maar uit op hun vijanden.
Deze pagers zijn daar wel het lichtend voorbeeld van.
Dat geven ze in dit geval ook gewoon toequote:
Totaal niet gezien het enorme aantal reservisten.quote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Jep. We gaan het merken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Er is natuurlijk een militaire én politieke tak van Hezbollah, door de chaos in Libanon speelt Hezbollah ook een rol in hulp aan burgers, inclusief medische zorg. Het is de vraag of gewoon onafhankelijk medisch personeel zo'n pieper heeft of dat die persoon niet ook gewoon lid van Hezbollah is. Dat laatste lijkt me logischer.
nou fantastischquote:Een van de slachtoffers zou een tienjarig meisje zijn, meldt Middle East Eye.
In principe kan Israel/USA/Rusland/China/Iran/etc. dus iedereen op de wereld/ of bepaalde individuen uitschakelen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Nu is het wel fijn dat het bij Hezbollah is gebeurd, maar dit zou zomaar eens heel kut voor iedereen met een laptop of mobiel kunnen worden.
psychopaatquote:
Bij de NOS zie je juist precies dat in een filmpje, dat het plotseling ontploft in een tas bij iemand die in de supermarkt loopt. En een ander filmpje zie je de schade van iemand die hem op tafel had liggen meen ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op meerdere filmpjes zie je trouwens dat slachtoffers eerst merken dat ze een berichtje op hun pager krijgen, kijken
wat er staat en dat het apparaat pas ontploft als ze het al vast hebben gepakt of aan het lezen zijn.
Dat zal ook voor veel meer schade hebben gezorgd dan wanneer het plotseling ontploft. Anders zou het
ontploft zijn in een jaszak, tas of dashboard ipv dat de slachtoffers het in hun handen hebben en hun ogen erop hebben gericht.
Ja dat iedereen een berichtje krijgt betekent natuurlijk niet dat ook alle 3000 meteen kijken. Maar je vergroot de kans met veelvoud.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de NOS zie je juist precies dat in een filmpje, dat het plotseling ontploft in een tas bij iemand die in de supermarkt loopt. En een ander filmpje zie je de schade van iemand die hem op tafel had liggen meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop