Iets met de planning, organisatie,verwerking en coördinatie van (semi?)wetenschappelijke proeven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:35 schreef Blues het volgende: [..] Vind ik niet zo gek. Jij bent goed! Wat is het voor vacature ?
Dat kan nog wel, maar moet je meestal best lang wachten. Mijn ervaring met afspraak is dat je ook op het tijdstip van de afspraak aan de beurt bent. Zonder afspraak kan je er zomaar een uur zitten. Doe dan maar met afspraak.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gedoe! Waar zijn de tijden gebleven dat je gewoon zonder afspraak (maar met bloedprikformulier) bloed kon prikken?
Dit was best gedoe inderdaad. Het gedoe werd overigens veroorzaakt door twee 'moeilijke' buisjes. 1 moest direct naar het lab. Dat lab hebben ze niet in ziekenhuis 2. 1 buisje wordt maandag-donderdag opgehaald door een externe partijen kan daardoor niet op vrijdag afgenomen worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gedoe! Waar zijn de tijden gebleven dat je gewoon zonder afspraak (maar met bloedprikformulier) bloed kon prikken?
Wat ik meegekregen heb zijn er steekproeven, dus als je geen haatbaard of rode ogen en hasjlucht hebt kan je sowieso doorrijdenquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:
Zo naar de bank. Paspoort vergeten dus even alternatieve route de grens over nemen
Doet PS dat alleen met panorama's of kan je ook alle huizen in een straat naast elkaar fotograferen en dan mergen zodat je een heeeeel brede foto van die rij huizen krijgt?quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gisteren. Na wat ruzie met de photomerge van photoshop is dit het punt waarop ik het goed genoeg vond
Als je uitlijning blijft kloppen kan dat jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Doet PS dat alleen met panorama's of kan je ook alle huizen in een straat naast elkaar fotograferen en dan mergen zodat je een heeeeel brede foto van die rij huizen krijgt?
Tot dit jaar zat ik bij een ander ziekenhuis waar ik gewoon naar binnen kon lopen om mijn bloed te laten prikken. Nooit meer dan 5 minuten wachttijd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan nog wel, maar moet je meestal best lang wachten. Mijn ervaring met afspraak is dat je ook op het tijdstip van de afspraak aan de beurt bent. Zonder afspraak kan je er zomaar een uur zitten. Doe dan maar met afspraak.
@:Blues ik heb het in de groep gegooid en niemand kon mijn diensten overnemen en ik was nog wel in staat om uit bed te zijn en een computer te bedienen en de telefoon op te nemen![]()
fijn dat het alsnog gelukt is danquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit was best gedoe inderdaad. Het gedoe werd overigens veroorzaakt door twee 'moeilijke' buisjes. 1 moest direct naar het lab. Dat lab hebben ze niet in ziekenhuis 2. 1 buisje wordt maandag-donderdag opgehaald door een externe partijen kan daardoor niet op vrijdag afgenomen worden.
We gaan nu lekker verder met de vakantie. Eerst naar het techniekmuseum in Hengelo en daarna naar Lonaa
Nou ja…hrm en teamleider en manager laten dat aan jou?quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben de vacaturetekst aan het schrijven voor mijn opvolger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zijn vakantie vervangt de werkmeneer de kraan.
Vanavond verse pizza opgeleukt met tomaten en champignons.
Heb me al te lang niet geschoren (en ben niet blond of rood).quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat ik meegekregen heb zijn er steekproeven, dus als je geen haatbaard of rode ogen en hasjlucht hebt kan je sowieso doorrijden
Whaha da’s apartquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben de vacaturetekst aan het schrijven voor mijn opvolger
Nooit een eerste voorstel accepteren, vraag 250-300 in de maand meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb me al te lang niet geschoren (en ben niet blond of rood).
Ik reed parallel aan de A37. Op de grens zelf zit er 30m tussen die weg en de autosnelweg (en is ook de parkeerplaats voor de politie) maar ik heb niemand gezien. Ze zullen je er maar net uit pikken. Er was flink wat politie aanwezig trouwens, denk wel 10 tot 12 Streifenwagens![]()
Heb voorstel gekregen, toch ca. ¤100 in de maand lager dan ik eerst dacht.
Nu even kiezen welk deel via Volksbank en welk deel via KfW*. Neig naar maximaal via KfW: daar is de looptijd 25 jaar ipv 30 en lagere rente. Bedrag per maand is dan ¤6 hoger maar na 25 jaar is je maandbedrag een heel stuk lager want dan is het deel daar volledig afgelost. Bovendien is het eerste jaar aflossingsvrij.
*Gesubsidieerd, nadelen/spelregels:
Niet extra aflossen en je moet er zelf wonen
Vragen of ie meer mag gaan betalen voor zn hypotheek ja?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nooit een eerste voorstel accepteren, vraag 250-300 in de maand meer.
Ik denk dat @Lucky_Strike meer baat heeft bij flexibel in te zetten verlof; dus beter wat extra verlof dan wat extra geld. En ook altijd een hele goede om over te onderhandelen: tijd voor tijd! Bijvoorbeeld een 14u contract waarbij je standaard 16u/wk werkt en dan elke week 2u opbouwt aan verlof. Kost de baas geen geld maar levert jou _ontzettend_ veel vrijheid.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nooit een eerste voorstel accepteren, vraag 250-300 in de maand meer.
De quote was van Ludolf, niet Luckyquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat @:lucky_strike meer baat heeft bij flexibel in te zetten verlof; dus beter wat extra verlof dan wat extra geld. En ook altijd een hele goede om over te onderhandelen: tijd voor tijd! Bijvoorbeeld een 14u contract waarbij je standaard 16u/wk werkt en dan elke week 2u opbouwt aan verlof. Kost de baas geen geld maar levert jou _ontzettend_ veel vrijheid.
Extra geld vragen en extra onbetaald verlof nemen als je dagen toch op blijken te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat @:lucky_strike meer baat heeft bij flexibel in te zetten verlof; dus beter wat extra verlof dan wat extra geld. En ook altijd een hele goede om over te onderhandelen: tijd voor tijd! Bijvoorbeeld een 14u contract waarbij je standaard 16u/wk werkt en dan elke week 2u opbouwt aan verlof. Kost de baas geen geld maar levert jou _ontzettend_ veel vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |