Het was heel netjes opengelaten dat vorigequote:Op dinsdag 17 september 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup,mooi begin van een nieuwe topic
Ik heb de vorige niet bekeken, kwam gelijk hier binnenquote:Op dinsdag 17 september 2024 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was heel netjes opengelaten dat vorige
Ik maakte 1 post en toen was ie ineens volquote:Op dinsdag 17 september 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de vorige niet bekeken, kwam gelijk hier binnen
Netjes, zou jammer zijn als al die mooie vogeltjes in een gesloten topic waren gekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maakte 1 post en toen was ie ineens vol
Ik wilde vanochtend koffie posten, maar dacht, ik wacht wel even.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was heel netjes opengelaten dat vorige
Hahaha geweldigquote:
Ik las kassabon, lijkt me wel lekker ookquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
Net een kaasbonbon gehad. Gevuld met oude kaas, en een laagje appelstroop, met witte chocolade eromheen. Was verrassend lekker
Daar kunnen lekkere dingen op staanquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las kassabon, lijkt me wel lekker ook
Aan deze heb je wel een paar dagen genoeg: https://www.kunsten92.nl/(...)-de-samenleving-uit/quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las kassabon, lijkt me wel lekker ook
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
Net een kaasbonbon gehad. Gevuld met oude kaas, en een laagje appelstroop, met witte chocolade eromheen. Was verrassend lekker
Kan het niet lezen..quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Aan deze heb je wel een paar dagen genoeg: https://www.kunsten92.nl/(...)-de-samenleving-uit/
Wauwquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Aan deze heb je wel een paar dagen genoeg: https://www.kunsten92.nl/(...)-de-samenleving-uit/
Ik bedoel wat er op staat ...quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Meterslange kassabon uitgeprint met prinsjesdag als protest.
quote:
Weet ik veel, misschien omdat je naar cabaret wil.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:17 schreef chufi het volgende:
Waarom zou ik naar Peter Pannekoek in Drachten willen ?
Wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:17 schreef chufi het volgende:
Zekers.quote:
Omdat het zo te zien goedkoper is dan De Toppersquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen wel naar Daan van der Hoeven, een stand up comedian, naar wat ik van hem gezien hebt lijkt het me erg leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien omdat je naar cabaret wil.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omdat het zo te zien goedkoper is dan De Toppers
Nogal alquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
maar wat gaat me het treinkaartje op en neer Drachten kosten ? Kom ik nog wel op tijd thuis of moet een taxi nemen vanaf CS ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kan ook lopend gaan en een slaapzak meenemen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
maar wat gaat me het treinkaartje op en neer Drachten kosten ? Kom ik nog wel op tijd thuis of moet een taxi nemen vanaf CS ?
Dan ga ik liever op de fietsquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook lopend gaan en een slaapzak meenemen.
Dat mag ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |