abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 september 2024 @ 17:57:22 #276
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215046227
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Kan toch prima worden samengevat onder expansieve Israëlische agressie? Ik zie het verschil niet zo.
Eens, zie verschil ook niet zo. Beide Islamitisch terreur.
  vrijdag 20 september 2024 @ 18:01:01 #277
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215046253
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2024 13:42 schreef damsco het volgende:
Vind het nog netjes dat IDF die lichamen opruimt, ze hadden de lichamen ook rottend in de zon kunnen laten liggen.
Lekkere jerky ervan maken en dan aan die zielige, hongerige Gazanen voeren. :Y)
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215046266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Geen enkele context. Pleur toch eens op met die kansloze propaganda joh.
Ik vind het prima dat mensen zulke videos delen, maar het hilarische is dat dit iedere keer komt van mensen die bereid zijn om alles wat Hamas of Hezbollah doet weg te zetten als gerechtvaardigd verzet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Kan toch prima worden samengevat onder expansieve Israëlische agressie? Ik zie het verschil niet zo.
Expansieve agressie? Israël heeft al sinds decennia een groot deel van de Westelijke Jordaanoever onder controle, daar is niets expansief meer aan. Jordanië had het daar eerst voor het zeggen en zij hebben dat grondgebied tijdens de Zesdaagse Oorlog in 1967 verloren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 17:49 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het is minder grappig dan je denkt omdat het gewoon een joodse gewoonte is.

The Talmud further clarifies that stoning is to be carried out by throwing a homosexual off a high platform (Sanhedrin 45a). If this kills the homosexual, then all is good. But if the homosexual survives, he is to be pelted with stones until death.
https://muslimskeptic.com/2024/02/27/judaisms-homosexuality/
Wat is een Joodse gewoonte?

[ Bericht 43% gewijzigd door HowardRoark op 20-09-2024 18:10:57 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215046535
Wil je nu doen alsof je dat nog nooit gedaan hebt?
pi_215047267
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 17:49 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het is minder grappig dan je denkt omdat het gewoon een joodse gewoonte is.

The Talmud further clarifies that stoning is to be carried out by throwing a homosexual off a high platform (Sanhedrin 45a). If this kills the homosexual, then all is good. But if the homosexual survives, he is to be pelted with stones until death.
https://muslimskeptic.com/2024/02/27/judaisms-homosexuality/
:D :P

Zie je nou wel, genoeg te lachen. :)

Vooral jouw soort mensen. Die haat is zo voorspelbaar dat het komisch wordt. :P
Intolerant voor intolerantie
pi_215047277
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 18:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Lekkere jerky ervan maken en dan aan die zielige, hongerige Gazanen voeren. :Y)
Ass jerky don't make itself |:)
pi_215048008
Ik word moe van pro-Palestina. Leef je liever in een democratisch land of in een land met Sharia wetten?

[ Bericht 4% gewijzigd door Shigyn op 20-09-2024 23:27:02 (Tikfout) ]
  vrijdag 20 september 2024 @ 23:58:38 #284
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215048952
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
1. Boobytraps mogen op militaire spullen worden gezet. Het is niet alsof het teddyberen waren.
2a. Piepers zijn apparaten om snel contact met een bepaald persoon te kunnen krijgen. Je kunt redelijkerwijs verwachten dat de eigenaar die pieper niet aan J Random Voorbijganger geeft maar bij zich draagt.
2b. Door de lading niet veel hoger te maken dan die van een zwaar stuk vuurwerk is de kans op nevenschade vrij klein.
quote:
International humanitarian law prohibits the use of booby-trap devices in the form of apparently harmless portable objects.
are we infinite or am I alone
  zaterdag 21 september 2024 @ 01:14:58 #285
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215049198
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2024 13:42 schreef damsco het volgende:

[..]
Precies wat ik gisteren al dacht, gewoon terroristen en geen onschuldige burgers. En bepaalde users maar huilen hier want zielig, ik heb geen enkel medelijden met zulke figuren die rustig burgers aan de andere kant van de grens zouden afslachten als ze de kans krijgen. Vind het nog netjes dat IDF die lichamen opruimt, ze hadden de lichamen ook rottend in de zon kunnen laten liggen.
Bepaalde users, en het Witte Huis.
quote:
Footage of Israeli soldiers pushing bodies of Palestinians off roof 'deeply disturbing', says White House

The White House said it has seen “deeply disturbing” footage of Israeli soldiers pushing three apparently lifeless bodies from a rooftop during a raid in the occupied West Bank on Thursday.

The White House’s national security spokesperson John Kirby told reporters that it had demanded an explanation from Israel. Kirby said:

We’ve seen that video, and we found it deeply disturbing. If it’s proven to be authentic, it clearly would depict abhorrent and egregious behavior by professional soldiers.
are we infinite or am I alone
pi_215049742
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 23:58 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
[..]

Israël heeft natuurlijk een uitzonderingspositie. Het gekozen volk hoeft zich daar niets van aan te trekken.
  zaterdag 21 september 2024 @ 08:11:23 #287
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215049840
quote:

[..]
[..]

Communicatieapparatuur is niet onschuldig, het is een wapen
pi_215049953
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 08:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat is precies wat hij aankaart.
pi_215049988
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 07:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Israël heeft natuurlijk een uitzonderingspositie. Het gekozen volk hoeft zich daar niets van aan te trekken.
Jaloers? :D
pi_215050283
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 08:37 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Jaloers? :D
Ja, uiteraard heel erg.
pi_215050376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 09:29 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja, uiteraard heel erg.
Begrijpelijk. Was ik ook geweest in jouw geval. :Y
pi_215050844
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 09:41 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Begrijpelijk. Was ik ook geweest in jouw geval. :Y
Het doet me goed. Op zoveel begrip had ik niet gerekend. Dankjewel.
pi_215051730
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 08:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
ja hoor.. schiet hem dood, hij draagt een mobieltje!
pi_215051739
quote:

[..]
[..]

Ho, ho. Het is niet de bedoeling dat je met onderbouwde feiten komt hier, en al helemaal niet als het kritiek op Israël is. :N
pi_215052455
-

[ Bericht 100% gewijzigd door oblo op 21-09-2024 13:13:24 ]
  zaterdag 21 september 2024 @ 14:31:40 #296
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215053049
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:48 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ja hoor.. schiet hem dood, hij draagt een mobieltje!
Kijk een expert
pi_215053393
‘Een academische boycot kan Israël redden van zichzelf’

Maar Joodse studenten voelen zich onveilig in het huidige academische klimaat.
„Als ik tijdens een college een Amnesty International-rapport aanhaal dat Israël een apartheidsstaat noemt, kan een Joodse student zich gekwetst voelen. Ik betwijfel die ervaring niet, maar wil er wel op wijzen dat die sociaal wordt geproduceerd. Israël wil dat die studenten zich onveilig voelen.”
Ik ken de Nederlandse situatie niet in detail, maar bezettingen hier in Engeland vonden vaak plaats als er niet naar de studenten werd geluisterd
En buiten college? De slogan ‘van de rivier tot de zee’ veronderstelt volgens critici het einde van Israël en etnische zuivering.
„Zou je dat ook zeggen als het ging om een vrij Zuid-Afrika, ten tijde van de Apartheid? Ja, het is een roep om regime change, dat wil zeggen een einde van de bezetting en de apartheid. Trouwens, toen ik op school zat, kreeg ik lesboekjes waarin geen grens bestond tussen het Israël van 1948 en de rest van het gebied, dus het werkt naar twee kanten. Uiteindelijk gaat het om de context, om de vraag wie de slogan hanteert en op welke manier.”
pi_215053457
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:06 schreef Chadi het volgende:

„Als ik tijdens een college een Amnesty International-rapport aanhaal dat Israël een apartheidsstaat noemt, kan een Joodse student zich gekwetst voelen. Ik betwijfel die ervaring niet, maar wil er wel op wijzen dat die sociaal wordt geproduceerd. Israël wil dat die studenten zich onveilig voelen.”
Ik ken de Nederlandse situatie niet in detail, maar bezettingen hier in Engeland vonden vaak plaats als er niet naar de studenten werd geluisterd
En buiten college? De slogan ‘van de rivier tot de zee’ veronderstelt volgens critici het einde van Israël en etnische zuivering.
„Zou je dat ook zeggen als het ging om een vrij Zuid-Afrika, ten tijde van de Apartheid? Ja, het is een roep om regime change, dat wil zeggen een einde van de bezetting en de apartheid. Trouwens, toen ik op school zat, kreeg ik lesboekjes waarin geen grens bestond tussen het Israël van 1948 en de rest van het gebied, dus het werkt naar twee kanten. Uiteindelijk gaat het om de context, om de vraag wie de slogan hanteert en op welke manier.”
Het is net of dit dingen zijn die jou interesseren!
pi_215053534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 14:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Kijk een expert
zegt de expert
pi_215053556
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 15:06 schreef Chadi het volgende:

Je vergeet een bron te vermelden, maar even zoeken op Google laat al snel zien dat dit een stuk is van de progressief linkse NRC, waar men al jaar en dag uitblinkt in hun anti-Israëlische berichtgeving met de nodige Islamofilie hier omheen.

Niet geheel verassend laat men bij deze krant dan ook alleen maar Israëliërs en Joden aan het woord die negatief praten over Israël. Alle vermeende experts, academici en deskundigen worden specifiek uitgekozen zodat de vooringenomenheid van de journalisten kan worden bevestigd.

Maar de gemaakte claim hier is natuurlijk bespottelijk. Er is geen academische boycot nodig jegens Israël. Er is immers ook geen bezetting of apartheid. Dit zijn samen met de aantijging van genocide leugens uit de bekende kringen, met de bedoeling Israël als land in een kwaad daglicht te zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')