Zo shaky en blurry as ze de PS5 laten zien hier, heb ik t eerlijk gezegd niet ervarenquote:
Als ze die nou ook even in game pass gooienquote:
Tja, dat duurt nog wel even denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ze die nou ook even in game pass gooien
tsja staat ook op ps++++ dus we houden hoopquote:Op donderdag 19 september 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja, dat duurt nog wel even denk ik.
Wel echt een hele toffe game, ben nu in chapter 4.
Maar 12k maken ze er van ...quote:
Ik vind dit wel heel tof de PS5 Pro bundel. De prijs zal wel iets van 1150 euro worden ben ik bang.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar 12k maken ze er van ...
Ea heeft een enorme catalog aan geweldige games waar niks mee wordt gedaanquote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
Over de TT gesproken. Met al die remakes tegenwoordig. Waarom heeft deze geen remake! Kut ea
2019 release?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat jullie klaar zijn voor de volgende Remaster! Days Gone kan een remaster krijgen gaan de geruchten
zou voor mij een insta buy zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
Over de TT gesproken. Met al die remakes tegenwoordig. Waarom heeft deze geen remake! Kut ea
Kunstmatge schaarstequote:
waarom maken miljardenbedrijven nog 1080p videosquote:
Gematigd positief zo far.quote:
Ik weet zeker dat mensen meer zitten te wachten op een tweede deel dan een remaster.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat jullie klaar zijn voor de volgende Remaster! Days Gone kan een remaster krijgen gaan de geruchten
Als een remaster goed verkoopt komt er mischien een deel 2quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mensen meer zitten te wachten op een tweede deel dan een remaster.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als een remaster goed verkoopt komt er mischien een deel 2
Zo kwamen ze in de trailer ook wel een beetje over.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gematigd positief zo far.
Characters voelen wel een beetje kinderachtig aan (of ik ben een oude lul ondertussen, kan ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |