Hij klinkt alsof hij teveel doorgezaagd is door een psycholoog of lifecoachquote:Op maandag 23 september 2024 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik loop iets achter maar godsamme zeg, wat mij betreft mag Wout wel terug de schaduw in kruipen
Helemaal mee eens, Wout snapt de sociale conventies niet helemaal, maar heeft zijn hart op de juiste plek en verder wel de goede instelling volgens mij.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:27 schreef potjecreme het volgende:
Geloof het of niet maar aan het einde vond ik Paula irritanter dan Wout. Dan maar iemand die teveel lukt dan een een steen die te streng voor zichzelf is. Mijn ogen deden pijn van het draaien.
Ik zie ook hele felle verlichting.quote:Op maandag 30 september 2024 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
De deelnemers worden stuk voor stuk in het donker weggeroepen voor een gesprek.
Vervolgens zien we dat gesprek in de tent maar door de ramen zie je dat het gewoon overdag is.
Iets klopt er dan niet
Oja idd ja zie t nu ook, dat zal het dan wel zijnquote:Op maandag 30 september 2024 21:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie ook hele felle verlichting.
Eens.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:49 schreef Saboo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Wout snapt de sociale conventies niet helemaal, maar heeft zijn hart op de juiste plek en verder wel de goede instelling volgens mij.
Heb dat 100x liever dan iemand die daar en public al innerlijke conflicten zit op te lossen. Ik vind Paula emotioneel behoorlijk onvolwassen (zo weinig inzicht in haar emoties, maar in het voorstukje wel constant grootse woorden). Daar zou ik pas op leeglopen qua energie als ik in zo'n team zou zitten.
Was 1 van de leukere vond ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klik gewoon snel door de evaluatie van Wout heen. Die man heeft echt teveel met life coaches gesproken
Bikkel de kapper, gaat de eindstreep om die reden niet halen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik weet zijn naam ff niet, maar die gast die moeite had zijn droge zak in te pakken![]()
Instructeur: "Wat doe je er als eerste in?"
Hij: "Mijn natte kleren"
Instructeur:"zodat de rest ook nat wordt?"
HIj: "En daarna mijn kompas?"
Instructeur"Lekker handig, dan kun je je kompas niet echt gebruiken, niet? Pak lekker je zak in, zo moeilijk is het niet"
Wel een teken hoe gaar ze zijn lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |