abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215076366
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik loop iets achter maar godsamme zeg, wat mij betreft mag Wout wel terug de schaduw in kruipen }:|
Hij klinkt alsof hij teveel doorgezaagd is door een psycholoog of lifecoach
pi_215076902
Wout werkt ontzettend op mijn zenuwen. Wat een irritante gast is dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215078076
Wout wil aandacht , misschien bekendheid voor zijn films ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_215080536
Wout lult teveel en te lang maar hij gaat wel door dat moet je hem nageven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sorella op 24-09-2024 19:16:28 ]
pi_215081203
Nageven :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_215082992
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 15:30 schreef Vanyel het volgende:
Nageven :D
verandert, tnx :)
pi_215083708
Geloof het of niet maar aan het einde vond ik Paula irritanter dan Wout. Dan maar iemand die teveel lult dan een een steen die te streng voor zichzelf is. Mijn ogen deden pijn van het draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 26-09-2024 12:00:10 ]
  donderdag 26 september 2024 @ 11:49:22 #58
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_215097611
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:27 schreef potjecreme het volgende:
Geloof het of niet maar aan het einde vond ik Paula irritanter dan Wout. Dan maar iemand die teveel lukt dan een een steen die te streng voor zichzelf is. Mijn ogen deden pijn van het draaien.
Helemaal mee eens, Wout snapt de sociale conventies niet helemaal, maar heeft zijn hart op de juiste plek en verder wel de goede instelling volgens mij.

Heb dat 100x liever dan iemand die daar en public al innerlijke conflicten zit op te lossen. Ik vind Paula emotioneel behoorlijk onvolwassen (zo weinig inzicht in haar emoties, maar in het voorstukje wel constant grootse woorden). Daar zou ik pas op leeglopen qua energie als ik in zo'n team zou zitten :@ .
pi_215140354
Zit er weer klaar voor.
  maandag 30 september 2024 @ 20:48:36 #60
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215140500
Instructeurs vinden Wout ook vervelend
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215140624
De deelnemers worden stuk voor stuk in het donker weggeroepen voor een gesprek.
Vervolgens zien we dat gesprek in de tent maar door de ramen zie je dat het gewoon overdag is.
Iets klopt er dan niet :?
  maandag 30 september 2024 @ 21:06:18 #62
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215140626
Paula doet haar best om vermoeiender te zijn dan Wout
pi_215140675
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
De deelnemers worden stuk voor stuk in het donker weggeroepen voor een gesprek.
Vervolgens zien we dat gesprek in de tent maar door de ramen zie je dat het gewoon overdag is.
Iets klopt er dan niet :?
Ik zie ook hele felle verlichting.
pi_215140690
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 21:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik zie ook hele felle verlichting.
Oja idd ja zie t nu ook, dat zal het dan wel zijn :P :@
pi_215140753
twitter
  maandag 30 september 2024 @ 21:23:21 #66
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215140810
Jorden de oud-kickbokser krijgt zwaar klop
pi_215141759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 11:49 schreef Saboo het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, Wout snapt de sociale conventies niet helemaal, maar heeft zijn hart op de juiste plek en verder wel de goede instelling volgens mij.

Heb dat 100x liever dan iemand die daar en public al innerlijke conflicten zit op te lossen. Ik vind Paula emotioneel behoorlijk onvolwassen (zo weinig inzicht in haar emoties, maar in het voorstukje wel constant grootse woorden). Daar zou ik pas op leeglopen qua energie als ik in zo'n team zou zitten :@ .
Eens.
Paula geeft vooralsnog geen energie, zeker niet de energie die ze zelf wil en zegt uit te stralen.

Anouk daarentegen.
Topper tot nu toe.

Over Koen heb ik ook sterk mijn twijfels. Hij lijkt steeds de makkelijkste optie te kiezen (lees: voor zichzelf ipv het team).

Bij de mars koos hij de lichtste spullen en nu ook weer met wachtlopen. Hij zei tegen Paula dat hij als eerste wilde zodat hij 'lekker' een lange nacht had.
Ook hier kiest hij weer voor zijn eigen belang (en Wout is hierin blijkbaar meegegaan tijdens het rooster maken).

Ik vind dat gedrag wel onwenselijk als hij in mijn team zou zitten. Daar zou ik niet op durven bouwen.
pi_215143664
Klik gewoon snel door de evaluatie van Wout heen. Die man heeft echt teveel met life coaches gesproken
pi_215143966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klik gewoon snel door de evaluatie van Wout heen. Die man heeft echt teveel met life coaches gesproken
Was 1 van de leukere vond ik.
pi_215144762
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 10:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Was 1 van de leukere vond ik.
Leuk hoe mensen zoiets verschillend kunnen ervaren!
pi_215147127
Volg het programma ook, goed hoe ze laten zien hoe je iemand mentaal en lichamelijk enorm onder druk kunt zetten. Absoluut ongeschikt zou ik daar voor zijn, haha. Als ik bedenk dat de instructeurs ook zelf zo'n training hebben doorstaan, rijst het gevoel op dat er toch aan projectie wordt gedaan.
pi_215154039
Ik ben ook niet geschikt voor dat programma , snap dat gejank van Paula niet, wat is het nu ze komt er nu achter dat ze niet de beste is , en dat vind ze niet leuk , gevolg huilen , ik denk dan, stel je niet zo aan !
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_215155990
Ik weet zijn naam ff niet, maar die gast die moeite had zijn droge zak in te pakken _O-
Instructeur: "Wat doe je er als eerste in?"
Hij: "Mijn natte kleren"
Instructeur: :{ "zodat de rest ook nat wordt?"
HIj: "En daarna mijn kompas?"
Instructeur :{ "Lekker handig, dan kun je je kompas niet echt gebruiken, niet? Pak lekker je zak in, zo moeilijk is het niet"

Wel een teken hoe gaar ze zijn lijkt me.
pi_215156055
Jeroen van Koningsbrugge maakt nieuw programma met oud-commando's

Jeroen van Koningsbrugge begint in november met de opnames voor het nieuwe programma Strijders. Daarin werkt hij weer samen met oud-commando's Ray Klaassens en Dai Carter uit Kamp Van Koningsbrugge. Dat heeft omroep AVROTROS dinsdag bekendgemaakt.
In het nieuwe programma nemen Klaassens en Carter het onder toeziend oog van presentator Van Koningsbrugge voor het eerst tegen elkaar op. Beide oud-commando's selecteren een team uit mensen die zich hebben aangemeld, waarna de deelnemers getest worden op zowel hun fysieke fitheid als mentale kracht.
Alleen de sterkste deelnemers mogen verder en behoren tot Team Ray of Team Dai. Uiteindelijk behaalt een team de eindoverwinning in een strijd die de deelnemers "tot het uiterste drijft".
Geïnteresseerden kunnen zich via de website van AVROTROS aanmelden voor deelname. Ze hebben daarvoor tot 8 november de tijd, waarna de opnames al snel van start gaan. Wanneer het programma uitgezonden wordt, is nog niet bekend.

https://www.nu.nl/media/6(...)t-oud-commandos.html
pi_215156062
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik weet zijn naam ff niet, maar die gast die moeite had zijn droge zak in te pakken _O-
Instructeur: "Wat doe je er als eerste in?"
Hij: "Mijn natte kleren"
Instructeur: :{ "zodat de rest ook nat wordt?"
HIj: "En daarna mijn kompas?"
Instructeur :{ "Lekker handig, dan kun je je kompas niet echt gebruiken, niet? Pak lekker je zak in, zo moeilijk is het niet"

Wel een teken hoe gaar ze zijn lijkt me.
Bikkel de kapper, gaat de eindstreep om die reden niet halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')