quote:Wat hebben de BN'ers in hun mars? In Kamp Van Koningsbrugge Special Edition heeft Jeroen van Koningsbrugge tien bekende burgers gevonden die de loodzware training van de commando's aandurven en bereid zijn om de uitdaging van hun leven aan te gaan.
Wie haalt het einde?
Presentatrice en journaliste Natasja Gibbs, YouTuber en presentatrice Iris Enthoven, spreker en Kinderen van Ruinerwold' Edino van Dorsten, acteur Tarikh Janssen, oud Oranje Leeuwin en manager Ajax vrouwen Daphne Koster, zanger Ruben Annink, presentatrice en verslaggever Celine Huijsmans, acteur Niels Gomperts, drummer van Chef'special Wouter Prudon en oud Drag Race Holland finalist Boris Scheurs, beter bekend als My Litte Puny, gaan de uitdaging aan. Wie van de bekende burgers lukt het om het einde te halen van deze beproeving?
Geen speciale behandeling
De bekende burgers worden onder de vakkundige leiding van het inmiddels welbekende commando-duo, Ray en Dai, aan deze extreme opleiding onderworpen. Ook deze cursisten worden zowel fysiek als mentaal flink uitgedaagd door een special-forces eenheid. Ze worden in deze editie voor dezelfde pittige uitdaging gesteld als bij de gewone burgers, er is geen speciale behandeling. Jeroen zorgt voor de mentale ondersteuning tijdens de training.
quote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Wout gaat sowieso niet de finale halen.
Dit dus.quote:Op maandag 16 september 2024 20:50 schreef Szura het volgende:
Wout je lult veel te fucking veel en werkt op m’n zenuwen
O, echt he? Wat een figuur.quote:Op maandag 16 september 2024 20:50 schreef Szura het volgende:
Wout je lult veel te fucking veel en werkt op m’n zenuwen
Heb je wel goed naar Nick geluisterd? Het komt niet door hem, het probleem is de groep, niets komt door Nick, alles is de schuld van een ander, Nick is een God, Nick is fantastischquote:Op maandag 16 september 2024 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Wat een frustrerende lui zitten er tussen joh. Die Nick, wat een kutkakker en wat een eikel hoe hij stopte.![]()
Ik kan veel aan, maar als ik door zo'n nauwe buis zou moeten kruipen zou ik denk ik toch heel erg mijn best moeten doen om niet in paniek te raken. Voor zo'n programma zou het misschien nog wel lukken, maar als het voor het eggie zou zijn, en ik niet zou weten hoe lang die tunnel is, dan is het al gelijk een stuk lastiger.quote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word letterlijk (en nee niet figuurlijk) angstig van die tunnel. Jemig wat eng
Ik zat ook op het puntje van de bank. Brrr.quote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word letterlijk (en nee niet figuurlijk) angstig van die tunnel. Jemig wat eng
Ja, doodeng toch! En niks om iemand eruit te trekken... brrrquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik kan veel aan, maar als ik door zo'n nauwe buis zou moeten kruipen zou ik denk ik toch heel erg mijn best moeten doen om niet in paniek te raken. Voor zo'n programma zou het misschien nog wel lukken, maar als het voor het eggie zou zijn, en ik niet zou weten hoe lang die tunnel is, dan is het al gelijk een stuk lastiger.
Zo'n oefening zat er ook ooit eens in in een Engelse versie van een dergelijk programma, en daar zat toen een gast bij die zo breed was dat hij echt nauwelijks in die buis paste, zelfs met de arment gestrekt naar voren had die heel veel moeite naar voren te komen. En hoe zou je dan naar achteren terug moeten?
Ja, maar ik vind het wel een echt goed seizoen (ook al ben ik de enige krijg ik het beeld)quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zat ook op het puntje van de bank. Brrr.
Heb ook het idee dat het zwaarder is dan voorgaande jaren. Na 2 dagen al bijna de helft eruit. En nog es 2 die op het punt van opgeven stonden. Gaat hard.
Ik zag toch echt een touw/kabel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, doodeng toch! En niks om iemand eruit te trekken... brrr
Oh gelukkig maar!quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een touw/kabel.
Nick werd gewoon niet voldoende gewaardeerd. Niks was goed genoeg!quote:Op maandag 16 september 2024 23:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Heb je wel goed naar Nick geluisterd? Het komt niet door hem, het probleem is de groep, niets komt door Nick, alles is de schuld van een ander, Nick is een God, Nick is fantastisch
Sam Burgess in SAS Australiaquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik kan veel aan, maar als ik door zo'n nauwe buis zou moeten kruipen zou ik denk ik toch heel erg mijn best moeten doen om niet in paniek te raken. Voor zo'n programma zou het misschien nog wel lukken, maar als het voor het eggie zou zijn, en ik niet zou weten hoe lang die tunnel is, dan is het al gelijk een stuk lastiger.
Zo'n oefening zat er ook ooit eens in in een Engelse versie van een dergelijk programma, en daar zat toen een gast bij die zo breed was dat hij echt nauwelijks in die buis paste, zelfs met de arment gestrekt naar voren had die heel veel moeite naar voren te komen. En hoe zou je dan naar achteren terug moeten?
Dan heb ik verkeerd gekeken. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:40 schreef Serinde het volgende:
[..]
Je zag dat een touw om een enkel werd geknoopt. Volgens mij bij de eerste die ging.
Helemaal , als ze voor die tijd zeggen , of je bang bent voor ratten , ja ik ben bang voor ratten ja , had verwacht dat ze er een rat ingestopt hadden , jammer dat ze dat niet gedaan hebbenquote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ja!quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Sam Burgess in SAS Australia. 25 meter lange tunnel. Met uiteindelijk ook een laagje water. En troep. Zonder touwtje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je SAS bekijkt dan is Kamp van Koningsbrugge wel een stukje liever.
Zeker met de sinds 3 seizoenen vernieuwde Dai (sorry Dai, ik vind je echt een leukerd, maar je bent tegenwoordig wel heel erg van de psycholoog uithangen met vragen als "hoe voel je je er bij?" en "wat doet dit met je?"). Doe mij dan maar gewoon Stephen of Ray. Beide recht voor hun raap, lekker sarcastisch af en toe en gewoon doorbikkelen zonder gezeik eromheen.
Vind het daarom ook niet zo'n geweldig seizoen. Dit soort personen moeten niet teveel aan het woord komen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
Het stemgeluid (en gelul) van die Wout verpest voor mij al het kijkplezier, hopelijk is die er snel uit.
Ik denk dat de meeste dachten dat ze zouden starten met een belasting of een mars. Zwembad was echt bruut.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:31 schreef Dutch_view het volgende:
Heb net de aflevering van maandag bekeken. Wel hilarisch, Nick die loopt te blazen dat hij de finale wel gaat halen en een paar minuten later zie je hem opgevenOok lekker voor je aanzien als recruiter
![]()
Verder denk ik dat er aan het einde niet veel mensen overblijven. En dit zijn dan nog de besten van alle mensen die zich hadden aangemeld
Hij komt uit de schaduw!quote:Op maandag 23 september 2024 20:52 schreef Szura het volgende:
Kan iemand die Wout ergens in een bos achterlaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |