SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Nee dat was de leeftijd dat ik dat nog leuk vond.quote:Op zondag 15 september 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat getal per ongeluk symbolisch ?
Snap ik. Maar ik heb dat eigenlijk nooit leuk gevonden. Misschien was ik gewoon een bange schijterd.quote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat was de leeftijd dat ik dat nog leuk vond.
ik hoop hetquote:Op zondag 15 september 2024 20:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt met die kosten, zoveel budget is er ook niet.
Ik ben mijn wilde haren eigenlijk pas de laatste jaren aan het verliezen. Denk dat ik vorig jaar tegen Feyenoord definitief de laatste ben verloren. Ik heb teveel om te verliezen tegenwoordig.quote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik heb dat eigenlijk nooit leuk gevonden. Misschien was ik gewoon een bange schijterd.
Heb ik geen last van. Ik kam gewoon m'n wenkbrauwen omhoog.quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben mijn wilde haren eigenlijk pas de laatste jaren aan het verliezen. Denk dat ik vorig jaar tegen Feyenoord definitief de laatste ben verloren. Ik heb teveel om te verliezen tegenwoordig.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Ik kam gewoon m'n wenkbrauwen omhoog.
Dan wordt het tijd voor een ander vak.quote:Op zondag 15 september 2024 21:03 schreef Tjacka het volgende:
Woensdag weer ergeren aan de echte echte die grote verhalen hebben daarover.
Ja, dat vind ik ook maar mijn broertje is nog wat minder ver in dat merk ik.quote:Op zondag 15 september 2024 21:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een ander vak.
Het is niet alsof Fitz Jim en Hlynsson zo goed zijn he. Berghuis heb je mits fit hoog nodig op rechts want Traore kan echt niet meer.quote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik hoop hetindien ja dan zie ik weinig reden om het niet te doen.
Wat is mis met zijn stem?quote:
Heeft een heel jaar niet gespeeld.quote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik hoop hetindien ja dan zie ik weinig reden om het niet te doen.
Ze hebben hem zien spelen. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Denk dat we een beetje onderschatten hoe zeer dit soort spelers helpen een groep bij elkaar te houden.quote:Op maandag 16 september 2024 06:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft een heel jaar niet gespeeld.
Hij mag alleen niet spelen in de ELquote:Op maandag 16 september 2024 06:46 schreef manny het volgende:
[..]
Ze hebben hem zien spelen. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Denk dat we een beetje onderschatten hoe zeer dit soort spelers helpen een groep bij elkaar te houden.
Voetballend: Hij probeert alles in 1,2 keer door te spelen. En nee het is geen wonderspeler die ons komt redden, ook in zijn laatste periode bij Ajax, kwam ie al wat tekort; maar speelde wel veel op 6. Vermoed dat ze hem nu voor de 8 willen hebben en denk dat ie daar nog best uit de voeten kan, in de eredivisie / EL.
Hij kan hier en daar nog nuttig zijn maar als je moet saneren is het eigenlijk het uitgelezen moment om je dooie jeugdopleiding nieuw leven in te blazen. Dan kan het wel zijn dat er geen Seedorf rondloopt maar je blokkeert zo ook de weg voor laatbloeiers die je misschien niet voor 50, maar wel voor 15 miljoen kunt verkopen over een paar jaar. Dan heb je ook weer wat doorstroom in je opleiding. Zelfde geldt voor Weghorst ten opzichte van Rijkhoff. Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 16 september 2024 06:46 schreef manny het volgende:
[..]
Ze hebben hem zien spelen. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Denk dat we een beetje onderschatten hoe zeer dit soort spelers helpen een groep bij elkaar te houden.
Voetballend: Hij probeert alles in 1,2 keer door te spelen. En nee het is geen wonderspeler die ons komt redden, ook in zijn laatste periode bij Ajax, kwam ie al wat tekort; maar speelde wel veel op 6. Vermoed dat ze hem nu voor de 8 willen hebben en denk dat ie daar nog best uit de voeten kan, in de eredivisie / EL.
met weghorst heeft Ajax erop gegokt dat Akpom nog zou vertrekken denk ik. Rijkhoff zou sowieso jong Ajax zijn dit jaar. Volgend jaar is Brobbey wel weg en kan hij doorschuiven.quote:Op maandag 16 september 2024 07:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan hier en daar nog nuttig zijn maar als je moet saneren is het eigenlijk het uitgelezen moment om je dooie jeugdopleiding nieuw leven in te blazen. Dan kan het wel zijn dat er geen Seedorf rondloopt maar je blokkeert zo ook de weg voor laatbloeiers die je misschien niet voor 50, maar wel voor 15 miljoen kunt verkopen over een paar jaar. Dan heb je ook weer wat doorstroom in je opleiding. Zelfde geldt voor Weghorst ten opzichte van Rijkhoff. Waarom in godsnaam?
Wie is daar niet zwakbegaafd ?quote:Op zondag 15 september 2024 23:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat is mis met zijn stem?Dat joch moet toch wel minstens 14 zijn...
Ben het in principe met deze visie eens maar zou gevoelsmatig toch een uitzondering maken voor Klaassen nu. Wel met de constraint dat Weghorst en Klaassen nooit tegelijk op het veld mogen staan.quote:Op maandag 16 september 2024 07:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan hier en daar nog nuttig zijn maar als je moet saneren is het eigenlijk het uitgelezen moment om je dooie jeugdopleiding nieuw leven in te blazen. Dan kan het wel zijn dat er geen Seedorf rondloopt maar je blokkeert zo ook de weg voor laatbloeiers die je misschien niet voor 50, maar wel voor 15 miljoen kunt verkopen over een paar jaar. Dan heb je ook weer wat doorstroom in je opleiding. Zelfde geldt voor Weghorst ten opzichte van Rijkhoff. Waarom in godsnaam?
Ik dacht zelfde jaquote:Op maandag 16 september 2024 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
Bergwinho weer met z'n leuke act om in zijn eerste wedstrijd goed te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |