Nou bij Ajax is de afgelopen 2 jaar niets 'gewoon' dus ik moet het nog maar zien.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon 3-0 of 4-0 vanavond.
Als we al van NAC verliezen, wil ik de komende maanden nog niks voor normaal aannemenquote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
De afgelopen 24 maanden is er niks "gewoon" geweest. Dus nu ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vorig seizoen twee keer gelijkgespeeld tegen Fortuna hčquote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel relevant om mee te nemen of het eerste team speeltquote:Op woensdag 18 september 2024 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Als we al van NAC verliezen, wil ik de komende maanden nog niks voor normaal aannemen
Ja toch knap gedaan als provincieclub moet ik zeggen. Al kan je anderzijds zeggen dat je met Eindhoven ook alle (economische) potentie hebt om het Bayern München van Nederland te wordenquote:
Je verliest toch net zoveel punten?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel relevant om mee te nemen of het eerste team speelt
Kijk zo mag het zien. Zuurpruimen in dit topic.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
wtfquote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
@:fetx @:wereldgozer @:nober @:chevycaprice @:mortaxx @:tjacka @:yvonne @:karina
Hup ajaxgoden
Zit in de trein. Ik heb er gewoon zin in.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
@:fetx @:wereldgozer @:nober @:chevycaprice @:mortaxx @:tjacka @:yvonne @:karina
Hup ajaxgoden
Ik had jouw naam toegevoegd maar dat kwam er niet doorheen op een of andere redenquote:
Oh dat moet het wel zijn dan inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had jouw naam toegevoegd maar dat kwam er niet doorheen op een of andere reden
Zal wel iets technisch zijn
Wedstrijd op woensdagavond geeft echt een Champions League gevoelquote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
Hup ajaxgoden
Deportivo La Fortuńa, Fortúna Sítardinaikos, FK Fortunički 1968, Forest Sittford Rovers, Fiorentuna Sittaggiore...quote:Op woensdag 18 september 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wedstrijd op woensdagavond geeft echt een Champions League gevoel
Dat is het streven natuurlijk, solide in het linker rijtje. Plek 5/6.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Farioli wordt net zo'n legendarische trainer als ETH, durf ik om te wedden
[ afbeelding ]
Ajax staat alleen maar 14de vanwege maar 2 gespeelde wedstrijden, die staan binnenkort weer solide in linkerrijtje (zeker in deze zwakke mickey mouse league lol)
Als die Brinklul niet had zitten kutten met Utrecht-thuis had Ajax na vanavond al netjes vierde gestaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het streven natuurlijk, solide in het linker rijtje. Plek 5/6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |