Het gaat idd nergens meer over. Het zal me allemaal aan m'n reet roesten momenteel. Over paar jaar haken we misschien weer aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:20 schreef Bugno3 het volgende:
Davy, Hendo, Wout. Lijkt Feyenoord wel met De Cler, Makaay, Hofland, Gio. Een ziekelijke hang naar het verleden, "karakter" etc. als middel tegen de neergang.
Eh. We proberen toch met beperkte middelen te gaan strijden voor de CL plekken en een redelijke EL campagne te draaien. Niet heel dom om dan wat reparaties in je elftal te doen met een paar relatief "oude rotten", die deels op jaarcontract staan. By the way: Klaassen, Weghorst zijn 31 en 32, laten we niet doen alsof ze 35+ zijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat idd nergens meer over. Het zal me allemaal aan m'n reet roesten momenteel. Over paar jaar haken we misschien weer aan.
Als een goede voetballer die leeftijd maakt het idd niet uit. Daar hebben we het hier niet over.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:30 schreef manny het volgende:
[..]
Eh. We proberen toch met beperkte middelen te gaan strijden voor de CL plekken en een redelijke EL campagne te draaien. Niet heel dom om dan wat reparaties in je elftal te doen met een paar relatief "oude rotten", die deels op jaarcontract staan. By the way: Klaassen, Weghorst zijn 31 en 32, laten we niet doen alsof ze 35+ zijn
We gaan het zien.
Dat wel. Maar te overzien, is Ajax onwaardig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen voor een seizoen is nog te overzien.
Klaassen kon twee jaar geleden al niet meer mee. Hij ging niet voor niks weg.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:30 schreef manny het volgende:
[..]
Eh. We proberen toch met beperkte middelen te gaan strijden voor de CL plekken en een redelijke EL campagne te draaien. Niet heel dom om dan wat reparaties in je elftal te doen met een paar relatief "oude rotten", die deels op jaarcontract staan. By the way: Klaassen, Weghorst zijn 31 en 32, laten we niet doen alsof ze 35+ zijn
We gaan het zien.
Dat werd inderdaad wel pijnlijk. Ik ben voor PSV, maar het is wel mooi om te zien hoe gek Klaassen op Ajax is trouwens. Niet per se een heel sympathieke vent verder, maar wel oprechte clubliefde.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Klaassen kon twee jaar geleden al niet meer mee. Hij ging niet voor niks weg.
Hoezo niet? Komt in interviews juist altijd sympathiek over. Helemaal in de niet voetbal videos. Lang geleden dat ze bij hem thuis gingen filmen etc.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:20 schreef ISVV het volgende:
Niet per se een heel sympathieke vent verder,
Ik ken hem alleen van interviews, vind hem altijd een beetje nors en verontwaardigd overkomen. Doet me soms wat aan Frank de Boer denken. Heb er niet veel mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo niet? Komt in interviews juist altijd sympathiek over. Helemaal in de niet voetbal videos. Lang geleden dat ze bij hem thuis gingen filmen etc.
Sneue bedoening altijd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
17 november Ajax Legends tegen Real Madrid Legends als aftrap van het jubileumjaar.
Doe mij het speciale shirt maar.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
17 november Ajax Legends tegen Real Madrid Legends als aftrap van het jubileumjaar.
Ja snap wel wat je bedoeld. Zo komt hij in de interviews na wedstrijden wel over ja. Maar als je hem in andere filmpjes ziet kwam hij altijd juist wel heel sympathiek over.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van interviews, vind hem altijd een beetje nors en verontwaardigd overkomen. Doet me soms wat aan Frank de Boer denken. Heb er niet veel mee.
Rare vergelijking. Klaassen kan gewoon samenhangende zinnen formuleren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van interviews, vind hem altijd een beetje nors en verontwaardigd overkomen. Doet me soms wat aan Frank de Boer denken. Heb er niet veel mee.
Op de toekomst neem ik aan? Of in arena met 2.000 man?quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een speler die niemand wou en 35 is? Mwoahquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax liggen slapen met Perisic?
En nog een middenvelder erbij?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een speler die niemand wou en 35 is? Mwoah
Idd, hij is ook echt zo vaak geblesseerd als Robben.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een speler die niemand wou en 35 is? Mwoah
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax liggen slapen met Perisic?
Meh. We hebben volgens mij echt een overload aan middenvelders op het moment.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja aangezien Berghuis vaak geblesseerd is en op rechts echt nodig is want Traore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |