Ziedendquote:Op donderdag 19 september 2024 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer dat Ajax nooit degradeert
Aldus een Big Brother fanquote:Op donderdag 19 september 2024 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer dat Ajax nooit degradeert
Die eerste helft was zo slecht gisteren van hem.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Rensch maar een slap kutje. Kan er niets aan doen maar hij overtuigd echt nooit.
Daar hangt de nonchalance echt veel te veel aan inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Rensch maar een slap kutje. Kan er niets aan doen maar hij overtuigd echt nooit.
hij scoorde wel, dus een slechte eerste helft, maar een goede tweede helft danquote:Op donderdag 19 september 2024 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die eerste helft was zo slecht gisteren van hem.
En dan moet hij weer scoren, had die bal dan afgegeven op Weghorst, dan hadden we nog even van zijn show kunnen genieten.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die eerste helft was zo slecht gisteren van hem.
Dus als je scoort dan krijg je een 7? Laat me niet lachen, schrijf hem maar op met een 4.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij scoorde wel, dus een slechte eerste helft, maar een goede tweede helft dan
rapportcijfer 7.0
Rugani/Sutalo of Rugani/Baas, alhoewel Sutalo opeens weer laat zien dat hij het voetballen niet verleerd is.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rugani mag wel keertje basis beginnen lijkt me, misschien zaterdag tegen GAE
nouja niet als je er 5 per wedstrijd haalquote:Op donderdag 19 september 2024 09:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze hebben het slim gedaan. Prijzen zijn hetzelfde gebleven, maar het kleine biertje is van het menu geschrapt. Maar voor een halve liter valt de prijs nog mee als je het vergelijkt met centrum Amsterdam.
Avondje uit kost meerquote:Op donderdag 19 september 2024 10:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja niet als je er 5 per wedstrijd haal
dan is het toch nog ongeveer 36 euro
Die zijn druk bezig met het indekken voor vanavondquote:Op donderdag 19 september 2024 10:52 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker rustig zonder de feyenoorders in dit topic.
Ik ook niet op die manier.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga nooit meer uit
ben een oude lul geworden maat
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig met het indekken voor vanavond
moet dat ook maar een keertje doenquote:Op donderdag 19 september 2024 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ook niet op die manier.
Maar ik ga af en toe met m'n vriendin uiteten als we een avondje cabaret hebben in Carré of zo.
Laten we eens op de koffie gaan in hun topic, kijken of ze het ook kunnen waarderen.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:52 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker rustig zonder de feyenoorders in dit topic.
Wel een beetje triest dat je schijnbaar zo kinderachtig bent dat je de middelmatige aankopen (Weghorst, Rugani, Klaassen) van Ajax in een zo goed mogelijk daglicht probeert te plaatsen, terwijl je Perisic aan de andere kant maar een matige opa vindt. Wat is Davy Klaassen dan? Die mag qua carrière de veters van Perisic nog niet strikken.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik schaam me gewoon om fortuna sittard fan te zijn, met die middelmatige kutzooi daar en dat passief voetbal, om je aan te ergeren dat ze niet stappen vooruit kunnen maken
ik ben een voormalig Ajax fan ja, eigenlijk sinds Martin Jol niet meer, maar nu ik vind het beter gaan onder Farioli dan onder Steijn, Weghorst is echt precies wat ajax nodig had, een makkelijke goalgetter a la ''huntelaar'' en Klaassen heeft het best redelijk (niet wereldklasse of zo) gedaan in het buitenland en al die ervaring brengt hij nu ook nu mee naar amsterdam
zo zie je dat iedere club zo'n beetje wat ''ajax stijl'' nodig heeft, voor successen, PSV onder Bosz ook beetje een soort ''ajax 2'' aan het vormen met zoveel mogelijk aanvallend voetbal
Die hebben hun handen vol aan @ZKAquote:Op donderdag 19 september 2024 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we eens op de koffie gaan in hun topic, kijken of ze het ook kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |