SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ohhh misschien komt de rust dan weer terugquote:Op zondag 15 september 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Update
Er is dus 1 bewoner even tijdelijk elders. Of ie ooit nog terug komt is afwachten
quote:Op zondag 15 september 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
jullie hebben toch een andere header?
|
[ afbeelding ]
Ja, hoewel er wel meer voor onrust zorgen, maar die staan ook op de wachtlijst voor andere woonplekken...quote:Op zondag 15 september 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh misschien komt de rust dan weer terug
Het gaat over een Erik. Dat moet wel goed zijnquote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
Oh donderdag begint Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story ook op Netflix. Erg benieuwd naar. Serie over Jeffrey Dahmer vond ik erg goed gedaan iig.
Oeh zin inquote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
Oh donderdag begint Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story ook op Netflix. Erg benieuwd naar. Serie over Jeffrey Dahmer vond ik erg goed gedaan iig.
Doet ze toch ook wel eens...quote:Op zondag 15 september 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon ook gezellig meeposten dan toch
Oh was me niet opgevallen, maar ben hier ook niet altijd even veel.quote:Op zondag 15 september 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet ze toch ook wel eens...
Niet Boneyard in ieder gevalquote:Op zondag 15 september 2024 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Draait toch wel wat beters momenteel?
okquote:Op zondag 15 september 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Naast expert muggenkiller ben ik ook vrij goed met de toch lastigere vliegen naar de hel sturen ben ik net achter.
Tijd om kleur te bekennen.quote:Op zondag 15 september 2024 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:datismijnmening
Nu moet je keuzes gaan maken..
Sowquote:Op zondag 15 september 2024 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:datismijnmening
Nu moet je keuzes gaan maken..
Ik dacht dat je niet mocht liegenquote:Op zondag 15 september 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Naast expert muggenkiller ben ik ook vrij goed met de toch lastigere vliegen naar de hel sturen ben ik net achter.
Weleensquote:Op zondag 15 september 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet ze toch ook wel eens...
quote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zo maar weer eens te bedde. Prima weekendje wel, en er komen nog wat mooie dagen aan![]()
tata
wie?quote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
"We have to create stories so that the American media actually pays attention to the suffering of the American people.""
quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
Klopt, dus dan moet het wel waar zijnquote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet mocht liegen
ik vermoed omdat Taylor heeft gezegd Kamala te steunenquote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar aanleiding van wat is dit?
Ja maar dat is al een week oud dat nieuws.quote:Op zondag 15 september 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed omdat Taylor heeft gezegd Kamala te steunen
Zo snel is Donald nietquote:Op zondag 15 september 2024 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is al een week oud dat nieuws.
Top Gear?quote:Op zondag 15 september 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga de Botswana Special voor de miljoenste keer kijken
Alleen als je voor Taylor kiestquote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
Misschien is hij boos omdat hij niet meer met zijn vriendinnetje mag zijn en gaat het elders afreageren.quote:Op zondag 15 september 2024 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is al een week oud dat nieuws.
Het is daar midden in de nacht nu denk ikquote:
Als Kamala wil winnen moet ze geen interviews meer geven.quote:Op zondag 15 september 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is hij boos omdat hij niet meer met zijn vriendinnetje mag zijn en gaat het elders afreageren.
+5 uurquote:Op zondag 15 september 2024 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is daar midden in de nacht nu denk ik
Officials believe shots were intended for Trump, sources sayquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Former President Donald Trump is safe following gunshots "in his vicinity" on Sunday, according to his campaign.
“President Trump is safe," his campaign communications director, Steven Cheung, said, adding there were "No further details at this time".
The Secret Service confirmed in a post on X that they were investigating a "protective incident" involving Trump that took place shortly before 14:00 EST (19:00 BST).
Zou wat zijn als hij echt geraakt werd een keer.quote:Op zondag 15 september 2024 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Officials believe shots were intended for Trump, sources say
An AK-style weapon was used, the sources added.
zn oor was echt geraaktquote:Op zondag 15 september 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij echt geraakt werd een keer.
Taylornation zekerquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Former President Donald Trump is safe following gunshots "in his vicinity" on Sunday, according to his campaign.
“President Trump is safe," his campaign communications director, Steven Cheung, said, adding there were "No further details at this time".
The Secret Service confirmed in a post on X that they were investigating a "protective incident" involving Trump that took place shortly before 14:00 EST (19:00 BST).
quote:Op zondag 15 september 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Civil war 2.0quote:Op zondag 15 september 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door een beetje glas ofzo.
Het zou zijn ego strelen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zich wel op wil offeren daarvoor eigenlijk
Act of god nog wel jeetje.quote:Op zondag 15 september 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Letterlijk een act of god dat die man nog leeft. Als die niet een seconde daarvoor zijn hoofd had gedraaid was die hartstikke dood geweest
God? Wat is dat?quote:Op zondag 15 september 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Letterlijk een act of god dat die man nog leeft. Als die niet een seconde daarvoor zijn hoofd had gedraaid was die hartstikke dood geweest
de vader van de hoofdrolspeler van het sprookjesboek "de Bijbel"quote:
waarbij vader niet helemaal correct is eigenlijk want Jozef was gewoon een timmerman en de echte vaderquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vader van de hoofdrolspeler van het sprookjesboek "de Bijbel"
Maria beweerde toch onbevlekt te zijn? Dus waarschijnlijk was het niet van Jozef, maar van de melkboerquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarbij vader niet helemaal correct is eigenlijk want Jozef was gewoon een timmerman en de echte vader
van de wcbrilquote:Op zondag 15 september 2024 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maria beweerde toch onbevlekt te zijn? Dus waarschijnlijk was het niet van Jozef, maar van de melkboer
En de heeft een site gemaakt voor nu meer dan 400.000 mensen zich op geregistreerd hebben om te gaan stemmenquote:Op zondag 15 september 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed omdat Taylor heeft gezegd Kamala te steunen
Heeft die Kyle van tenacious d toch niet zijn verjaardag wens gekregenquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je dat eten?quote:
Ik denk dat Maria met een andere man heeft gebonkt voor Jozef en omdat hij met de gebakken peren kwam zei ze het is Godquote:Op zondag 15 september 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarbij vader niet helemaal correct is eigenlijk want Jozef was gewoon een timmerman en de echte vader
dat zal ook niet helpen nee met de likabillity door Trumpquote:Op zondag 15 september 2024 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
En de heeft een site gemaakt voor nu meer dan 400.000 mensen zich op geregistreerd hebben om te gaan stemmen
Slaapsequote:Op zondag 15 september 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
En goedemorgen Ballie
Ik had 3 dagenquote:Op zondag 15 september 2024 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een heel lekker lang weekend
Ik hoef pas ergens in oktober weer naar het werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |