SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ohhh misschien komt de rust dan weer terugquote:Op zondag 15 september 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Update
Er is dus 1 bewoner even tijdelijk elders. Of ie ooit nog terug komt is afwachten
quote:Op zondag 15 september 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
jullie hebben toch een andere header?
|
[ afbeelding ]
Ja, hoewel er wel meer voor onrust zorgen, maar die staan ook op de wachtlijst voor andere woonplekken...quote:Op zondag 15 september 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh misschien komt de rust dan weer terug
Het gaat over een Erik. Dat moet wel goed zijnquote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
Oh donderdag begint Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story ook op Netflix. Erg benieuwd naar. Serie over Jeffrey Dahmer vond ik erg goed gedaan iig.
Oeh zin inquote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
Oh donderdag begint Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story ook op Netflix. Erg benieuwd naar. Serie over Jeffrey Dahmer vond ik erg goed gedaan iig.
Doet ze toch ook wel eens...quote:Op zondag 15 september 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon ook gezellig meeposten dan toch
Oh was me niet opgevallen, maar ben hier ook niet altijd even veel.quote:Op zondag 15 september 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet ze toch ook wel eens...
Niet Boneyard in ieder gevalquote:Op zondag 15 september 2024 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Draait toch wel wat beters momenteel?
okquote:Op zondag 15 september 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Naast expert muggenkiller ben ik ook vrij goed met de toch lastigere vliegen naar de hel sturen ben ik net achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |