Dat kan ie wat mij part nog steeds.quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ook. En terecht.
De zorg kon wat jou betreft ook kapot vallen drie jaar geleden dus die gaan jou nu echt niet helpen omdat je zelf te weinig discipline hebt
Dan heb ik nieuws voor je: zonder eigen discipline werkt het nietquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan ie wat mij part nog steeds.
Ik tik wel ¤1000 af. Het boeit mij ook niet. Als het maar werkt.
Achterlijke
Succes, en benieuwd naar je ervaringen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan ie wat mij part nog steeds.
Ik tik wel ¤1000 af. Het boeit mij ook niet. Als het maar werkt.
Achterlijke
Ik zou nog even wachten tot een paar jaar na de start van de hype om te kijken of er nog rare verhalen naar boven komen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Succes, en benieuwd naar je ervaringen.
Mja nee, ik heb ze genoeg gezien bij mijn patiënten.. als ze niets veranderen dan gaat er ook geen kg vanafquote:Op zondag 15 september 2024 22:46 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ja, blijkbaar werkt dit medicijn dus wel voor mensen zonder discipline, want dat is de reden dat het zo gewild is. Maar ja, als je er dan weer mee stopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |