SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ssssssssstquote:Op zondag 15 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer dan de helft van de week gewoon vrij, dus je mag niet klagen karzai
O godquote:Op zondag 15 september 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Modus neemt de honneurs waar voor @:ltvdk zie ik?
quote:Op zondag 15 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer dan de helft van de week gewoon vrij, dus je mag niet klagen karzai
ben weer met AI aan het spelenquote:Op zondag 15 september 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest even de beroertetest doen
oja dit weekend de herdenking van 80 jaar bevrijdingquote:Op zondag 15 september 2024 15:47 schreef gianni61 het volgende:
best geinig al die tweede wereldoorlog voertuigjes in het dorp.
dat welquote:Op zondag 15 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens zo'n poke bowl bestellen vandaag? Dat is wel gezond toch?
quote:Op zondag 15 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
kaassoufflequote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Karzai het volgende:
ik eet een salade met een kaassouffle vanavond
ik heb wel eens bij zo'n vega zaak een bak groente gehaald, tis best lekker hoorquote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat echt nog nooit op geloof ik
best lekker, wel koudquote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat echt nog nooit op geloof ik
Ik vind het leuk om die helemaal zelf samen te stellen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat zal de politie wel motiveren om weer aan het werk te gaan ja.quote:Op zondag 15 september 2024 16:03 schreef Karzai het volgende:
rellen van ajax hier om de hoek tegen de politiestaking
https://www.at5.nl/
Ik heb geen idee wat ik erin zou doen dan. Ik laat me maar eens verrassen vandaagquote:Op zondag 15 september 2024 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om die helemaal zelf samen te stellen.
Gezond
Salade maken van kaassoufflequote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Karzai het volgende:
ik eet een salade met een kaassouffle vanavond
https://www.pokeloco.be/quote:Op zondag 15 september 2024 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik erin zou doen dan. Ik laat me maar eens verrassen vandaag
Ben ikquote:
Roken = tokkiequote:Op zondag 15 september 2024 16:09 schreef tong80 het volgende:
Vanochtend Hart van Nederland gekeken. Zag net deze foto. Nooit zulke Tokkies gezien. Protesteerden bij de camping van Peter Gilles. Die leek Sneeuwwitje vergeleken. De mannen waren net andersom, moker vet. En allemaal sigaret in de hand. Moet je echt zien terug te kijken, Ha Ha Ha.
[ afbeelding ]
Zeker. En dan op camping wonen want in de schulden.quote:
Die bij bal in het hotel?quote:Op zondag 15 september 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
Oortjes in en podcast aan maar hoor dat kind nog janken haha.
nou dan doe je dat toch lekkerquote:Op zondag 15 september 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
ben zelfs geneigd om dinsdagavond al die kant op te gaan en woensdag thuis te werken...
ja maar dan is het dinsdag hier afkoppelen en ook weer thuis meteen aankoppelen want woensdag om 8u beginnen... en eigenlijk heb ik daar ook geen zin inquote:
Zit je in de aanhangers of zo?quote:Op zondag 15 september 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan is het dinsdag hier afkoppelen en ook weer thuis meteen aankoppelen want woensdag om 8u beginnen... en eigenlijk heb ik daar ook geen zin in
neuj mn laptop, scherm, en alle accessoires incl kabelsquote:
die moet ik dan toch alsnog hier inpakken en daar uitpakken?quote:
hmm lastig kan je niet thuis een scherm kopen met kabels zodat je alleen je laptop hoeft mee te nemen?quote:Op zondag 15 september 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan is het dinsdag hier afkoppelen en ook weer thuis meteen aankoppelen want woensdag om 8u beginnen... en eigenlijk heb ik daar ook geen zin in
Dat zou een beetje het hele punt van zo'n ding teniet doen, denk je ook niet?quote:Op zondag 15 september 2024 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
die moet ik dan toch alsnog hier inpakken en daar uitpakken?
quote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef Haags het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat het weekend alweer bijna voorbij is
Vroeger was het weliswaar al extreem ongezond en traagdodelijk maar zag je sporadisch ook nog wel kwaliteitsmensen op chique wijze een rokertje opsteken.quote:Op zondag 15 september 2024 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken een erudiet man die recent gestopt is
https://nos.nl/artikel/25(...)au-politie-amsterdamquote:
quote:De Mobiele Eenheid is aanwezig en stuurt mensen weg. Op beelden is te zien hoe in het zwart geklede mensen met maskers een fiets, stenen en andere objecten tegen politiebusjes gooien.
ja daarom snap ik je suggestie ook niet, want waarom zou ik hier spullen achterlaten als ik in mijn eigen huis woon en werk?quote:Op zondag 15 september 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een beetje het hele punt van zo'n ding teniet doen, denk je ook niet?
Als je een docking gebruikt hoef je alleen maar je laptop daar in en uit te klikken. Dat lukt nog wel tussen 17:00 en de volgende ochtend toch?quote:Op zondag 15 september 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom snap ik je suggestie ook niet, want waarom zou ik hier spullen achterlaten als ik in mijn eigen huis woon en werk?
quote:Op zondag 15 september 2024 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was het weliswaar al extreem ongezond en traagdodelijk maar zag je sporadisch ook nog wel kwaliteitsmensen op chique wijze een rokertje opsteken.
ja maar met die docking moet ik dan hier en thuis 1 hebben en klikken en dat voor een laptop muis scherm headset troep van het werk...quote:Op zondag 15 september 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een docking gebruikt hoef je alleen maar je laptop daar in en uit te klikken. Dat lukt nog wel tussen 17:00 en de volgende ochtend toch?
Snap het nut ook niet zo goed om te gaan rellen. Buiten dat je niet goed bent bij je hoofd ben je binnen 2 dagen herkend met al die camera's tegenwoordig en ben je zwaar de lul.quote:Op zondag 15 september 2024 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)au-politie-amsterdam
[..]
Daarom droegen die UvA-slopers een mondkapjequote:Op zondag 15 september 2024 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Snap het nut ook niet zo goed om te gaan rellen. Buiten dat je niet goed bent bij je hoofd ben je binnen 2 dagen herkend met al die camera's tegenwoordig en ben je zwaar de lul.
Dat geluid van een pijp tussen tanden.quote:Op zondag 15 september 2024 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind een pijp wel chic.
Dat zijn ook kanslozen.quote:Op zondag 15 september 2024 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom droegen die UvA-slopers een mondkapje
Ja. Morgen begeleid werkenquote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef Haags het volgende:
@bitterbalquote:Op zondag 15 september 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat geluid van een pijp tussen tanden.
Zouden ze wel zwaar de lul zijn? de meesten hebben toch schrale kippenleventjes waar een strafblad niet zoveel verschil maakt.quote:Op zondag 15 september 2024 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Snap het nut ook niet zo goed om te gaan rellen. Buiten dat je niet goed bent bij je hoofd ben je binnen 2 dagen herkend met al die camera's tegenwoordig en ben je zwaar de lul.
Dit verdient een likequote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef Haags het volgende:
* koopt pijp.quote:Op zondag 15 september 2024 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal
Maar zo’n beetje bekakt praten met een pijp in je mond heeft wel wat
Ik ken ze niet persoonlijk. Maar schade verhalen en zulks lijkt me al geen pretjequote:Op zondag 15 september 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze wel zwaar de lul zijn? de meesten hebben toch schrale kippenleventjes waar een strafblad niet zoveel verschil maakt.
Ja want dan begint de vakantiequote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef Haags het volgende:
Ja kom ik nu ook achter ja. Op 1/3 van die bowl. En dat het VEEL is.quote:
Netjes alle groentjes opeten dan fluiten de vrouwtjes je morgen na op straat.quote:Op zondag 15 september 2024 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kom ik nu ook achter ja. Op 1/3 van die bowl. En dat het VEEL is.
Eigenlijk is die al begonnen want zijn met iets meer dan een uur op bestemmingquote:
ja morgen nog wat voor ontbijtquote:Op zondag 15 september 2024 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kom ik nu ook achter ja. Op 1/3 van die bowl. En dat het VEEL is.
quote:Op zondag 15 september 2024 16:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoef ook de komende drie weken niet te werken![]()
![]()
![]()
Waar gaat u heen?quote:Op zondag 15 september 2024 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk is die al begonnen want zijn met iets meer dan een uur op bestemming
Ja chinees bewaar je ook gewoon in de koeling natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je het in een plastic bakje met deksel doet is het wel 2 dagen veilig om te eten
Morgen erwtensoep. Nog veel meer groentequote:Op zondag 15 september 2024 17:15 schreef Karzai het volgende:
dat we dit nog mogen meemaken fles eet groenten
Zuid Duitslandquote:
Oh misschien kom je lilak wel tegen, die is ook die kant op zag ikquote:
Ik heb hier uren op mijn balkon gezetenquote:Op zondag 15 september 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat hadden we gisteren een mazzel met het weer zeg
Vandaag is het maar pet
Oh ja, meisjes mogen dat.quote:Op zondag 15 september 2024 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga iets op een tortilla kwakken.
Het is hier eigenlijk de hele dag zwaar bewolkt geweestquote:Op zondag 15 september 2024 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier uren op mijn balkon gezeten
Pas na 4 werd het hier ye koud
Stralende zonquote:Op zondag 15 september 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is het maar pet
quote:Op zondag 15 september 2024 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh misschien kom je lilak wel tegen, die is ook die kant op zag ik
quote:Op zondag 15 september 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier eigenlijk de hele dag zwaar bewolkt geweest
Niks mis meequote:Op zondag 15 september 2024 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon zon hier maar heb de hele dag zitten lezen
Het nieuwe freebleedenquote:Op zondag 15 september 2024 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga iets op een tortilla kwakken.
sta vol in de zon hier, hartstikke warmquote:Op zondag 15 september 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is het maar pet
Deze regering heeft cultuur niet zo heel erg hoog op de agenda staan.quote:Op zondag 15 september 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Museumkaart is ook weer duurder geworden zie ik.
Die btw verhoging komt er dan nog overheen. Ben je zo wel 100 euro kwijt denk ik.quote:Op zondag 15 september 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze regering heeft cultuur niet zo heel erg hoog op de agenda staan.
Een crackhead die grafitti spuit op fietstunnels is nou eenmaal geen prioriteit als mensen geen boodschappen meer kunnen betalen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geert wil zwarte Piet terugbrengen toch.quote:Op zondag 15 september 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cultuur is een eerste levensbehoefte, kijk morgen maar eens rond in je klas.quote:Op zondag 15 september 2024 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een crackhead die grafitti spuit op fietstunnels is nou eenmaal geen prioriteit als mensen geen boodschappen meer kunnen betalen.
Cultuur in de vorm van kunst is een luxe.
Hij zou er het liefst 2 miljoen in de zak terugsturen maar daar is niet genoeg draagvlak voor.quote:Op zondag 15 september 2024 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geert wil zwarte Piet terugbrengen toch.
69 nog vorige weekquote:Op zondag 15 september 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die btw verhoging komt er dan nog overheen. Ben je zo wel 100 euro kwijt denk ik.
niet bestquote:Op zondag 15 september 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Alleen de bekende musea in de Randstad blijven zo nog over.
Dure film.quote:Op zondag 15 september 2024 17:55 schreef Karzai het volgende:
ook weer voor 88 euro een bioscoop kaart gekocht
daarmee mag je 12 maand gratis naar elke willekeurige film zonder beperking neem ik aan?quote:Op zondag 15 september 2024 17:55 schreef Karzai het volgende:
ook weer voor 88 euro een bioscoop kaart gekocht
quote:Op zondag 15 september 2024 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een crackhead die grafitti spuit op fietstunnels is nou eenmaal geen prioriteit als mensen geen boodschappen meer kunnen betalen.
Cultuur in de vorm van kunst is een luxe.
nee 8 keer de film in een jaar dus 11 euro per kaartjequote:Op zondag 15 september 2024 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarmee mag je 12 maand gratis naar elke willekeurige film zonder beperking neem ik aan?
hmm... oke..quote:Op zondag 15 september 2024 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee 8 keer de film in een jaar dus 11 euro per kaartje
Brengt wel de boeken meer in balans.quote:Op zondag 15 september 2024 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij zou er het liefst 2 miljoen in de zak terugsturen maar daar is niet genoeg draagvlak voor.
Dan is het zeker 75 als je hem bij een museum koopt.quote:Op zondag 15 september 2024 18:00 schreef Karzai het volgende:
Dank je wel voor het verlengen van je Museumkaart(en). Op je nieuwe Museumkaart(en) staat geen geldigheidsdatum meer. Je kunt de geldigheid controleren in je Mijn Omgeving of via www.museumkaart.nl/geldigheid.
De Museumkaart(en) ontvang je binnen 8 werkdagen thuis. Met de Museumkaart kun je meer dan 500 musea ontdekken in heel Nederland.
Soort kaart Aantal Prijs
Museumkaart volwassenen 1 ¤ 69
Museumkaart jongeren 0 ¤ 36
Museumkaart kids 0 ¤ 36
Lol, is goed gozer.quote:Op zondag 15 september 2024 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cultuur is een eerste levensbehoefte, kijk morgen maar eens rond in je klas.
weet ik niet eigenlijkquote:Op zondag 15 september 2024 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het zeker 75 als je hem bij een museum koopt.
kunnen ze niet zoeken op je naam geboortedatum adres en hele sjabam?quote:Op zondag 15 september 2024 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben twee keer geweest dit jaar en was hem een keer vergeten
nee dat niet, wel keuze uit 3 bioscopen, maar ik ga niet zovaakquote:Op zondag 15 september 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... oke..
verder geen beperking in soort film?
3d of oldies of weet ik veel
Zeg dit nou niet tegen US.quote:Op zondag 15 september 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, is goed gozer.
Ik heb kinderen wiens ouders geen fiets kunnen betalen. Kinderen die iedere dag dezelfde broek aan hebben omdat er geen geld is voor een 2de.
Kinderen die zonder ontbijt naar school komen omdat ouders geen cent hebben om aan hun reet te krabben. Maar ze zijn zielig omdat ze niet in het Louvre de Mona Lisa hebben gezien.
of 69 voor verlenging en 75 voor nieuwquote:Op zondag 15 september 2024 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het zeker 75 als je hem bij een museum koopt.
Haal je die 8x wel dan?quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet, wel keuze uit 3 bioscopen, maar ik ga niet zovaak
Cultuur is ook een cursus dus onderwijs, of verwerking van trauma's door middel van creativiteit. Een manier om je te uiten. Cultuur is ook sport op zaterdag, saamhorigheid en een sociale bezigheid. Cultuur is in de buitenlucht zijn of boeken lezen die je stimuleren en je hersenen sterker maken. Cultuur zit in de vakken die jij geeft op school, in nadenken over het leven, in hobby's en tijdsbesteding, in mentale uitdaging.quote:Op zondag 15 september 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, is goed gozer.
Ik heb kinderen wiens ouders geen fiets kunnen betalen. Kinderen die iedere dag dezelfde broek aan hebben omdat er geen geld is voor een 2de.
Kinderen die zonder ontbijt naar school komen omdat ouders geen cent hebben om aan hun reet te krabben. Maar ze zijn zielig omdat ze niet in het Louvre de Mona Lisa hebben gezien.
Nee, je moet de kaart laten zien. Heb bij 1 museum achteraf nog een foto van de kaart kunnen sturen, dat was wel lief.quote:Op zondag 15 september 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen ze niet zoeken op je naam geboortedatum adres en hele sjabam?
Alle negers terug naar Spanje!quote:Op zondag 15 september 2024 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij zou er het liefst 2 miljoen in de zak terugsturen maar daar is niet genoeg draagvlak voor.
hm ook domquote:Op zondag 15 september 2024 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, je moet de kaart laten zien. Heb bij 1 museum achteraf nog een foto van de kaart kunnen sturen, dat was wel lief.
Was hem ook een keer kwijt, stond ik daar bij de kassadacht dat hij misschien uit m'n portemonnee was gevallen toen ik uitcheckte op het station. Hadden ze me toch een vrijkaartje gegeven. Heb ik later in dat museum nog m'n hele tas ondersteboven gehaald, kwam ik hem alsnog tegen, heb ik hem alsnog laten scannen.
Kloptquote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
of 69 voor verlenging en 75 voor nieuw
of misschien in de tussentijd verhoogd.
als ik hem namelijk nu wil aankopen is het op de site 75
Precies. Dus allemaal secundair. Allemaal dingen die niet bereikt kunnen worden zonder te voldoen aan de eerste trede van Maslow.quote:Op zondag 15 september 2024 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cultuur is ook een cursus dus onderwijs, of verwerking van trauma's door middel van creativiteit. Een manier om je te uiten. Cultuur is ook sport op zaterdag, saamhorigheid en een sociale bezigheid. Cultuur is in de buitenlucht zijn of boeken lezen die je stimuleren en je hersenen sterker maken. Cultuur zit in de vakken die jij geeft op school, in nadenken over het leven, in hobby's en tijdsbesteding, in mentale uitdaging.
Misschien kan je zelf ook wat cultuur gebruiken.
quote:Op zondag 15 september 2024 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het zo naar mijn zin @:ettovanbelgie . Was even verdwaald maar gelukkig zijn de thai altijd zeer behulpzaam
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
nouja als je vroeg in je leven in contact komt met cultuur kom je ook verder in het levenquote:Op zondag 15 september 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Dus allemaal secundair. Allemaal dingen die niet bereikt kunnen worden zonder te voldoen aan de eerste trede van Maslow.
Schaf handenarbeid ook maar af op school dan. Toch onzin. Alleen exacte vakken geven. Taalles afschaffen. Nederlandse literatuurlijst ook maar de prullenbak in, thank god. Lesboeken worden ook duurder. Het is allemaal met elkaar verbonden. Elke vorm van identiteit en saamhorigheid, ook in de opvoeding en op school, wordt onbereikbaar.quote:Op zondag 15 september 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Dus allemaal secundair. Allemaal dingen die niet bereikt kunnen worden zonder te voldoen aan de eerste trede van Maslow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gelukkig gaat nieuwe kabinet dat makkelijker maken. Kinderopvang die gratis gaat worden en meer geld naar het onderwijs voor een goede basis.quote:Op zondag 15 september 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel heel zwart-wit, en ik hoop voor je leerlingen dat je er zo niet daadwerkelijk in staat.quote:Op zondag 15 september 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eh nee. Ik ben halverwege gekomen, de rest neem ik morgen wel.quote:Op zondag 15 september 2024 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even, die pokébowl was je voorgerecht of zo?
Hoe gaan ze dat betalen?quote:Op zondag 15 september 2024 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig gaat nieuwe kabinet dat makkelijker maken. Kinderopvang die gratis gaat worden en meer geld naar het onderwijs voor een goede basis.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn onderbuik gevoel lijkt weer eens gedeeltelijk te kloppen hoor.Misschien is het wel goed dat het eens geëscaleerd is zodat het de aandacht krijgt die nodig is; en die eerder er niet was. Denk dat je dat ook niet teveel op jezelf moet betrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn onderbuik gevoel lijkt weer eens gedeeltelijk te kloppen hoor.lastig inderdaad. Gelukkig is het alleen de kamerondersteuning die niet door kan gaan. komt wel weer op ordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, het is daar nu gewoon al middernacht hequote:
O ja, allebei gaan ze niet doen. Even vergeten.quote:Op zondag 15 september 2024 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat betalen?
Ga maar lekker afwassenquote:Op zondag 15 september 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het hier nog over iets gezelligs of kan ik rustig even de afwas gaan doen?
Ja, dat had ik nog niet door.quote:Op zondag 15 september 2024 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het is daar nu gewoon al middernacht he
doe jij de afwas draai ik de vogeltjesdansquote:Op zondag 15 september 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het hier nog over iets gezelligs of kan ik rustig even de afwas gaan doen?
watquote:Op zondag 15 september 2024 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
Goed vanavond hebben we gegrilde Ettobaars // Ama saus // botarga // courgette // witte bonen creme met een krokantje van opgebakken Vlinders.
![]()
![]()
Als beide ouders gewoon wekelijks 40 uur koekjes inpakken in de fabriek kunnen ze echt wel ontbijt voor hun kind betalen hoor.quote:Op zondag 15 september 2024 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, is goed gozer.
Ik hoop voor Etto dat er wel kaas in de Ama saus zitquote:Op zondag 15 september 2024 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
Goed vanavond hebben we gegrilde Ettobaars // Ama saus // botarga // courgette // witte bonen creme met een krokantje van opgebakken Vlinders.
![]()
![]()
quote:
quote:Bottarga is een visspecialiteit van Sardinië maar komt ook voor in andere gebieden langs de Middellandse Zee, zoals Sicilië. Het ontstaat door de conservatie van viseieren.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ow dat moet ik even met de chef overleggenquote:Op zondag 15 september 2024 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop voor Etto dat er wel kaas in de Ama saus zit
quote:Op zondag 15 september 2024 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard geserveerd met een mooie volle chablis van Chateau D'Immy
Ik vermoed van nietquote:Op zondag 15 september 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Beetlejuice 2 maar heeft deel 1 niet gezien. Weet niet of dat nodig is?
staan goed genoeg los van elkaarquote:Op zondag 15 september 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil naar Beetlejuice 2 maar heeft deel 1 niet gezien. Weet niet of dat nodig is?
Wat zei Google toen je het daar vroeg?quote:Op zondag 15 september 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Speelt deadpool 3 nog?
Wou wel met mijn dochter heen.
Dan kijk je op de site van de bios bij je in de buurtquote:Op zondag 15 september 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Speelt deadpool 3 nog?
Wou wel met mijn dochter heen.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat zei Google toen je het daar vroeg?
Draait toch wel wat beters momenteel?quote:Op zondag 15 september 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga hier dinsdag heen. Heb geen hoge verwachtingen hoor, maar ja ik ben vrij en wil niet dat de muren op me afkomen en had nog een bioscoopbon...
Soms staan ze hier nog bij de zaal te controleren, maar niet altijd. Bij Dune 2 zat laatst ook een tienjarige.quote:Op zondag 15 september 2024 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kijk je op de site van de bios bij je in de buurt
En weet niet hoe streng je bios is want de Pathe hier kom je geen film voor 16+ in als je onder de 16 bent. Begeleiding of niet
Vast wel, maar ik ga naar deze, want ik heb deel 1 (Ventoux) ook gezien (en gelezen)quote:Op zondag 15 september 2024 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Draait toch wel wat beters momenteel?
Die is toch dood.quote:Op zondag 15 september 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer komt er nogeens een nieuwe James Bond eigenlijk?
DIe is toch deaud??quote:Op zondag 15 september 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer komt er nogeens een nieuwe James Bond eigenlijk?
WHAT"S IN THAT BOX??quote:Op zondag 15 september 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader maakte eens de fout om met mij naar Seven te gaantoen mocht dat nog onder de 16.
Daarna nooit meer goedgekomen?quote:Op zondag 15 september 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader maakte eens de fout om met mij naar Seven te gaantoen mocht dat nog onder de 16.
Of hij deed het expres.quote:Op zondag 15 september 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Dat merk je toch wel? Dit is een groot jeugdtrauma.quote:Op zondag 15 september 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarna nooit meer goedgekomen?
Met de kleuter misschien nog wel, voor de ouders is het wel te laat..quote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je een kleuter een maand lang naar vieze ongelijke seks en bloederige moorden laat kijken, kan het dan nog ooit goedkomen denken jullie?
dead poo lquote:
jawel, ik keek als kind de meest bloederige horror films waar ik nu nachtmerries van zou krijgenquote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je een kleuter een maand lang naar vieze ongelijke seks en bloederige moorden laat kijken, kan het dan nog ooit goedkomen denken jullie?
Nee, in gtst komt ook bijna altijd iedereen die dood was weer terug.quote:Op zondag 15 september 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja. Boeit dat veel dan?
M'n broer is 7 jaar ouder dan ik, die kwam thuis met van die vage gekopieerde films als Evil Dead en Bad Taste, en Braindead. Faces of Death.quote:Op zondag 15 september 2024 18:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel, ik keek als kind de meest bloederige horror films waar ik nu nachtmerries van zou krijgen
ja precies die jaquote:Op zondag 15 september 2024 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer is 7 jaar ouder dan ik, die kwam thuis met van die vage gekopieerde films als Evil Dead en Bad Taste, en Braindead. Faces of Death.
kloptquote:
Ze controleren hier bij de kaartjescheck en daarna niet meer. Behalve bij 4dx. Daar staan altijd mensen te controleren. Maar voornamelijk zodat mensen geen koffie of thee mee naar binnen nemen.quote:Op zondag 15 september 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms staan ze hier nog bij de zaal te controleren, maar niet altijd. Bij Dune 2 zat laatst ook een tienjarige.
Ik wil naar alien Romulus met m'n kind maar dat mag nietquote:Op zondag 15 september 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Romulus is wel vrij ranzigquote:Op zondag 15 september 2024 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze controleren hier bij de kaartjescheck en daarna niet meer. Behalve bij 4dx. Daar staan altijd mensen te controleren. Maar voornamelijk zodat mensen geen koffie of thee mee naar binnen nemen.
[..]
Ik wil naar alien Romulus met m'n kind maar dat mag niet
mocht je vorig jaar nog heen binnen terwijl je te jong was?!?!?!quote:Op zondag 15 september 2024 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Romulus is wel vrij ranzig![]()
Maar wel apart dat ik lekker bij Scream zat als 14-jarige maar dat mag nu dus niet meer.
Scream 1.quote:Op zondag 15 september 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
mocht je vorig jaar nog heen binnen terwijl je te jong was?!?!?!
tssss doe nou niet.quote:
Maar dat is niet gezond.quote:Op zondag 15 september 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tssss doe nou niet.
ik gaf je compliment dat je vorig jaar 14 was... duh
Die serie heeft een hele generatie getraumatiseerd.quote:Op zondag 15 september 2024 19:29 schreef Ygritte het volgende:
Ik was 10 toen ik de eerste keer IT keek. Durfde ik niet meer boven het doucheputje te staan tijdens het douchen
wat raar je zou denken dat vieze chili lekker wasquote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkere chili con carne was lekker
Ik weet ook niet meer hoe wat waar ik het meegekregen had bij de videotheekquote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die serie heeft een hele generatie getraumatiseerd.
Zo thaisquote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkere chili con carne was lekker
Denk dat hij het wel kan hebben. We de hele alien serie plus de avp ondertussen allemaal gezien.quote:Op zondag 15 september 2024 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Romulus is wel vrij ranzig![]()
Maar wel apart dat ik lekker bij Scream zat als 14-jarige maar dat mag nu dus niet meer.
Oh oopsquote:Op zondag 15 september 2024 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde account @:bitterbal
Ieuwliedepeeliequote:
Bij ons kon je ook gewoon alles meekrijgen bij de videotheek. Behalve porno waarschijnlijkquote:Op zondag 15 september 2024 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe wat waar ik het meegekregen had bij de videotheek![]()
Kennelijk kon dat gewoon.
heb er ook geen geneemtquote:
Oh ja… achter het gordijntje mochten we niet komenquote:Op zondag 15 september 2024 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons kon je ook gewoon alles meekrijgen bij de videotheek. Behalve porno waarschijnlijk
ga eens slapen jijquote:
Gewoon lekker pad thai.quote:Op zondag 15 september 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wat ga je precies eten? Details willen we
omdat de padden in trek zijn tijdens de paddentrekquote:
That makes sensequote:Op zondag 15 september 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat de padden in trek zijn tijdens de paddentrek
quote:Op zondag 15 september 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Zit een documentaire over bergbeklimmers te kijken. Zie je de sherpa's met alle tenten e.d. zeulen, en de klimmers zelf met een rugzakje. Dan ben je toch niet serieus trots op dat je die berg beklommem hebt? Zou me kapot schamen dat ik al m'n zooi door de sherpa heb laten dragen
Cola light drinkenquote:Op zondag 15 september 2024 19:46 schreef bitterbal het volgende:
ja dat maagzuur houdt mij zo wakker
nu al?quote:Op zondag 15 september 2024 19:46 schreef bitterbal het volgende:
ja dat maagzuur houdt mij zo wakker
in zo\n houten huisje wat ze dan met 4 man moeten dragenquote:Op zondag 15 september 2024 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt je Everest op laten dragen zeker?
quote:Op zondag 15 september 2024 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ZC op schoot en een wijntje in haar handquote:Op zondag 15 september 2024 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in zo\n houten huisje wat ze dan met 4 man moeten dragen
of had je dat in NL ook al?quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ZC op schoot en een wijntje in haar hand
quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt de mount everest beklommen zonder dat we het weten?
Nee maar het staat nog wel op mijn bucket list en denk ik wel dat ik dan een Sherpa nodig hebquote:Op zondag 15 september 2024 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Heuj, beetje uitkijken jongens, knoei bijna m'n wijntje over m'n jurk!".quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke bergen heb je al beklommen tot nu toe?quote:Op zondag 15 september 2024 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee maar het staat nog wel op mijn bucket list en denk ik wel dat ik dan een Sherpa nodig heb
ja.quote:
ah oke klinkt logischquote:Op zondag 15 september 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
Ik heb sinsd dat ik stopte met roken maagzuurremmers geslikt. Denk zo'n 3 jaar lang. En daar ben ik nu 6 weken geleden mee gestopt. En ze zeggen als je stopt dat je dan zo\n 3 a 4 weken last kan hebben van aanklachten omdat je maag weer maagzuur aanmaakt.
quote:Op zondag 15 september 2024 19:52 schreef Nizno het volgende:
iemand anders heeft mijn tas ingepakt.....
joeppie...
ben zo blij met border security australie
Ik moest lachenquote:
En de rest van de Aziatische rijsttafel voor negentig personen.quote:Op zondag 15 september 2024 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus vreet nu de hele dag rennies maar denk dat de crispy pork van vandaag wat zwaar valt
quote:Op zondag 15 september 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de rest van de Aziatische rijsttafel voor negentig personen.
De Utrechtse Heuvelrugquote:Op zondag 15 september 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke bergen heb je al beklommen tot nu toe?
Misschien heb je een allergie ontwikkeld voor Thais voedsel?quote:Op zondag 15 september 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nlou qua hoeveelheid vind ik het best beschaafd vandaag
ik de Caubergquote:
Lijkt me welquote:Op zondag 15 september 2024 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das wel genoeg toch qua training?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |