SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ssssssssstquote:Op zondag 15 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer dan de helft van de week gewoon vrij, dus je mag niet klagen karzai
O godquote:Op zondag 15 september 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Modus neemt de honneurs waar voor @:ltvdk zie ik?
quote:Op zondag 15 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer dan de helft van de week gewoon vrij, dus je mag niet klagen karzai
ben weer met AI aan het spelenquote:Op zondag 15 september 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest even de beroertetest doen
oja dit weekend de herdenking van 80 jaar bevrijdingquote:Op zondag 15 september 2024 15:47 schreef gianni61 het volgende:
best geinig al die tweede wereldoorlog voertuigjes in het dorp.
dat welquote:Op zondag 15 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens zo'n poke bowl bestellen vandaag? Dat is wel gezond toch?
quote:Op zondag 15 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
kaassoufflequote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Karzai het volgende:
ik eet een salade met een kaassouffle vanavond
ik heb wel eens bij zo'n vega zaak een bak groente gehaald, tis best lekker hoorquote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat echt nog nooit op geloof ik
best lekker, wel koudquote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat echt nog nooit op geloof ik
Ik vind het leuk om die helemaal zelf samen te stellen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat zal de politie wel motiveren om weer aan het werk te gaan ja.quote:Op zondag 15 september 2024 16:03 schreef Karzai het volgende:
rellen van ajax hier om de hoek tegen de politiestaking
https://www.at5.nl/
Ik heb geen idee wat ik erin zou doen dan. Ik laat me maar eens verrassen vandaagquote:Op zondag 15 september 2024 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om die helemaal zelf samen te stellen.
Gezond
Salade maken van kaassoufflequote:Op zondag 15 september 2024 15:58 schreef Karzai het volgende:
ik eet een salade met een kaassouffle vanavond
https://www.pokeloco.be/quote:Op zondag 15 september 2024 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik erin zou doen dan. Ik laat me maar eens verrassen vandaag
Ben ikquote:
Roken = tokkiequote:Op zondag 15 september 2024 16:09 schreef tong80 het volgende:
Vanochtend Hart van Nederland gekeken. Zag net deze foto. Nooit zulke Tokkies gezien. Protesteerden bij de camping van Peter Gilles. Die leek Sneeuwwitje vergeleken. De mannen waren net andersom, moker vet. En allemaal sigaret in de hand. Moet je echt zien terug te kijken, Ha Ha Ha.
[ afbeelding ]
Zeker. En dan op camping wonen want in de schulden.quote:
Die bij bal in het hotel?quote:Op zondag 15 september 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
Oortjes in en podcast aan maar hoor dat kind nog janken haha.
nou dan doe je dat toch lekkerquote:Op zondag 15 september 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
ben zelfs geneigd om dinsdagavond al die kant op te gaan en woensdag thuis te werken...
ja maar dan is het dinsdag hier afkoppelen en ook weer thuis meteen aankoppelen want woensdag om 8u beginnen... en eigenlijk heb ik daar ook geen zin inquote:
Zit je in de aanhangers of zo?quote:Op zondag 15 september 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan is het dinsdag hier afkoppelen en ook weer thuis meteen aankoppelen want woensdag om 8u beginnen... en eigenlijk heb ik daar ook geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |